ניסור בצורה אדריכלית

ניסור ריצוף בטון אדריכלי

 ניסור ריצוף בטון אדריכלי

עולם הנדל"ן בישראל התפתח לאין שיעור בעשור האחרון, זאת עקב ביקוש גבוה מהרגיל לבנייה הנובע מגידול אוכלוסייה גבוה. משבר הנדל"ן העלה את מחירי הדירות והנכסים, וכיום יש ביקוש עצום לדירות יד שנייה ובעיקר לדירות חדשות. מצב זה שינה את עולם הבנייה והביא לשדרוגים רבים באופן הבנייה, כאשר בין השאר הדגש הושם על ריצוף אדריכלי ועל השיטות השונות לבצע זאת. כיום קיימים מגוון דרכים לביצוע של בנייה אדריכלית וריצוף אדריכלי והדרך המרכזית לעשות זאת היא דרך ניסור או קידוח בבטון.

מהו קידוח בבטון?

במדינת ישראל, מרבית הבנייה עשויה מבטון, גם עקב המיקום הגיאוגרפי שמועד לרעידות אדמה וגם בשל צרכים ביטחוניים. על כן כאשר מקימים מבנה חדש או כאשר משפצים מבנה קיים, יש לנקוט בפעולות כמו ניסור או קידוח בבטון. מכיוון שהבטון הוא חומר חזק, נדרש גם מסור שיהיה חזק מספיק כדי לבצע בבטון חיתוך. בדרך כלל נעשה שימוש בלהב יהלום שהוא דיסק המצופה באבקת יהלומים סינטטית. היהלום למעשה חוצץ בבטון דרך חיתוך מהיר ומאפשר מגוון של עבודות כמו פתיחת חלונות בקיר, יצירת פתחים לדלתות וכל צורך אדריכלי כלשהו במבנה. פעולה זו אפקטיבית במיוחד, כאשר מדובר בבטון אדריכלי.

מהו בטון אדריכלי?

הבטון הוא חומר שמשמש לבנייה והוא למעשה תרכובת של חומרים כמו חול, חצץ, מים וצמנט. תהליך ייצור הבטון קובע בצורה משמעותית את סוג הבטון שבו עושים שימוש. למשל יש סוגים של בטון כמו בטון מזוין, המשלב פלדה והמיועד לצרכים ביטחוניים, בטון דרוך המשמש לבנייה של גשרים או מבנים הנדרשים לשאת עומסים כבדים וכן בטון אדריכלי. בטון אדריכלי מיועד למעשה לצרכים של בנייה מודרנית ולצרכים של עיצוב אדריכלי. בטון זה מאופיין בצבע לבן ובשילוב של צמנט פורטלנד וכן בעובדה שלא מערבים בתוכו אפר פחם. בטון זה מאפשר לענות על צרכים אדריכליים כמו עיצוב בנייה של דירות, בנייה של משרדים וכן עיצוב פנים שכולל פתחי אוורור, חלונות, חדרים, דלתות וכמובן ריצוף בטון אדריכלי.

מהו ריצוף בטון אדריכלי?

נהוג לחשוב על בטון כחומר גלם שבאמצעותו בונים את שלד המבנה אשר כולל קירות, רצפה, תקרה וזאת ללא עיצוב אדריכלי כלשהו אלא רק השלד. אלא שכיום עולם הבנייה התקדם וניתן למצוא ריצוף בטון אדריכלי המגיע למעשה עם דקורציה לבחירה והופך את המבנה לייחודי ולמדהים ביופיו. הריצוף מאפשר להימנע מחומרים כמו פרקט, שיש, קרמיקות וכדומה בכל מה שנוגע לריצוף, ולאפשר ריצוף בטון דקורטיבי ומעוצב לצרכים של הלקוח או של האדם הפרטי.

כיום ניתן למצוא קולקציות של ריצוף בטון אדריכלי המכילות מגוון של דוגמאות הכוללות טקסטורות שונות, ודגמים שמתאימים גם לריצוף פנימי וגם לריצוף חיצוני. על מנת ליצור ריצוף זה יש צורך בניסור בטון מאוד מאוד מדויק ובגישה אמנותית ואדריכלית, כי למעשה מדובר בפיסול בבטון המספק מראות שונים לריצוף שעשוי מחומר זה.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.