ניסור בטון בכפר קאסם

תושבי כפר קאסם הזקוקים לשירות של ניסור בטון, כבר יודעים. חברת POWER. החברה שעומדת לשירותם בכל עבודה שהם זקוקים לה, ניסור בטון בכפר קאסם עם שירות מקצועי של צוות מנוסה לצד מחירים נוחים במיוחד.

אז אם גם אתם רוצים לשפץ, לשנות, לשדרג ולבנות בבית שלכם, את ניסור הבטון השאירו עבורנו. אתם תהיו מרוצים מהתוצאות!

מתי אתם זקוקים לשירות כזה של ניסור בטון?

אז מתי בעצם עולה הצורך בניסור בטון?

כאשר אתם רוצים להוריד קיר מבטון, אתם רוצים לפתוח דלת בקיר בטון, מבקשים להרחיב חלון קיים לדלת, מתכננים להוריד גרם מדרגות ולהעתיק אותו למקום אחר, כל המקרים הללו מחייבים עבודה מקצועית עם הבטון. מה שאומר כלים מקצועיים ומיוחדים המיועדים לשם כך. מסור הבטון הינו כלי חזק המיועד בדיוק לזה. מסור הבטון הוא מסור חד מאוד, הוא מצויד בלהב חד במיוחד שמסוגל להסתובב במהירות אדירה. את הלהב הזה מצפים שבבי יהלום שנכתשו במיוחד וזה למעשה הופך את מסור הבטון למה שהוא. מסור שמסוגל לחדור את הבטון העבה והקשיח בצורה קלילה ומהירה ממש כמו שחותכים עוגה. התוצאה היא עבודה מדויקת מאוד בלי תופעות הלוואי שדורשות תיקון ושיפוץ לאחר העבודה.

כמה עולה ניסור בטון?

כדי לקבל הצעת מחיר על העבודה ועל השירות שאתם זקוקים לו, חשוב שתבדקו בדיוק את המידות של הניסור המתבקש. אתם צריכים גם להתייחס לעובי של הבטון אותו אתם מבקשים לנסר יחד עם המיקום המדויק אשר בו העבודה אמורה להתבצע. בשקלול כל הנתונים הללו יחד אנחנו נגבש עבורכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

להלן מחירים לדוגמא מתוך המחירון המלא –

סוג העבודהמחיר למטר
פתיחת חלוןהחל מ 1,000 ש"ח (מחיר עבור חלון סטנדרטי בעובי קיר 20 ס"מ)
ניסור רצפת בטוןהחל מ 280 ש"ח
ניסור גג בטוןהחל מ 280 ש"ח
ניסור קורות בטון החל מ 500 ש"ח
ניסור צינורות בטון החל מ 500 ש"ח
ניסור מדרגות בטון החל מ 450 ש"ח
ניסור קרניזים החל מ 300 ש"ח

ניסור מדרגות בטון

ניסור בטון זה POWER

חברת POWER מציעה שירותי ניסור בטון ברמה מקצועית של צוות מיומן ומנוסה שעבר את כל ההכשרה הדרושה ויש לו את כל הניסיון ואת כל הידע הנדרשים לשם כך.

הצוות שלנו מתאים את כל סוגי העבודות של ניסור בבטון על פי צרכי הלקוח. מה שמבטיח שביעות רצון מלאה מהתוצאות בשטח. העבודה נעשית בכלים הכי מתקדמים הקיימים בשוק, על ידי צוות אמין ומנוסה מה שמבטיח לכם עבודה מדויקת מאוד בדיוק כפי שאתם רוצים או צריכים.

הכלים העומדים לרשותנו הם מהמתקדמים ביותר בשוק כך שלכל סוג של עבודה יש לנו את הטכניקה ואת הכלים המתאימים ביותר.

לאחר ביצוע הניסור לא יהיה עליכם לשפץ או לתקן את אזור החיתוך כי הוא יהיה בדיוק במקום ובגודל שרציתם. אם מדובר בניסור בטון לצורך יצירת פתח, הרי שמיד עם סיום העבודה תוכלו כבר להרכיב את המשקופים ואת הדלת. מעבר לכך גם מבחינת הניקיון של סביבת העבודה, הניסור במסור היהלום אינו מותיר פסולת ואפילו אבק הבנייה נאסף עם המים הניתזים במהלך ביצוע הניסור.

שלבי העבודה עם מסור היהלום

כשאתם פונים אלינו לצורך ביצוע עבודת ניסור כלשהי בבטון, אנחנו נוודא בראש ובראשונה שאין כל סיכון בביצוע הניסור. במקרה הצורך נדרוש אישור מהנדס לכך. העבודה תתבצע במלוא האחריות תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות כדי שהתוצאות תהיינה מושלמות מכל הבחינות בלי לגרום חלילה לנזק סביבתי כזה או אחר.

עוד כתבות שיעניינו אותך:

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי ניסור בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום הניסור בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי ניסור בטון

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית ניסור וקידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
ניסור דלת בטון
ניסור דלת בקיר בטון – להרחבה או פתיחת דלת
ניסור צינורות בטון
חיתוך וניסור צינורות בטון – עבודה מקצועית ויעילה
ניסור תקרת בטון
ניסור גג ותקרת בטון – כך עושים זאת נכון
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.