הסרת קיר בטון

קצת על הצביעה של הבטון: באיזה צבע כדאי לצבוע בטון?

אחד, הטרנדים הנפוצים ביותר לאחרונה הוא שימוש בבטון בעיצוב הבית.

הבעיה העיקרית של בטון, שהוא מגיע בצבע אפור שאינו צבעוני, ואינו מושך את העין, ויש צורך בכך כדי שהבית יהיה מעוצב כמו שצריך.

הפתרון המושלם ביותר לעניין עיצוב הבית, וגם לא לוותר על העיצוב היא צביעת בטון בצבעי חיים קיימים בשוק מגוון רחב ביותר של צבעים המתאימים לצביעת בטון, אך יש לשקול היטב את סוג הצבע המתאים לצביעת סוג הבטון שלכם ולתוצאה הסופית שאתם רוצים שתתקבל, לכן יש להשתמש רק בצבעים המיועדים לצביעת בטון בלבד ובבעל מקצוע אמין ומנוסה שידאג לצבוע את הבטון בהתאם לסוג הבטון, דבר זה מבטיח לכם בית מעוצב וססגוני להפליא.

סוגי צבעים המתאימים לצביעת בטון

בחירת צבע לבטון נעשית לאחר אבחון מצב המשטח המיועד לצביעה והייעוד שלו. בשוק קיימים מגוון רחב של צבעים לצביעת בטון אלו שלושת הסוגים העיקריים:

ציפוי צבע לבטון ללא ברק

צבע לבטון מוצע במגוון צבעים 15 גוונים ליתר דיוק, הוא פותח במיוחד כדי להגן על הרצפה. הוא עמיד לפגעי מזג האוויר בניגוד לצבעי בטון אחרים שצריכים צבע יסוד לפני הצביעה. מוצר זה אינו צריך את זה בנוסף הוא לא מתקלף ודומה בתכונותיו לבטון. צבע זה מתאים למקומות בהם יש תנועה קלה של כלי רכב והולכי רגל.

ציפוי אפוקסי חד- רכבי מבריק למחצה

צבע אפוקסי מגיע חצי מבריק היתרון של צבע זה, בניגוד לצבעי בטון אחרים בשוק, שהצביעה בו היא קלה מאד עד שאתם יכולים לבצע זאת בעצמכם. צבע זה גורם לבטון להיות עמיד ומוגן בנוסף לכך היתרון שלו הוא שהוא עמיד בפני כימיקלים שונים כמו גריז למשל.

אם ברצונכם לצבוע מקום שיש בו תנועה רבה של כלי רכב צבע זה מתאים במיוחד משום שהוא אינו קולט את סימני המכוניות.

אוהבי העיצוב ישמחו לדעת שצבע זה מגיע ב 4 גוונים שונים. צבע זה מתאים לצביעת מקומות שיש בהם תנועה רבה של מכוניות כמו חניונים ומגרשים למשל.

ציפוי אפוקסי דו רכיבי מבריק למחצה

צבע זה הינו על בסיס מים והצביעה בו קלה ופשוטה.

צבע זה מעניק למשטח הנצבע הגנה מפני חריטות כימיקלים ושחיקה. ההתאמה של מוצר זה הוא לאזורים בהם יש תנועה מוגברת מאד של כלי רכב ומכונות כבדות כמו שדה תעופה וחניון, בנוסף הצבע מגיע ב4 גוונים לבחירה.

לעוד פרטים וסוגי צבעים כנסו לאתר צבעי חיים

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.