ניסור בטון ללא חריגות

כיצד מתבצע ניסור בטון ללא חריגות

ניסור בטון פלאצ' אפס – ניסור בטון ללא חריגות

איך לחתוך את הבטון שיהיה צמוד לקיר במרחק של אפס סנטימטר? מה שנקרה ניסור בטון ללא חריגות.

בשנים האחרונות הפכו עבודות ניסור בטון לנפוצות ביותר בעולם הבנייה והשיפוץ. מי שלא בקיא בתחום ניסור הבטון עשוי לחשוב שמדובר בפעולה פשוטה. אך למעשה ניסור בטון זוהי עבודה המצריכה מיומנות רבה ושימוש בכלים מתקדמים ביותר – זאת לא עבודה שניתן לבצע בעזרת המסור הביתי כמו חיתוך עץ.

אחד האתגרים המרכזיים בניסור בטון הוא כיצד לבצע את פעולת ניסור ללא חריגות כאשר פותחים פתח לדלת או חלון. במדריך זה נרחיב מעט על כיצד מתבצע ניסור בטון ללא חריגות.

מהם הכלים העיקריים לניסור בטון עבור פתיחת פתח לחלון או דלת?

כאשר מעוניינים לפתוח חלון או דלת בקיר בטון, יש צורך להשתמש בשני כלים עיקריים:

  • מקדח בטון: מקדח בטון הוא מקדח עוצמתי ביותר. אשר בקצהו שכבה של יהלומים כתושים המחזקים אותו ומסייעים לקדוח באופן מדויק.
  • מסור יהלום: מסור יהלום הינו מסור דיסק משונן שלהבו מצופה בשכבת יהלומים כתושים ומסתובב במהירות רבה. יהלום הינו מינרל חזק ביותר ועמיד גם בפני מסור עוצמתי. דבר המסייע למסור לחתוך באופן קפדני מאוד כך שתתקבל התוצאה המדויקת בה המשתמש מעוניין.

כיצד מתבצע ניסור בטון ללא חריגות?

כאשר מעוניינים לפתוח פתח בקיר בטון עבור חלון או דלת, יש לבצע את פעולת הניסור באופן מדויק ביותר. כך שלא יתקבלו חריגות שיסבו נזק לקיר ויכערו את התוצאה הסופית.

על מנת לנסר ללא חריגות, יש לעשות תחילה שימוש במקדח הבטון: בכל פינה במלבן שעתיד להיות הפתח לדלת או לחלון, יש לקדוח חור בעזרת המקדח ולאחר מכן לנסר עם מסור היהלום ללא חריגה מהקווים. פעולת הניסור נמשכת עד שמגיעים לפינה, וכשזה קורה אין צורך להמשיך כי הפינה כבר חתוכה. בדרך זו מתקבל פתח מדויק בקיר הבטן ללא חריגות.

POWER ניסור בטון – כלל שירותי ניסור בטון בחברה אחת

חברת POWER ניסור בטון מציעה מגוון שירותים בתחום ניסור בטון:

ניסור פתח לדלת או חלון בקיר בטון / צינורות בטון / קידוחי בטון / תקרות בטון / מדרגות בטון / עבודות הריסה / ניסור מרפסות ועוד…

אנו מציעים עבודות ניסור בפריסה ארצית:
כל יעד בישראל שאתם נמצאים בו, נוכל להגיע אליכם ולנסר.

מדוע כדאי לבחור דווקא בPOWER לעבודות ניסור בטון?

היתרונות של חברת POWER על פני מתחרותיה היא המקצועיות הבלתי מתפשרת של החברה והעובדים בה המגובה בעשור של ניסיון, וכן השירות האישי שניתן ברמה הגבוהה ביותר ומותאם בדיוק לצרכיו של הלקוח.

הציוד בו אנחנו משתמשים הוא הציוד האיכותי והמקצועי ביותר. אנו לא חוסכים בכלים בהם אנחנו משתמשים, שמהווים את הכלים המתקדמים ביותר בשוק. העובדים שלנו מתמחים בעבודה במסור בעל להב יהלום עוצמתי במיוחד, ומשיגים את התוצאות הטובות ביותר תוך עמידה מרבית בלוחות הזמנים ושמירה על יחסי אמון מיטביים.

עובדי חברה מבוטחים בביטוח צד ג' עד 2 מיליון ש"ח – שומרים על בטיחות תמיד.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.