ניסור בטון לשיפוץ הבית

מדוע כדאי להיעזר בחברת ניסור וקידוח בטון בעת שיפוץ הבית

מתכננים להיכנס לפרויקט שיפוץ הבית? שירותי ניסור וקידוח בטון יעזרו לכם

עד לא מזמן, כל פרוייקט שיפוצים היה טומן בחובו ביצוע של פעולות אגרסיביות, מרעישות ומלכלכות במיוחד. כיום קיימת אפשרות הרבה יותר יעילה – שירותי ניסור וקידוח בטון. במה בדיוק מדובר ומהם היתרונות של העניין בפרויקט שיפוץ הבית שלכם? מייד תבינו.

ניסור וקידוח בטון – למה הכוונה?

בזמן שיפוץ מוסרים חלקי קירות ומבוצע מאמץ ליצירת תשתיות חדשות על מנת להתאים את המבנה לצרכים והרצונות של בעליו. בעבר הדרך היחידה לעשות כן הייתה באמצעות שימוש בפטישים כבדים, מסורי דיסק ומקדחים שאינם היו מיועדים מראש לעבודה עם בטון. שירותי ניסור וקידוח בטון שינו את המציאות הזאת. פעולות אלו מבוצעות על ידי מכשירים חזקים ביותר שמצופים באבקת יהלום, מה שמאפשר להם לנסר ולקדוח בכל סוג של בטון ובכל עובי. ניתן לנצל זאת לעבודות שיפוץ רבות דוגמת יצירת פתחים בתוך המבנה (לדלת, לחלון, יציאה למרפסת), ניסור מדרגות, ניסור של אריחי ריצוף חוץ או ריצוף פנים, ניסור חומות ותקרות, ביצוע שינויים במרפסת השירות, קידוח תשתיות לצנרת, יצירת גומחה לקמין ועוד. 

היתרונות של ניסור וקידוח בטון בזמן שיפוץ הבית

מלבד היתרון המרכזי שמאפשר לנסר כל סוג של בטון בקלות כאילו היה זה עץ (כולל בטון מזויין), שירותי ניסור וקידוח בטון מספקים עוד יתרונות רבים לעומת שיטות אחרות:

  • פחות לכלוך – לאורך שנים התרגלנו כי שיפוץ הבית טומן בחובו לכלוך רב אשר כולל אבק ואבנים בכל עבר. עם שירותי ניסור וקידוח בטון אין מה לדאוג יותר מידי. מסורי ומקדחי יהלום פועלים באמצעות קירור מים, אשר מלבד לקירור המכשירים גם לוכדים את האבק ומונעים ממנו מלהתפזר לכל עבר.
  • דיוק רב יותר – משום הכוח העצום של כלי העבודה ותהליך העבודה המסודר שמעגן את הכלים הללו לקירות טרם תחילת העבודה, התוצאה הסופית מדויקת ביותר עד רמת המילימטר. 
  • הפחתת הסיכוי  לנזק – עבודה מסודרת ומדויקת עוזרת למבצעי העבודה לעבוד ביתר זהירות, עם פחות חשש מפני חלקים שנופלים באופן בלתי צפוי עליהם או על עוברים ושבים בקרבת העבודות, פחות סיכוי לפציעות ולנזקים לרכוש. 

ניסור וקידוח בטון – מה עוד חשוב לדעת?

על מנת שניתן יהיה לבצע ניסור וקידוח בטון בחלל המדובר, חייבים שיהיה בקרבת מקום חיבור למים, אחרת המכשירים יתחממו ולא ניתן יהיה לבצע את העבודות בצורה רציפה, אם בכלל. בנוסף יש הכרח בחיבור תלת פאזי במבנה. במידה ואין ברשותכם חיבור שכזה, מרבית החברות מאפשרות השכרת גנרטור על מנת שבכל זאת ניתן יהיה לבצע את העבודות. חברה איכותית גם תדאג לביטוח צד ג' בכיסוי גבוה וחשוב לוודא זאת מראש, על כל צרה שלא תבוא. 

ניסור בטון

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.