פתיחת פתח לחצר

מהם השימושים העיקריים בניסור וקידוח בטון

השימושים העיקריים בניסור וקידוח בטון

ניסור וקידוח בטון היא פעולה אשר מקלה מאוד על חיינו. בעזרת מכשיר היהלום ניתן לנסר ולקדוח את קירות הבטון, להרחיב חורים בבית,להרחיב את פתחי החלונות, להוסיף  פתחי חלונות חדשים, להגדיל את החדרים ועוד. הקידוח והניסור נותנים לנו תוצאה מדויקת לחלוטין ללא אבק ולכלוך כמו כלים אחרים לקידוח וניסור.

מהם שימושיו העיקריים של ניסור וקידוח בטון?

מאחר שהבטון משמש בתי מגורים ומבנים ציבוריים כחומר עיקרי לבניית הבית, מדובר על חומר קשה וחזק במיוחד אשר לנסר ולקדוח בו דורש שימוש בכלים מתאימים. באמצעות ניסור וקידוח בטון ניתן לחתוך במדויק את חומר הבטון, החל מחורים בעלי קוטר צר ועד לחורים בגדול של "פרוסה". טכניקות הניסור השונות עוזרות לבצע בקלות את השיפוץ שאנו מעוניינים בו בקלות רבה באמצעות מכשירי שונים בהם ניתן לנסר ולקדוח בבטון. אם בעבר ניפצו את הבטון עם משקולות פלדה או פטישים כבדים, לא עוד. עם ניסור יהלום באמצעות כלי היהלום ניתן בקלות לקבל את התוצאה שאנו רוצים ללא נזק לסביבה, לקיר שמסביב לקידוח וכן ללא אבק ולכלכוך מיותרים.

באיזה מקרים נשתמש בניסור וקידוח בטון ?

נשתמש בניסור בטון בהתאם לצרכינו האישיים. כאשר מדובר על חללי פנים, ניסור ביטון יעזור לנו לחצוב תעלות תקשורת או ניקוזי מים, לקדוח חורים פנימיים או חיצוניים בקירות הבית וכן לחתוך קירות בעוביים שונים. במידה ומדובר על ניסור חיצוני של מעטפת הבניין  או המבנה של הבית, נבדוק עם מהנדס הבניין אם הניסור לא יגרום לבניין נזק. לא כל ניסור בבטון חיצוני אכן מתאים לביצוע, ישנם ניסורים שעלולים לגרום לנו נזק כמו ניסור וקידוח של ממ"ד.

באילו כלים לניסור וקידוח בטון נוכל להיעזר?

אם אתם מנסרים בטון השיטה הטובה ביותר לניסור וקידוח היא שיטת היהלום. בעזרת שיטת היהלום שהוא החומר החזק ביותר בטבע, ניתן לנסר את הבטון בקלות רבה הודות ללהבים עם היהלומים שהוא  מכיל. חשוב שתהיה מיומנות רבה בהפעלת כלי זה. כלים נוספים שיכולים לעזור הם:

מקדח כוס יהלום- מדובר על מקדח אשר מתברג על ראש המקדחה וניתן להגיע איתו לעומקים רבים שרוצים לקדוח חורים בקיר הבטון. מקדח זה טוב בעיקר לעבודות ניסור קטנות עבור פתחי אוורור ושירות, תעלות ועוד.

כבל יהלום- באמצעות כבל יהלום אשר בו כדורי יהלום זעירים הנעים על כבל פלדה מתוח, ניתן לנסר בטון עבה במיוחד מעל 50 ס"מ ואף לפרוס אותו לבלוקים.

מכונת קידוח- מכונת הקידוח עוזרת לנסר את הבטון על משטחים באמצעות דיסק חיתוך ובו יהלומים קטנים. ניתן לחתוך במכונה זאת משטחי אפוקסי אשר ניתן למצוא במדרכות, אספלט, רצפות ועוד.

שרשרת ניסור- עם שרשרת ניסור אשר דומה לשרשרת אופניים שאנו מכירים, ומכילה בתוכה יהלומים קטנים בין חוליות השרשרת ניתן לנסר את הבטון במהירות ויעילות. השרשרת המסתובבת במהירות מנסרת את הבטון בדיוק רב.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ניסור בטון באבו גוש
מאמרים בנושא ניסור בטון
מכונת ניסור בטון: המדריך המלא

הבטון הוא כידוע אחד מהחומרים הכי חזקים ביקום. מסיבה זו העבודה מול הבטון מצריכה כוח ועוצמה מיוחדים. כדי להגיע לביצועים מוצלחים בחיתוך, בניסור או בקידוח

קרא עוד »
חיתוך קירות
מאמרים בנושא בטון
איך לחתוך בטון? המדריך המלא

איך לחתוך בטון? לחברת POWER יש את הכלים הייעודיים עבור לחתוך בטון כאשר העיקרי שבהם הוא מכונת ניסור בטון ביהלום. והכנו עבורכם מדריך שלם.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.