חיתוך קירות

איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך קיר או משטח בטון – המדריך המלא

בטון, אחד החומרים החזקים ביקום ועל כן העבודה מולו מצריכה כוח חזק מאד. לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. אז איך חותכים את הבטון? המדריך המלא.

חיתוך מדויק בבטון על ידי מכונת ניסור בטון

מכונת ניסור בטון היא מכונה אימתנית, ולא לחינם היא כלי כזה. המכונה בעלת מנוע חזק המלובש עליו דיסק יהלום אשר חורץ בטון משל היה חמאה הנפרסת בסכין מנתחים. דיסק היהלום בנוי כך שהוא מכוסה בסגמנט יהלום (שבבי יהלומים קטנים) אשר תפקידם לרכך את הניסור ולחתוך בטון בצורה מדויקת.

המכונה עצמה מולבשת על מסילה מיוחדת הנקראת "מסילה מייצבת" וכשמה כן היא. תפקידה להיות הכלי שמשפיע על יציבות המכונה. המסילה עצמה מקובעת לקיר באמצעות אוזניים מיוחדות וברגיי פלדה אשר מבטיחים את בטיחות העבודה במסור. מכונת הניסור נעה על המסילה בכיוון אחד הלוך חזור כאשר היא קודם חוצבת פס בקיר, ולאחר מכן מתחילה את חיתוך הבטון. ובכל שאלה של איך לחתוך בטון הכלים של POWER יענו את התשובה.

מתי נצטרך לחתוך קיר בטון

חיתוך בטון נצרך כמעט בכל שיפוץ מבנה מגורים, ובכל אתר בנייה. כאשר נצרכים לפתוח דלת בקיר בטון או לחילופין לפתוח חלון בקיר בטון. ניתן לקיים את העבודה רק עם מכונות הניסור של חברת POWER רמת דיוק העבודה, בטיחות העבודה ומהירותה הם פקטור מרכזי בשאלה של איך לחתוך בטון.

אך לא רק במקרים אלה נצטרך לחיתוך בטון. חיתוך בטון גם מתבצע בעת אנו רוצים לנתק קירות שלמים לצורך הרחבת חלל, עבודה זו דורשת מקצועיות רבה ותתבצע על ידי המומחים של POWER.

כמו כן הריסת מבנים שלמים. לעיתים נעדיף לחתוך מבנה שלם בצורה נקייה ולא על ידי כלים "פיראטים" שעלולים להקשות על העבודה. באמצעות הכלים הטכנולוגיים של חברת POWER אנו נבצע עבודת הריסה תוך דיוק מקסימלי ועבודה נקייה שתחסוך מאתנו זמן בהמשך העבודה.

כלי נוסף לחיתוך בטון

חיתוך בטון מתאפיין בפרמטרים רבים. אחד מהם הוא קידוח בטון. קידוח בטון זו עבודה הנצרכת בעת אנו רוצים לחצוב חור בקיר אשר ישמש אותנו לחווטים מסוימים או להתקנת מערכות מסוימות שלהם נצטרך עיגול משורטט ומדויק בקיר הבטון.

לסיכום איך לחתוך קיר בטון

לחברת POWER יש את הכלי המנצח עבור קידוח בטון. מכונה אשר עליה מולבשת כוס ייעודית אשר גם היא מצופה באותו סגמנט יהלום. הכוס מגיעה בכל הגדלים ולכל צול אשר נדרש יש בידנו את היכולת לבצע את העבודה. הכוס חותכת בצורה סיבובית ונקייה את החור בקיר הבטון ומבצעת עבודה נקייה ומדויקת.

חברת POWER היא מהמובילות בתחום ניסור וקידוח בטון. תחתינו ניסיון רב ועשיר עם מיטב קבלני הבנייה הגדולים במשק. שיתופי פעולה רבים תחת משרדי ממשלה שונים אשר הם הוכחה לרמת ביצוע ברף הגבוה ביותר. כי סומכים רק על המומחים.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.