ניסור בטון בכפר סבא

בעיר כפר סבא, ממש כמו בכל עיר אחרת בישראל יש היום השקעה רבה בכל מה שקשור לשדרוג תנאי הדיור. אנשים מחפשים כל הזמן דרכים לשפץ, לייעל ולשפר את תנאי המגורים שלהם גם אם זה כרוך בעבודות בנייה מקיפות וגדולות. השירות שלנו של ניסור בטון בכפר סבא מאפשר לתושבי כפר סבא לבצע את עבודות השיפוץ באופן מקצועי ויעיל בלי להותיר נזקים ולאפשר את ביצוע העבודות באופן המושלם והבטוח ביותר. הלקוחות שלנו מעידים על עבודה מקצועית, על עמידה בלו"ז ועל בטיחות מלאה בעבודה מה שבהחלט מוביל לשביעות רצון מלאה מבחינתם.

מתי צריך שירות של ניסור בטון?

בעבר לא היו עדיין הכלים המקצועיים שיש לנו היום לצורך ניסור בבטון. אז איך באמת התבצעה העבודה? החיתוך של הבטון היה מאז ומתמיד אתגר קשה ומורכב במיוחד. החיתוך של קירות הבטון נעשה באמצעות כלים כבדים כמו פטישונים או אפילו פטישים ואזמלים. מה שלא ממש הוביל לתוצאות מדויקות ובטח שלא מהירות. עבודות כאלה הותירו הרבה מאוד נזק לכל השטח ורק לאחר שהצליחו ליצור את החור או את הפתחים הנדרשים, אפשר היה להתחיל לטפל בכל הנזקים, השברים והסדקים.

היום, כאשר אנשים מבקשים להוריד קיר בטון, רוצים להרחיב פתח קיים בבטון או להפוך חלון לדלת וכדומה, העבודה עם כלי הניסור המיועדים לעבודה עם בטון נעשית בצורה כל כך מדויקת וכל כך ממוקדת כאשר המסור יוצר את הניסור המדויק והרצוי בבטון בלי שום סטייה. כך שאם רציתם ליצור דלת בבטון, הניסור יהיה בדיוק על פי המידות של המשקוף ותוכלו להתקין אותו מיד עם תום העבודה של הניסור.

קידוחי בטון
קידוח על מבנה חיצוני בבטון

כמה עולה ניסור בטון?

חשוב להבין שעבודות הניסור של הבטון נעשות בנפרד מכל תהליכי העבודה והן מתומחרות בנפרד. העלות של הניסור הוא בהתחשב בכמה וכמה פרמטרים. כמו רמת הסיכון של העבודה, אורך הניסור המתבקש, עובי הבטון אותו מנסרים, הגישה אל המקום אותו צריך לנסר וכן הלאה.

מחירים לדוגמא –

סוג העבודהמחיר למטר
פתיחת חלוןהחל מ 1,000 ש"ח (עבור חלון סטנדרטי בעובי קיר 20 ס"מ)
ניסור רצפת בטון החל מ 280 ש"ח
ניסור קורות בטון החל מ 500 ש"ח
ניסור גג בטון החל מ 280 ש"ח
ניסור מדרגות בטון החל מ 450 ש"ח
ניסור קרניזים החל מ 300 ש"ח
ניסור צינורות בטון החל מ 500 ש"ח

חברת POWER לשירותכם

אנחנו בחברת POWER מציעים שירות מקצועי במיוחד של צוות שעבר את כל ההכשרה הנדרשת והם מוסמכים לבצע את עבודות הניסור המורכבות. יש להם את כל המיומנות אות כל הידע המקצועי כדי להוביל לתוצאות הכי מדויקות, הכי ממוקדות וגם הכי מהירות. אנחנו מחויבים ללוח זמנים ועומדים בכל ההתחייבויות שלנו ללקוח. הלקוחות שלנו נהנים מעבודה בשירות וליווי אישי תוך התאמה מלאה לצרכים שלהם ולמטרות שלהם.

מעבר לכך הביטוח שלנו כולל צד ג כך שאתם יכולים בהחלט ליהנות מהעבודה בראש שקט.

איך מנסרים בטון?

אז איך תכל'ס מבצעים את העבודות של הניסור בבטון?

הכלים העומדים לרשותנו הם מסורי היהלום כאשר אלו קיימים במגוון גדלים, הרכבים וסוגים אשר אותם מתאימים על פי סוג העבודה הרצויה. בגדול, מסור הבטון הוא מסור יהלום. כלומר, שבבי יהלום המצפים את הלהב והם אלו שהופכים למעשה את המסור לחד ועוצמתי כפי שהוא. היות והיהלום הוא החומר הכי חזק שקיים בטבע, הרי שהוא מסוגל להתגבר בקלות רבה על הבטון החזק ולחדור לעומקו בצורה מדויקת ומושלמת.

אולי יעניין אותך לקרוא:

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי ניסור בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום הניסור בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי ניסור בטון

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית ניסור וקידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
ניסור דלת בטון
ניסור דלת בקיר בטון – להרחבה או פתיחת דלת
ניסור צינורות בטון
חיתוך וניסור צינורות בטון – עבודה מקצועית ויעילה
ניסור תקרת בטון
ניסור גג ותקרת בטון – כך עושים זאת נכון
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.