קבלן הריסה

כיצד לדעת לבחור קבלן הריסה שאפשר לסמוך עליו

בשנים האחרונות אנחנו עדים לפרויקטים רבים של פינוי בינוי כאשר הורסים את כל המבנה מהיסוד ובונים תחתיו מבנה חדש. במקרים כאלה ובדומים להם חשוב לבחור בחכמה את קבלן ההריסה ולוודא כי העבודה אכן תיעשה בשיטה הכי מתאימה ובצורה הכי בטוחה. איך עושים את זה?

איך הורסים מבנה קיים?

ישנן שיטות שונות אשר משמשות לצורך הריסה של מבנה.

בעל המקצוע שתבחרו אמור לבחור בשיטה הכי מתאימה בהתאם לתנאי השטח.

  • הריסה בעזרת פטיש אוויר או פטיש כבד.
  • הריסה בתפיסה.
  • פירוק בשכבות.
  • נגיפה.
  • הריסה בעזרת שופל.
  • פיצוץ מבוקר.
  • קריעה בעזרת כבל מתיחה.
  • פירוק הקונסטרוקציה.

מי יבצע עבורכם את העבודה?

היות ומדובר בעבודה מאוד מורכבת שלא לומר מסוכנת, חשוב לבחור בקפידה את איש המקצוע שייטול על שכמו את המשימה. הדבר הכי חשוב עליו יש לתת את הדעת זו השמירה על הביטחון ועל הבטיחות. הן של השוהים במתחם בו מתבצעת העבודה והן עבור כל מי שנמצא ברדיוס מסביב שעלול אף הוא להיפגע בעקבות העבודה.

ישנם סיכונים רבים אליהם עלולים להיחשף העובדים והשוהים באזור בו מתבצעת ההריסה.

זו יכולה להיות נפילה מגובה, התמוטטות בלתי מבוקרת של חלקים מהמבנה, סכנות של התחשמלות, רעשים עוצמתיים מהציוד המכני, חומרים רעילים שעלולים להשתחרר במהלך העבודה ולפגוע בעובדים וכן הלאה.

כאשר מדובר במבנים העשויים אסבסט, הרי אלה אמורים להיהרס באופן קפדני מאוד בעזרת סוקר אסבסט שיכין את הקרקע לקראת הפירוק ואף ידאג להטמנה של האסבסט ההרוס באתרים המיועדים לכך.

ניסור מבנים במסור יהלום

ברבים מהמקרים השיטה הנבחרת להרס המבנה זהו באמצעות ניסור בטון. בעזרת מסור הבטון ניתן להגיע לתוצאות יעילות ומהירות, נקיות ובטוחות.

בעזרת מסור הבטון ניתן להסיר בצורה מסודרת את גג הבטון ואחריו את הקירות כאשר הניסור של חלקי המבנה נעשה בצורה מדורגת ובטוחה. בעזרת מסור הבטון ניתן לנסר בטון בכל עובי ובמהירות ובקלות.

קראו עוד על מכונת ניסור בטון

איך בוחרים את קבלן ההריסה?

אז הבנתם כמה מורכב כל זה עשוי להיות.

על כן, כאשר אתם באים לבחור את הקבלן שיבצע עבורכם את העבודה, אתם צריכים לתת את הדעת על מספר נתונים חשובים.

  1. ניסיון וותק – כמו בכל תחום, לניסיון יש הרבה מאוד מה לומר בדבר המקצועיות של איש המקצוע. בחירה באדם חסר ניסיון עלול להסב נזקים רבים ועוגמת נפש רבה.
  2. ציוד מתאים – חשוב לוודא שלאנשי המקצוע ישנו הציוד המתקדם והאיכותי ביותר לצורך העבודה. בלי כלים טובים, אי אפשר יהיה לצלוח את המשימה.
  3. התאמה להיקף העבודה – לא כל קבלן מסוגל לצלוח משימות בכל היקף. אם מדובר בעבודה גדולה ומורכבת, חשוב לוודא כי לקבלן יש את היכולת לשלוט על עבודה בהיקף כזה.

רק אם תבררו היטב לפני הבחירה בקבלן, תיהנו מעבודה בראש שקט.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.