ניסור יהלום בבטון

ניסור בטון לצורך התקנת פרגולה

התהליך של התקנת פרגולה יכול להיראות שונה ממקרה למקרה, כשלרוב כל מה שצריך לעשות הוא להגיע עם הקונסטרוקציה ופשוט להקים אותה במקום המיועד לה בחצר הבית.

במקרים אחרים, עשויות להידרש פעולות נוספות לפני שמתקינים את הפרגולה, ובכלל זה ניסור בטון לצורך התקנת פרגולה. מתי נדרש מהלך כזה ולמה? על כך בשורות הבאות.

מיקום הפרגולה מסביב לבית

כשאתם רוצים להקים פרגולה בבית, יש לכם שתי אופציות מרכזיות: האופציה הראשונה היא פשוט להקים את הפרגולה היכן שקבע הקבלן למקם את החצר שלכם.

במקרה הזה עליכם לקחת בחשבון שזהו לאו דווקא המיקום המתאים ביותר לפרגולה בחצר. כך למשל, אחד השיקולים המרכזיים במיקום הפרגולה הוא השיקול של זוויות קרינת השמש על החצר.

ייתכן שמשיקולים תכנוניים או הנדסיים, קבלן הביצוע שבנה את הבית ולבטח האדריכל שתכנן אותו לא לקחו בחשבון את זוויות השמש כשקבעו היכן למקם את חצר הבית.

וזה מביא אותנו לאופציה השנייה. האופציה השנייה היא לבחור את המיקום הנכון ביותר להקמת הפרגולה לאחר שלוקחים בחשבון את כל השיקולים האפשריים, ובכלל זה זוויות השמש, חשיפה לשכנים, חשיפה לרעש הרחוב, תשתיות מים וחשמל וכדומה.

כאשר בוחרים את מיקום הפרגולה בצורה זו, ייתכן בהחלט שיידרשו שורה של מהלכים על מנת להכין את השטח לקראת הפרגולה, ובכלל זה גם ניסור בטון לצורך התקנת פרגולה.

Alum-pergula חברת לייצור והרכבה של פרגולות אלומיניום לבתים פרטיים ובניינים משותפים

לאתר חברת אלום פרגולה https://alum-pergola.co.il/ פרגולות אלומיניום איכותיות

מדוע נדרש ניסור בטון לצורך התקנת פרגולה?

לאחר שבחנו את חצר הבית לכל אורכה ורוחבה, והחלטנו מהו המיקום האידיאלי להקמת הפרגולה, סביר להניח שנגלה כי באותו המיקום לא קיים פתח יציאה מהחלל הפנימי של הבית אל החצר.

פתח כזה דווקא נמצא בבית, אבל הוא נמצא היכן שקבע האדריכל למקם את החצר מראש, וזהו לא המיקום בו אתם רוצים להקים את הפרגולה.

על כן ובכדי להימנע ממצב שאתם צריכים להקיף את כל שטח הבית על מנת להגיע לפרגולה ולחזור ממנו, מה שאתם רוצים לעשות הוא ליצור מפתח דלת חדש בין החלל הפנימי של הבית ובין החצר במיקום בו אתם רוצים להקים את הפרגולה.

מפתח כזה דורש תכנון מדויק של גודל המפתח וישנן אפשרויות רבות שתוכלו לבחור מתוכן. לאחר מכן יהיה עליכם להזמין איש מקצוע שיבחן את הדברים מנקודת מבט הנדסית, ויוודא שאכן ישנה אפשרות לבצע ניסור בטון לצורך התקנת פרגולה במיקום הספציפי מבלי לפגוע בחוזקו המבני של המבנה כולו.

לאחר קבלת אישור כזה, ניתן להזמין גורם מקצועי שמתמחה בתחום של ניסור בטון, ובתוך לא יותר מיום עבודה מפתח כזה יהיה מוכן עבור הפרגולה החדשה. יחד עם זאת, כדאי את כל התהליך לעבור עם גורם מקצועי אחד שאחראי על כולו על מנת להימנע ממצבים פרדוקסליים כמו למשל פתח פרוץ בקיר הבית.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.