איך מנקים רובה אחרי שיפוץ

איך מנקים רובה אחרי שיפוץ?

אחרי שיפוץ יש הרבה מאוד עבודה עד שאפשר יהיה להתחיל לחיות בבית בצורה נורמלית. על פי רוב יהיה זה אבק הבנייה המכסה את כל השטח כאשר גם כתמי רובה וכתמי צבע מנקדים אזורים שונים בבית. אם זה קירות הקרמיקה ואם זה הרצפה. אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. ננסה ללמוד מה אפשר לעשות עם הרובה שנשאר על הרצפה ונבדוק איך אפשר להסיר אותו מבלי לפגוע בריצוף החדש.

הרובה הוא אחד החומרים הקשים שנותרים בשטח לאחר ביצוע בנייה או שיפוצים. הוא חומר קשה וטוב שכך. היות והרובה נועד למעשה לאטום היטב בין הרצפות או בין אריחי הקרמיקה ואם לא יהיה זה חומר חזק ואיכותי הרי שמים יחדרו אל מתחת לרצפות ומהר מאוד הרצפה תתחיל לזוז ממקומה, האריחים יתרוממו וכל ההשקעה של הבנייה או שיפוץ הבית ירדו לטמיון.

אך בעוד היתרונות של הרובה תורמים לאחזקת הבית, הרי שהסרה של הרובה העודפת היא אתגר מיוחד שאנחנו חייבים להתמודד איתה.

למעשה רבים מחומרי הבנייה יוצרים לכלוך שהוא קשה להסרה היות והם עשויים על בסיס מינרלים. (צמנטים) הלכלוך כולל לא רק את הרובה. מדובר במלט, בטיח, בבטון וכמובן גם ברובה שהזכרנו.

הסרת הרובה באופן עצמאי

יש אפשרות לרכוש חומרי ניקוי המציעים בידוק את האפשרות הזו של הסרת רובה. יש לציין כי חומרים אלו חייבים להיות עדינים מספיק על מנת שלא יפגעו בריצוף או באריחי הקרמיקה אך מצד שני החומרים צריכים להיות חזקים מספיק על מנת להתמודד עם החומר החזק, עם הרובה.

יש חומרי ניקוי ייעודיים המיועדים בדיוק לצורך הסרת הרובה ואם תפעלו על פי ההוראות, תצליחו על פי רוב להגיע לתוצאות טובות.

הסרת רובה על ידי החברה שמבצעת את עבודות הבנייה

יש חברות בנייה שדואגים גם לחלק הזה של הניקיון והם לא ישאירו את הזירה לאחר ביצוע העבודה כאשר יש שם יותר מידי שאריות שדורשות ניקיון מקצועי יותר מהרגיל.

תמיד עדיף לתת את הדעת מלכתחילה על בחירה בחברה המציעה את שירותי הבנייה שלה, כאשר מוודאים מולה שהיא גם דואגת לביצוע הניקיון לאחר העבודה בפועל.

כיום יותר מתמיד יש מודעות לדבר כאשר רבים הם חברות הבנייה המציעות מעבר לשירות הבסיסי של הבנייה גם את הביצוע של עבודות הניקיון בשטח, לאחר כל יום עבודה. במיוחד אם מדובר בבית מגורים שהדיירים ממשיכים לשהות במקום במהלך הבנייה.

על פי רוב הם גם יהיו מצוידים בחומרי ניקוי לצורך הסרת שאריות הרובה מתוך אחריות על העבודה ודאגה כי הכול יישאר במיטבו ללא כל ליקוי שייווצר בעקבות הניקיון.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון לאחר שיפוץ:

ניקיון על ידי חברת ניקיון

אחרי שיפוצים יש הרבה עבודה. הבית לא יחזור לעצמו ללא עבודה סיזיפית של ניקיון יסודי של כל חלקי הבית. אם יהיו בבית רהיטים, הרי שהם יכוסו לגמרי באבק. במקרים רבים יהיו עליו שאריות  של טיח, של בטון ואולי גם של צבע. החלונות והתריסים ידרשו אף הם ניקיון ושיקום יסודיים ולמעשה כל הרהיטים וכל מכשירי החשמל כולם יצטרכו לעבור ניקוי יסודי.

זו בדיוק הסיבה שחברות הניקיון מציעות שירות ייחודי של ניקיון אחרי שיפוץ. זה לא הניקיון הסטנדרטי שהם עושים בבתים פרטיים. הם כבר מצוידים בכל הכלים ובכל החומרים הנדרשים על מנת לשקם את הבית ולנקות אותו היטב מהמסד עד הטפחות.

אז נכון שזו הוצאה כספית משמעותית למדי, אך לעיתים היא בהחלט משתלמת וכדאי לשקול אותה.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.