בטיחות בניסור בטון

בטיחות באתר בניה

POWER ניסור וקידוח בטון

עבודות הניסור וקידוח בטון מספקות פתרון אידיאלי לניסור וקידוח מהיר בקירות לעומת אמצעי עבודה אחרים. הודות לניסור בטון ניתן לנסר במדויק בקירות הבית מבלי לגרום נזק מסביב לקיר, לנסר מדרכה, רצפה או כל דבר אחר. ניסור ביטון מצריך לעמוד בהוראות קפדנית על מנת לשמור על בטיחותנו במהלך העבודה באתר הבניה.

הוראות בטיחות באתר הבנייה- לשמירת בטיחותנו

הוראות באתר הבניה מתבצעות בבטיחות קפדנית במטרה להימנע מתרחישים של פגיעה, פציעה, תאונה במהלך העבודה באתר הבניה או בתהליך של בניה קלה. על מנת לשמור על בטיחותנו באתר חשוב להקפיד להוראות הניתנות באתר עצמו. במהלך ניסור וקידוח בטון יש צורך לוודא שהוא איננו עומד תומך בבניין, לשם כך חשוב לבדוק את העניין עם מהנדס קונסטרוקציה אשר מחייבת פיקוח צמוד ביותר על הבנייה הנעשית בשטח. חשוב שהקירות המבנה פנויים מחלקי מערכות חשמל, גז, תקשורת, אינסטלציה ועוד, במידה וקיימים יש להזמין איש מקצוע אשר יפנה ואתם. חשוב שקירות מבנה יהיו נקיים מדברים שעלולים להפריע לניסור בטון, במידה וקיימים כאלה יש להסירם. כמו כן השטח עצמו חייב להיות פנוי מאנשים, והאנשים היחידים שצריכים להיות שם הם אנשי המקצוע. בטרם תחילת העבודה יש לשמור על סביבה נקייה מחפצים מיותרים אשר עלולים להפריע במהלך עבודת ניסור בטון.

ציוד עבודה מתאים לקירות הבטון

בעת ניסור ביטון אשר מתבצע בשטח חשוב להצטייד באביזרי מגן כגון: קסדות, משקפי מגן, כפפות מתאימות, ביגוד מתאים וארוך וזאת על מנת להגן על גופנו במהלך העבודה. כמו כן הבגדים מגינים על איברים רגישים בגופנו מפני גורמים שונים בשטח אשר עלולים לפגוע בהם. בעת ניסור בטון ישנה סכנה לחבטה ו התזת שבבי ביטון, נפילת חלקי בטון על הרגליים או הידיים ועוד. לכן יש לעבוד בהתאם לכללי הבטיחות הקיימים ולהפעיל את המכונה בהתאם לכללים. במהלך העבודה בשטח חייב להיות מפקד אשר תפקידו לוודא שהעבודה נעשית בתנאי בטיחות טובים וללא טעויות בשטח. לאחר סיום העבודה בשטח, יש לפנות את הפסולת על מנת לשמור על סביבת עבודה נקייה לבעלי מקצוע אחרים אשר צריכים לעבוד במבנה, וכן על מנת שלא נפגע באנשים אשר מסתובבים במקום וגם בשבילכם שתהיה לכם סביבה נקייה.

למי מיודעות הוראות בטיחות באתר הבנייה?

הוראות הבטיחות באתר מיועדים לאנשי המקצוע אשר נמצאים באתר ועובדים בהתאם לכללי הבטיחות ונהלים במקום. כמו כן, הוראות הבטיחות גם ניתנות לעוברי אורח במידה ויש עוברי אורח ברחוב אשר קרובים לאתר או מסתובבים בתוך האתר ללא רשות. הודות להוראות בטיחות ושמירתן ניתן לשמור על עובדי המקום מפציעות, תאונות ועוד אשר מתרחשים במהלך עבודת ניסור הבטון.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.