ניסור עמוד בטון

מדריך ניסור עמודי בטון עם דיסק יהלום

בעשרות שנים האחרונות ניסור בטון הפך לפעולה נפוצה ביותר בעולם הבנייה והשיפוץ, בשל המעבר לשימוש ברכיבי בטון בבניית מבנים – וכאשר נעשה שימוש ברכיבי בטון, בבניית המבנה או בשיפוצו יש צורך בניסור בטון. ישנם גופים מגוונים מבטון, שאופן ניסורם מצריך טכניקות מעט שונות: ניסור קירות בטון, ניסור צינורות בטון ועוד.

אחד הצרכים הנפוצים בעולם ניסור הבטון הוא ניסור עמוד בטון, שהיא עבודה חשובה המצריכה ליווי של בעל מקצוע מוסמך בשל החשיבות של עמודי בטון למבנה. POWER ניסור בטון מתמחה בין השאר בניסור עמודי בטון באמצעות צוות עובדים מקצועי ושימוש בכלים המתקדמים בשוק.

באיזה מצבים נצטרך לבצע ניסור עמוד בטון?

נצטרך לנסר עמודי בטון לרוב בעבודות שיפוץ במסגרתן נרצה לשנות מבנה של חדר: למשל, לפתוח לרווחה את המטבח או הסלון. שכרוצים לשנות מבנה של חדר פעמים רבות ישנו עמוד בטון שעומד בדרך, כדי לבצע את השיפוץ נדרש להסירו.

ניסור עמוד בטון מול חציבה

לניסור עמוד בטון ישנה אלטרנטיבה חלופית – חציבה. עם זאת חציבה היא פתרון פחות טוב מאשר ניסור עמוד בטון, מכיוון שבניסור עמוד בטון ניתן לדייק במידה רבה יותר כל שניתן להשיג תוצאה קפדנית, נקייה ואסתטית יותר מבלי לגרום נזקים למבנה. בנוסף, פעולת הניסור מהווה דרך פשוטה יותר על מנת להגיע לאזורים רבים בשל האמצעים הטכנולוגיים הזמינים לניסור בטון, ומסיבה זו ניסור עמוד בטון לרוב עדיף על חציבה.

האם ניתן לנסר עמוד בטון לבד?

פעולות ניסור באופן כללי הן פעולות שיש לעשות באמצעות בעל מקצוע שהוכשר לכך, ובמקרה של ניסור עמודי בטון החשיבות לליווי מקצועי גדולה עוד יותר: פעמים רבות עמודי בטון מהווים עמודים תומכים למבנה, ויש לוודא באמצעות קונסטרוקטור או מהנדס בניין המוסמך לכך שלא מתבצע ניסור של עמוד תומך שהסרתו תסב נזק למבנה.

מסיבות אלה ישנה חשיבות גדולה לבחירה מדוקדקת של החברה המבצעת את ניסור עמוד הבטון. יש לבחור חברה מקצועית המשקיעה בציוד איכותי וכוח אדם מוכשר.

דגשים חשובים בטרם יתבצע ניסור עמוד בטון

בדיקה שלא מדובר בעמוד תומך

יש לבדוק בטרם השיפוץ בסיוע קונסטרוקטור או מהנדס בניין שהוכשר לכך שהעמוד שמעוניינים לנסר אינו עמוד תומך, שכן לרוב עמודי בטון אינם סתם אלמנטים עיצובים אלא מהווים חלק מהתמיכה בבניין. במידה ומדובר בעמוד תומך אין אפשרות לנסר אותו בלי לספק אלטרנטיבה לתמיכה במבנה, ופעמים רבות לא ניתן יהיה לנסר את העמוד כלל.

שימוש במשטחי צמיגים

במידה וניתן לנסר את העמוד, יש להשתמש במשטחי צמיגים עליהם יפלו העמודים. משטחי הצמיגים מסייעים לבלימת זעזועים ומניעת נזקים לרצפה וכן לעמודים עצמם, במידה ומתוכנן לעשות בהם שימוש.

אז בתכלס, כיצד מנסרים עמוד בטון?

בדומה לגופי בטון נוספים, האמצעי הנפוץ ביותר לניסור עמודי בטון היא טכניקת היהלום.

טכניקת היהלום נקראת כך על שם היהלומים המצויים במסור בו נעשה שימוש. מדובר במסור דיסק משונן המסתובב במהירות רבה, המצופה בשכבת יהלומים כתושים. כידוע, יהלום הוא מינרל חזק ביותר, וההימצאות שלו על גבי להב המסור מסייעת ליצירת חיתוך חד ומדויק כך שניסור העמוד מתבצע בקלות ויעילות מרביים ללא השקעת מאמץ יתר.

מנגנון נוסף הקיים במסורים בעלי להב יהלום הוא מנגנון התזת מים המשמש לשתי מטרות: הראשונה, למניעת חימום הנוצר בשל החיכוך בין הלהב החותך במהירות רבה לבין הבטון; והשנייה, לשם שליטה וצמצום האבק המפוזר כתוצאה מהניסור, דבר המאפשר סביבת עבודה נקייה יותר ומאובקת פחות.

קיימים סוגים שונים של מסורי יהלום המתאימים לעבודות שונות בהתאם למורכבותן. ישנם מסורים ידניים ניידים ולעומתם מסורים אוטומטיים הרצים על מסילות ברזל באופן אופקי או אנכי לפי תכנון מקדים.

כמה עולה לבצע ניסור עמוד בטון?

כאשר אתם שוכרים חברה לניסור צינורות בטון, שימו לב שלעיתים המחיר מהווה תקן איכות לשירות: פעמים רבות חברות מציעות מחירים נמוכים באופן מחשיד, וכך גם נראית התוצאה הסופית. אל תתפשרו על התוצאה הטובה ביותר, גם אם תשלמו עבורה מעט יותר.

מחיר ניסור עמוד בטון

כל המחירים הם החל מ…

מחיר ניסור בטון לפי מטר

  • ניסור למטר אורך החל מ- 170₪

    עובי קיר 20 ס"מ

  • ניסור למטר אורך החל מ- 190₪

    עובי קיר 30 ס"מ

  • ניסור למטר אורך החל מ- 280₪

    עובי קיר 40 ס"מ

  • ניסור למטר אורך החל מ- 400₪

    עובי קיר 50 ס"מ

*המחירים הם החל מ- (המחיר המצוין) המדד המרכזי בעלות המחיר לפי מטר היא: כמות המטרים שיש בפרויקט, וכמובן שהמחיר יכול להשתנות לפי תנאי העבודה וכדומה.

מחיר ניסור בטון לפי סוג פרויקט

  • פתיחת דלת החל מ- 1200₪

    מחיר עבור דלת סטנדרטית בעובי קיר 20 ס"מ

  • פתיחת חלון החל מ- 1000₪

    מחיר עבור חלון סטנדרטי בעובי קיר 20 ס"מ

  • ניסור רצפת בטון החל מ- 280₪

    מחיר למטר

  • ניסור גג בטון החל מ - 280₪

    מחיר למטר

  • ניסור קורות בטון החל מ- 500₪

    מחיר למטר

  • ניסור צינורות בטון החל מ- 500₪

    מחיר למטר

  • ניסור מדרגות בטון החל מ- 470₪

    מחיר למטר

  • ניסור קרניזים החל מ- 300₪

    מחיר למטר

למחירים נוספים והצעת מחיר צרו קשר בטלפון 077-804-8773

מהם השירותים הנוספים שחברת POWER מציעה?

חברת POWER ניסור בטון מציעה מגוון שירותים בתחום ניסור בטון: ניסור דלתות בטון, קירות טרומיים, צינורות בטון, ניסור תקרת בטון, ניסור מדרגות בטון, עבודות הריסה, ניסור מרפסות ועוד.
אנו מציעים עבודות ניסור בפריסה ארצית: כל יעד בישראל שאתם נמצאים בו, נוכל להגיע אליכם ולנסר.

מדוע כדאי לבחור דווקא בPOWER לעבודות ניסור בטון?

  • הציוד האיכותי והמתקדם ביותר בשוק: בסופו של דבר, כדי לבצע את הניסור הטוב ביותר צריך להשתמש בכלי העבודה הטובים ביותר. אנחנו לא מתפשרים על איכות כלי העבודה שלנו, ומקפידים להחזיק כלי עבודה מהשורה הראשונה, המופעלים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום. שימוש בכלים המתקדמים ביותר מסייע לנו לשמור על הבטיחות של צוות העובדים שלנו וכן להשיג את תוצאות הניסור הטובות ביותר.
  • עבודה מקצועית חסרת פשרות: חברת POWER ניסור בטון פועלת עשר שנים, וקיבעה סטנדרט איכות גבוה במיוחד. עובדי החברה מקצוענים במיוחד ומספקים את השירות הטוב ביותר, תוך עמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש ומתן יחס אישי ללקוח על מנת שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק לפי הצרכים.
  • עבודה בפריסה ארצית: POWER ניסור בטון לא מוגבלת לאזור גאוגרפי: בכל מקום שתצטרכו אותנו, נגיע אליכם וניתן עבודה.
  • כל השירותים בחברה אחת: בפרויקטים הכוללים ניסור בטון, פעמים רבות עולה הצורך לנסר יותר מסוג אחד של מוצר בטון. POWER מספקת את כל שירותי ניסור הבטון, לרבות ניסור קירות, מדרגות, מרפסות ועוד.
  • ביטוח צד ג' עד 2 מיליון ש"ח: עובדי החברה מבוטחים בביטוח צד ג' עד 2 מיליון ש"ח, שכן הבטיחות והזהירות נמצאים אצלנו במקום הראשון.
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי ניסור בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום הניסור בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור ניסור עמוד בטון

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית ניסור בטון
ניסור דלת בטון
ניסור דלת בקיר בטון – להרחבה או פתיחת דלת
ניסור צינורות בטון
חיתוך וניסור צינורות בטון – עבודה מקצועית ויעילה
ניסור תקרת בטון
ניסור גג ותקרת בטון – כך עושים זאת נכון
ניסור בטון בצפון
ניסור בטון בצפון – מחיר טוב ושירות מקצועי
ניסור בטון מחיר
ניסור בטון מחיר – בדיקה מקיפה לפני בחירה
ניסור בטון במרכז
ניסור בטון במרכז – טכניקה ודיוק לצד מקצועיות
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.