איזה חומרי ניקוי הכי טובים לאחר שיפוץ

איזה חומרי ניקוי הכי טובים לאחר שיפוץ?

פרויקטים בהם נעשית עבודת בטון דורשים עבודה מקצועית תוך דגש על בטיחות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר, מכשור מתקדם וצוות מנוסה. בין אם מדובר בתהליכי בנייה או שיפוץ הכוללים קידוח, ניסור של קירות, מדרגות או גג בטון, אין ספק שעבודת הבטון מותירה אחריה שאריות וכאן נכנסת לתמונה פעולת הניקיון המתבקשת בעקבות עבודת הביצוע. 

בודקים לפני שמנקים

לפני שעוברים לגור בנכס שעבר שיפוץ או חוזרים לשגרה לבית המשודרג, כדאי להשקיע בניקיון יסודי ולהיפטר מכל השאריות והלכלוך שנותר אחרי. איך מנקים את הבית לאחר ניסור בטון? או אחרי שיפוץ? ואיך מנקים את הבית לאחר קידוח בטון?

כדאי שתדעו שיש חשיבות רבה לחומרי הניקוי בהם משתמשים לניקיון לאחר עבודה עם בטון, כי מדובר בחומר קשה ורק חומרים מקצועיים וחזקים המכילים רכיבים עוצמתיים יכולים לו.

מה כוללים חומרי ניקוי אלה, איך לבחור את המתאימים מבינים וכיצד לבצע את העבודה בדרך האפקטיבית ביותר ?

אחרי שיפוץ חדש תמיד נשאר לכלוך של הרובה בין האריחים איך מנקים רובה אחרי שיפוץ?

מרוכז, פעיל ועוצמתי

נתחיל בהבדל המרכזי בין חומר ניקוי שיש על המדף לבין חומר ניקוי מקצועי. החומר המקצועי נועד לביצועים חזקים במיוחד והוא משיג אותם בשל הפורמולה הייחודית וההרכב של חומרים פעילים בצורה מרוכזת ואפקטיבית במיוחד. ברוב המקרים, חומרים אלה מבוססים על חומצות אורגניות מוחלשות בשילוב עם אינביטורים מיוחדים שמעניקים לו את הכוח להילחם גם בחומרים עקשניים שנדבקים ונשארים אחרי בנייה כמו שאריות מליטה, צמנט, פירוק מלחים, הפרשות מינראליות, ציפת סיד, הסרת רובה ולכלוך קשה.

עם זאת, יש הבדל בין חומצות מלח רגילות לחומצה זרחנית כאשר מומלץ להעדיף חומר כמו חומצה זרחנית אשר אינו מעשן ואינו מוביל להצהבת התשתית או הלבנתה.

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר מוצרים שמתחשבים גם באיכות הסביבה ובמידת האפשר בהרכב הנכון, מבלי לפגוע בתוצאות ולהתפשר על איכות, ישנם חומרים שאינם פולטים גזים רעילים.  

התאמה לתשתית וכללי זהירות

בבחירת החומרים יש לשים דגש על ההתאמה לתשתית אותה מעוניינים לנקות ולוודא שהוא אכן מתאים כדי שלא יסב נזק בין אם מדובר בגרניט פורצלן או באבן גיר מנוסרת או אבני בטון  וכן לבדוק אם הוא יעיל גם לניקוי של כלים סניטריים וחללים רטובים. יש חומרים שמתאימים לתשתיות רגישות ויש חומרים שאינם יעילים או עשויים לגרום לנזק בשימוש על תשתיות רטובות או רגישות וזו הסיבה, יש לוודא זאת לפני בחירת המוצר והייעוד שלו – קירות, מרפסות, רצפות, כלים סניטריים וכדומה.

במקביל, בדקו מה החומר מסוגל לעשות – האם הוא אכן מסיר מיצי בטון, כתמים, לכלוך קשה ומומלץ לבחור חומרים שגם מסוגלים לנטרל ריחות רעים.

שיטת היישום קריטית להשגת התוצאה. לרוב מדובר בחומרים שיש לדלל מראש בטרם השימוש כך שהחומר חסכוני לעבודה וכמות מעטה מספיקה לשטח גדול יחסית. כמו כן, ישנם חומרים שניתנים לפיזור באמצעות מברשת או מכונת פוליש ויש להתייחס לזמן ייבוש, אינטראקציה עם חומרי ניקיון אחרים וכמובן כללי בטיחות כמו שמירת מרחק, משקפי הגנה, כפפות וכל מה שנדרש על מנת לשמור על בטיחותכם בעת השימוש.

ואגב לשימוש. יש מי שבוחרים להיעזר בחברות ניקיון חיצוניות לביצוע הניקיון לאחר הבנייה והשיפוץ ואחרים לבצע זאת בכוחות עצמם. לכל החלטה יתרונות וחסרונות. חברת ניקיון אולי עולה יותר כסף אבל היא מחזיקה גם ציוד מתקדם, חומרי ניקוי עוצמתיים והניסיון והמומחיות מאפשרים לה לבצע את העבודה ביעילות בעוד לאדם פרטי לא תמיד יש את הידע הנדרש או את הציוד המבוקש לפעולת הניקיון.

בחנו את האופציות השונות ובכל מקרה, הצטיידו בהתאם או בדקו באילו חומרים משתמשת החברה החיצונית כדי לוודא שהניקיון אחרי השימוש בבטון אכן יהיה מוצלח.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.