לשבור את הקיר או לנסר את הקיר

כמה עולה לשבור קיר בטון? וכמה עולה לנסר קיר בטון? תעשו את החישוב

במאמר זה אנו נענה על השאלות: כמה עולה לשבור קיר בטון? וכמה עולה לנסר קיר בטון? כדי לתת לכם להחליט האם כדאי לשבור את הקיר או להזמין חברה שתנסר את הקיר. המשיכו לקרוא…

הבטון מרכיב את רוב המבנים בישראל. לא פעם קורה ואנחנו מעוניינים להרחיב חלל בבית כאשר זה יחייב אותנו לשבור קירות. שבירת קיר זוהי פעולה אגרסיבית שנעשית במקרים אשר בהם מבקשים להסיר קירות בטון.

שבירת הקיר נעשית לרוב בעזרת פטישון. מדובר בכלי שהוא בעל עוצמות חזקות במיוחד כאשר באמצעות מספר מכות פטישון, הקיר יקרוס לגמרי.

בעזרת הפטישון מגיעים לתוצאות לא לגמרי מדויקות כאשר הפטישון למעשה מוריד את הקיר ולא מעבר לזה. לעומת זאת, ניסור קיר בעזרת מסור יהלום, כפי שנפרט בהמשך, מוביל לתוצאות הרבה יותר ממוקדות וגם הרבה יותר מדויקות. ולמרות כל שאר היתרונות הינה לפניכם המחירים של ותעשו את החישוב בעצמכם.

כמה עולה לשבור קיר בטון?

  • מחיר שבירת קיר בלוקים בעובי 10 ס"מ נע בטווח שבין 2,500-3,000 ₪.
  • מחיר שבירת קיר בלוקים בעובי 20 ס"מ נע בטווח שבין 3,500-3,750 ₪.

המחיר הוא לקיר אחד!

כמה עולה לנסר קיר בטון?

התמחור לניסור הבטון מחושב על פי מספר פרמטרים. על פי סוג הפרויקט הרצוי ועל פי מטרים.

מחירים לדוגמא:

  • ניסור רצפת בטון למטר – 280 ₪
  • ניסור קורות בטון – 500 ₪ למטר
  • פתיחת דלת – החל מ – 1200 ₪
  • פתיחת חלון – החל מ – 1000 ₪

ניסור למטר אורך המחיר נע בין 170 ₪ ל-400 ₪ למטר בהתאם לעובי הקיר. לעוד מחירים כנסו עברו אל מחירון ניסור בטון.

כפי שאתם וודאי רואים בעצמכם, המחירים לניסור בטון בעזרת מסור היהלום יסתכם בסופו של דבר בסכומים הרבה יותר נמוכים ביחס לעלויות הכרוכות בשבירת קירות בעזרת הפטישון.

אם אתם עדיין מתלבטים מה עדיף לשבור או לנסר עברו למאמר הבא – שבירת קיר בטון או ניסור קיר בטון – מה כדאי?

ניסור בטון – למה זה יעיל יותר?

ניסור בטון נעשה כיום בטכניקות מתקדמות כאשר בדר"כ הוא מתבצע במסור יהלום.

מסור היהלום הוא מסור חזק מאוד והוא בעצם הכלי היחיד שמסוגל לחרוץ בבטון ולנסר חלקים ממנו בצורה מתוכננת מראש באופן מדויק ומושלם, בהתאם למידות הרצויות.

הניסור במסור היהלום יכול להתבצע בעזרת שלט רחוק כאשר בעל המקצוע לא חייב לאחוז בידיו את הכלי בעת ביצוע הניסור. זהו יתרון מהותי שמשפיע גם על הבטיחות בעבודה וגם על המאמצים המושקעים בעת הניסור.

היתרונות של מסור היהלום

למסור היהלום יש עוד יתרונות מעבר למחיר המוזל ולעבודה המדויקת שלו.

מסור היהלום הוא גם הרבה יותר בטוח ובטיחותי לשימוש. השליטה על העבודה היא כמעט אבסולוטית ולרוב לא ייגרם נזק למבנה בעקבות הניסור. גם הסביבה האנושית תהיה מוגנת ובטוחה יותר הודות לשימוש המבוקר בכלי המדויק והיעיל – מסור היהלום.

מלבד זאת, הניסור באמצעות מסור היהלום הוא הרבה יותר ידידותי לסביבה גם מבחינת הניקיון. הניסור נעשה בתוספת של זרם מים. המים למעשה חוסכים את ההפסקות בעבודה לקירור המכשיר וכן מונעים את האבק המתפזר בעת ששוברים או מנסרים בטון.

כשאין אבק באוויר, העובדים וכל האנשים באזור לא נאלצים להכניס אל תוך דרכי הנשימה שלהם אוויר מזוהם וכך הם נהנים מסביבת עבודה הרבה יותר נוחה ונעימה.

פנו אל אנשי המקצוע

חשוב לדעת! לצורך ביצוע עבודה מהסוג הזה הכוללת ניסור ושבירה של בטון, חובה לפנות אל אנשי מקצוע מומחים על מנת שאלו יבצעו את המשימה בצורה הכי נכונה, הכי מקצועית וגם הכי בטוחה. לא די בציוד המקצועי והאיכותי. אם אין מי שיתפעל את הציוד, הרי שהתוצאה עלולה להיות מסוכנת מאוד, הן לאנשים שמבצעים את העבודה, הן עבור כל מי שנמצא בסביבה והן למבנה עצמו שעלול לקרוס.

אנשי מקצוע מנוסים ומומחים גם יוודאו כי אין תשתיות בתוך הקיר המדובר וכי העבודה תוכל להתבצע בצורה הכי יעילה ובטוחה.

אולי יעניין אותך:

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.