ניסור בטון

ניסור בטון כחלק משיפוץ והרחבה

אין ספק שמדובר בתהליך שצריך להיות מרגש ומהנה, ואם אתם לקראת שיפוץ בית, הרחבת בית או עבודות שיפוצים מכל סוג, כדאי לבדוק אילו אופציות עומדות בפניכם אם תשקלו לבצע ניסור בטון. ניסור פתח מבטון עשוי לתת לכם טוויסט עיצובי מרהיב בבית, בואו לקרוא על ניסור בטון כחלק משיפוץ דירה ובתים. 

אז מתי מנסרים בטון? ניסור בטון מצריך איתור של חברת ניסור מאוד מקצועית, היות ומדובר בבטיחות שלכם. דבר ראשון, תמיד יש לזכור כי ניסור חומר גלם מסוג בטון עשוי אפילו להוביל לקריסה של מבנים, חס ושלום. במקרים פחות חמורים, ניתן גם לפגוע בשלל תשתיות הנמצאות בתוך הקירות, כמו למשל תשתיות מים, חשמל וגז. אגב, אפילו תשתיות ביוב מסוימות יכולות להיפגע בזמן עבודות ניסור בטון. אף אחד מאיתנו לא רוצה אפילו לדמיין מה יקרה אם קירות הבית יהיו ספוגים מי שופכין בעקבות צנרת שהתפוצצה, לאחר עבודת ניסור בטון לא מוצלחת. 

ניסור מבטון ועבודות שיפוץ, מה לוקחים בחשבון?

אז מה לוקחים בחשבון כשהולכים לקראת שיפוץ בית או דירה? כדאי תמיד להתייעץ עם מעצב פנים מומלץ, היות ואלו יהיו מסוגלים להמליץ לכם על אפשרויות נפלאות שניתן ליצור בעזרת עבודות ניסור. לא פעם, אנשים בוחרים לנסר בטון וקירות בכדי ליצור פתחים, דלתות וגם חלונות. לרוב, חברת ניסור תשתמש במסור יהלום שאיתו ניתן לנסר חומרים בטוניים. 

ניסור בטון מצריך, כמו שאמרנו, קודם כל את אישור נושא הבטיחות. מהנדס יצטרך לבדוק את תוכניות הבנייה של המבנה שלכם, ורק לאחר שתקבלו אישור וודאי כי אינכם מסכנים את בטיחותכם ואינכם מסתכנים בקריסת קירות, תוכלו לקבל אישור מהנדס לנסר בטון. לאחר שיבלתם אישור עקרוני לנסר את הבטון בביתכם, תוכלו להתייעץ עם אדריכל או עם מעצב פנים בכדי לקבל רעיונות עיצוביים. 

שיפוץ בית ועיצוב בעזרת ניסור קירות

עיצוב הבית מצריך ידע והבנה בחומרי גלם שונים, יצירתיות וראש פתוח. לעיתים, טיפים של אנשי מקצוע מובילים עשויים להוביל להשראה רבה בעיצוב הבית. עבודות שיפוצים נוספות אשר מצריכות איתור של קבלני שיפוצים מומלצים, שיפוצניקים או חברות עיצוב ושיפוץ. במקרים מסוימים גם אפשרי להסתפק בשיפוצניק שיגיע אל דירתכם ויבצע שיפוצים קלים, אך בכל מקרה לא ניתן להיעזר בשיפוצניקים בכדי לנסר בטון. 

במידה ואיתרתם שיפוצניק המבצע עבודות ניסור של בטון, אתם חייבים לוודא כי מדובר באיש מקצוע מומלץ. יחד עם זאת, זכרו להיעזר גם במהנדס. ניתן ליצור פתחים בקירות בעזרת ניסור, ואפילו ליצור ממש נישות מעוצבות בבית. דמיינו לעצמכם, כמה יהיה יפה פתח מלבני בקיר שמפריד בין המטבח שלכם לסלון. לאחר שתנסרו את הפתח, תוכלו לעצב לעצמכם דלפק-בר של ממש.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.