מה זה קונסטרוקטור?

מה זה קונסטרוקטור?

שמעתם את המילה קונסטרוקטור ואין לכם מושג או שזה קצת מעורפל לכם. מה זה קונסטרוקטור? מיד נענה לכם על כל מה שרציתם לדעת במדריך של חברת POWER.

אם אתם מחפשים קונסטרוקטור, מן הסתם אתם עומדים לפני ביצוע שיפוץ גדול ומשמעותי.

על קונסטרוקטור:

לא משנה אם מדובר בבנייה של וילה גדולה או רק בשיפוץ או הוספה של מרפסת. בכל מקרה בו אתם נדרשים לשירותיו של קונסטרוקטור. אתם חייבים לשים לב ולבחור את איש המקצוע שלכם בקפידה רבה. מתוך שימת לב על מנת שאכן הבחירה תהיה נכונה וחכמה והתוצאה תהיה הכי בטוחה והכי מושלמת. הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת הרושם והיופי של הבית.

מה תחום האחריות של קונסטרוקטור?

ציינו כי הוא איש מקצוע שאת שירותיו אתם צריכים בכל מקרה של עבודה מורכבת ומשמעותית. מה זה בעצם קונסטרוקטור? מה שייך לתחום האחריות שלו? אז ראשית נגדיר. מדובר אמנם במילה שלא כולם מבינים את משמעותה אך במילים אחרות מדובר במהנדס בניין שמתמחה בעבודות קונסטרוקציה.

שורה תחתונה מה זה קונסטרוקטור?

הוא האדם שאחראי לתכנון בשטח של תוכניות האדריכל. כאשר הוא אמור לדאוג לכך שהעבודה כולה תוכל להתבצע בצורה הכי בטוחה וגם הכי פרקטית.

האדריכל מתוקף תפקידו מתכנן את הבית מהבחינה האסתטית והנוחה בהתאם לדרישותיו של הלקוח. המהנדס, ובמקרה שלנו הקונסטרוקטור, דואג מתעסק עם הדברים הפרקטיים כמו מיקום מתאים לעמודי הבניין, העובי של רצפת הבטון, המיקום של הברזלים ולמעשה כל החוזק והאיתנות של המבנה.

הקונסטרוקטור – מפקח עליון של כל העבודה

לא משנה אם מדובר בביצוע של עבודות בנייה של בניין ישן או שזה רק שיפוצים במבנה קיים. בכל מקרה, אמור הקונסטרוקטור לפקח על המלאכה. הוא נחשב מעין מפקח עליון על כל העבודה. הוא לא חייב להיות נוכח בשטח במשך כל זמן העבודה, אך מוטלת עליו אחריות כבדה כאשר הוא זה שלמעשה אחראי על כך שהבנייה כולה תיעשה בצורה הכי טובה והכי בטוחה. אם מדובר בשיפוצים, הרי שהוא זה שצריך לדאוג לכך כי תוספת הבניה לא תכביד על המבנה וכי הכול ייעשה באופן הכי בטוח והכי חוקי.

בביצוע פעולות משמעותיות יותר של בניית המבנה כמו בעת יציקת התקרה והרצפה, תידרש הנוכחות שלו. היות ומדובר בעבודת יותר משמעותיות. כי ליקויים בביצוע העבודות הללו עלול להוביל לליקויי בנייה בהמשך התהליך ובנקודות ציון אלו אין כל מקום לסטייה או לשינוי מתוכניות המהנדס.

כך בוחרים קונסטרוקטור:

היות והעבודה שלו, היא כל כך גדולה וכל כך אחראית, חשוב לברר היטב בטרם בוחרים את הקונסטרוקטור שיפקח על העבודה ועל הבניה שלכם.

הנקודות החשובות ביותר בעת בחירת קונסטרוקטור:

  • ניסיון – חשוב לבדוק כי מדובר בעבודה של איש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום והוא יודע איך וכיצד לבצע את העובדה. בתחום הזה של קונסטרוקציה נדרש ניסיון של לכל הפחות שלוש שנים. לרוב הוא עובד במשרד מפוקח שם הוא רוכש את הניסיון הנדרש ורק לאחר שלוש שנים הוא יכול לצאת ולעבוד באופן עצמאי.
  • רישיון – בהרבה עבודות, הרישיון לעבוד במקצוע הוא הכרחי. העבודה שלו מחייבת גם כן רישיון בתוקף ויש לבדוק האם הוא אכן מחזיק ברישיון כזה. איש מקצוע שאין לו רישיון הוא לא אחד כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בנושא כל כך משמעותי של בנייה. כל טעות הכי קטנה עלולה להיות קריטית ממש ולעלות אפילו בחיי אדם. על כן אל תדלגו אף פעם על השלב הזה של בדיקת הרישיון של הקונסטרוקטור.
  • המלצות – כמו בכל דבר, המלצות של לקוחות קודמים יכולות לתרום לכם הרבה מידע וכך תוכלו להיות רגועים עם הבחירה שלכם בסופו של דבר.

בוודאי אם אתם במהלך שיפוץ הבית בוודאי גם תצטרכו קבלן הריסה, לביצוע עבודות ניסור בטון. שהם: חיתוך קירות או קידוחים בקירות בטון בדרך כלל.

המשיכו לקרוא עוד מאמר בסגנון – מה זה קבלן

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.