איך מנקים בית אחרי ניסור בטון

איך מנקים את הבית לאחר ניסור בטון? או אחרי שיפוץ?

אין כמו ההתחדשות אחרי שיפוץ של הבית. אך עד שמגיעים להנאה מהשיפוץ, אורך הרבה זמן. כל מי שהתנסה בביצוע שיפוצים בבית, מכיר ויודע עד כמה מורכב ומתיש הסיפור הזה יכול להיות.

גם אחרי שסוף סוף מסתיימים השיפוצים (שאגב, כמעט תמיד אורכים הרבה יותר זמן מכפי שדמיינו או תכננו מלכתחילה). אנחנו מוצאים את עצמינו במיני אתר בנייה. הכול מכוסה בשכבות של אבק, החלונות, התריסים, הקירות, הרהיטים, אין פינה אחת נקייה בבית.

אז איך מנקים בית אחרי ניסור בטון

האתגר 'להתלבש' על הבית ולנקות אותו נראית די מייאשת. אז מה עושים באמת? איך מתחילים? בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

אם אתם רוצים לנקות ספציפית את האריחים לאחר השיפוץ. קראו את המאמר – איך מנקים רובה אחרי שיפוץ?

להתכונן לפני השיפוצים (ניסור בטון)

בדרך כלל לפני שמתחילים בעבודות השיפוץ, קשה לדמיין איך הבית לאחר ניקיון השיפוץ. לפעמים מנסים בעלי הבית לדמיין שכיסוי חלקי של הרהיטים יהיה יעיל וימנע את האבק. אך ברגע שמתחילים בעבודות, הבית כולו מתכסה באבק בסדר גודל שאי אפשר להימלט ממנו. לא רק הרהיטים מבחוץ. גם מבפנים, אם תפתחו ארון, תגלו שהמדפים והתכולה אף הם 'חטפו' שכבה יפה של אבק.

מסיבה זו כדאי עוד בטרם החלו העבודות ניסור בטון, לחשוב היטב איך וכיצד למגן את הבית על כל תכולתו על מנת למזער את הנזקים ובתום השיפוץ יהיה קל הרבה יותר לחזור לשגרה ולמראה המסודר והנקי של הבית.

אם יש לכם אפשרות להוציא מהבית חלק מהחפצים. כמו: מיטות, שטיחים, משחקים של הילדים וכן הלאה, זה יהיה הכי טוב.

כך הם יהיו שמורים במקום נקי ומוגן ולא ייחשפו לכמויות האבק.

אך אם אתם לא רוצים להפוך עולמות ואתם מבקשים להשאיר הכול בבית. אל תזלזלו ואל תוותרו על כיסוי איכותי וטוב של כל החפצים האפשריים. גם אם אולי נראה לכם שמדובר בעבודה מיותרת, לאחר השיפוץ אתם תגלו עד כמה זה היה יעיל. לאחר ביצוע הניקיון של כל הבית תוכלו לקלף את הכיסויים מעל הרהיטים ומשאר החפצים בבית ולגלות שהם נשארו נקיים לגמרי.

מה עושים אחרי השיפוצים

אז גם אם התגוננתם היטב וציפיתם את כל מה שרק אפשר בבית, אחרי השיפוצים יש לכם עדיין הרבה מאוד מה לנקות. הדלתות, החלונות, הקירות, מתקני התאורה וכמובן הרצפה. כולם מחכים ליד אוהבת שתסיר מהם את כל שכבות האבק. מדובר בהחלט בעבודה סיזיפית וקשה שלעיתים נדמה שהיא לא תיגמר לעולם.

אך אם תעבדו בצורה מסודרת, מלמעלה למטה, כלומר תתחילו מהתקרות,  ממתקני התאורה, תעברו לחלונות ולקירות ומשם לדלתות ולרהיטים ורק אחר כך לרצפה, הבית בסופו של דבר יהיה נקי לגמרי ותוכלו להתחיל ליהנות מהבית ששיפצתם.

בוודאי תרצו לדעת איזה חומרי ניקוי הכי טובים לאחר שיפוץ

טיפ חשוב! לאחר עבודות ניסור בטון

לבקש מהצוות שמבצע את פעולת הניסור אצלכם בבית. מיד לאחר שהם מסיימים את העבודה, להתיז מים בזרם חזק על כל האבק שהצטבר על שאר הקירות, ובעיקר על החלונות. כי אם לא זה עלול להתייבש ולהיות גושי בטון על הקירות והחלונות.

אנו בחברת POWER ניסור בטון מקפידים לבצע את הניקיון הזה מיד לאחר כל עבודה. מאוד חשוב לנו שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים מהשיפוץ שלהם.

טיפים נוספים

  • בחרו חברה מקצועית ומנוסה שקבלתם עליה המלצות. כי ניקיון אחרי שיפוץ דורש עבודה מקצועית של צוות מנוסה.
  • בררו באלו חומרים עושים שימוש בחברת הניקיון. חשוב שהניקיון ייעשה בציוד מתאים שלא יהרוס את הבית החדש ששיפצתם זה עתה.
  • עשו השוואת מחירים בין חברות הניקיון השונות ובחרו את החברה שמתאימה לתקציב שלכם.

אתם לא חייבים לנקות לבד

התעייפתם מלקרוא את סדר העבודה המצפה לכם לאחר ביצוע השיפוצים? אתם באמת לא חייבים לנקות בעצמכם את הבית לאחר השיפוץ. יש אפשרות להיעזר באנשי מקצוע מתחום הניקיון כאשר הם אלו אשר ייטיבו לבצע עבורכם את העבודה בצורה הכי טובה והכי מושלמת.

רק לאחר שיש לכם המלצות, אתם יודעים איך עומד להתבצע הניקיון וסיכמתם מראש על מחיר ברור, תוכלו להתקדם הלאה. אחרי ניקיון כזה תתחילו ליהנות סוף סוף מהבית ששיפצתם כשכולו מבריק, נקי וריחני.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.