כמויות ויחס להכנת קוב בטון

כמויות ויחס להכנת קוב בטון

הבטון הוא אחד החומרים המרכזיים והעיקריים המשמשות למטרות בנייה. אחת השאלות בתחום הבטון היא: כמה מלט צריך לקוב בטון? ומה היחס? במאמר הזה אנו נענה לכם על כמויות ויחס להכנת קוב בטון.

בטון הוא לא חומר שאפשר לרכוש אותו כמו שהוא ולעשות בו שימוש מידי למטרות הנדרשות. את הבטון צריך להכין ובמקרים רבים זה ייעשה בשטח בו מיישמים את הבטון ומבצעים את עבודות הבנייה.

כמויות ויחס להכנת קוב בטון – המדריך

אנחנו כאן על מנת לייעץ ולסייע לכם לקראת ביצוע העבודות עם הבטון, בפירוט הכמויות אותם אתם תצטרכו לצורך הכנת הבטון.

אז כמה שקי מלט לקוב בטון אתם צריכים?

ראשית עלינו לפשט את המושגים אשר בהם נשתמש לצורך הפירוט של הכמויות והיחס להכנת הבטון, כאשר החישוב שלנו הוא לצורך הכנת משטח בטון של מטר על מטר שיהיה גם בעובי של מטר.

נפחים:

1 קוב = 10 דלי

1 דלי = 10 ליטר

1 דלי = 70 סמ"ק

1 דלי = 1000 סמ"ק

הכמויות לצורך הכנת קוב

לצורך הכנת כמות של 1 קוב ליציקת בטון יש צורך בכמות של פי 1.7 חצץ על כל דלי חול.

מלט – 30 דליים

חול – 30 דליים

חצץ – 30 דליים

כל אדם שעוסק בבנייה יודע כי על מנת שתערובת בטון איכותית תתקבל חייבים איש מנוסה שיכין אותה. אם הפרופורציות אינן נכונות, החומר עשוי להיות סמיך מידי או לחילופין נוזלי מידי. הוא עשוי גם להתפורר לאחר שהוא יתמצק והוא לא ייתן את המענה המצופה ממנו.

בטון שנעשה כמו שצריך, מעניק מענה איכותי לאורך זמן והוא רק יוסיף וישתבח.

כיצד ניתן לדעת את משקל הבטון?

יש נוסחה שדרכה אפשר לדעת את משקל הבטון, בלי להניח אותו על משקל. זה נוסחה שמשארת את המשקל לפי הגודל של משטח הבטון. הכנו עבורכם מחשבון שיעזור לכם לדעת מה המשקל לפי מידות. למידע נוסף לחצו על הלינק – מחשבון משקל בטון לפי גודל המשטח.

הבטון הוא אחד החומרים המרכזיים והעיקריים המשמשות למטרות בנייה. אחת השאלות בתחום הבטון היא: כמה מלט צריך לקוב בטון? ומה היחס? במאמר הזה אנו נענה לכם על כמויות ויחס להכנת קוב בטון.

עבודה עם בטון דורשת מקצועיות

מעבר למקצועיות הנדרשת בהכנת הבטון, חשוב לדעת איך להתעסק אתו גם לאחר שהוא בנוי. בהרבה מאוד מקרים יש צורך של קידוחי בטון על מנת ליצור בו שינויים מתבקשים כמו יצירת פתח חדש או הרחבה של חלון קיים. זה גם יכול להיות בעת שבאים להעביר תעלות למזגן או לצורך יצירה של עליית גג. בהרבה מהדירות החדשות מבקשים הדיירים לספח את מסתור הכביסה ולהפוך אותו לחלק מהבית. גם שם יהיה צורך בביצוע ניסור של הבטון.

איך מנסרים בטון?

אז איך למעשה מנסרים את הבטון? איך מצליחים לנסר בצורה המדויקת והרצויה את הבטון על פי המטרות הנדרשות?

כאן יש צורך בציוד מיוחד ומקצועי כמו גם בידע איך וכיצד לגשת אל המלאכה הזו. לשם כך חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את כל הידע ואת כל הניסיון בתחום הספציפי הזה של ניסור בטון.

לא כל שיפוצניק יידע להתמודד עם המשימה ולא כל מי שיחזיק בציוד הייחודי, ידע איך וכיצד להשתמש בו.

כי לצורך ניסור הבטון, יש לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע שיש להם גם את הניסיון בתחום הניסור, גם את הידע איך זה אמור להיעשות וכמובן שיש להם גם א הציוד הנדרש לשם כך.

ניסור כזה ייעשה באופן הכי מדויק והכי ממוקד ובלי נזקים מיותרים.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
מה ההבדל בין בטון למלט
מאמרים בנושא בטון
מה ההבדל בין בטון למלט?

לצורך בנייה נעשה שימוש בחומרים מגוונים. יש את הבטון ויש את המלט. יש את הטיט ויש את הטיח. מה ההבדל בין בטון למלט? ננסה להכיר

קרא עוד »
איך בונים קיר בטון חשוף
מאמרים בנושא בטון
איך בונים קיר בטון חשוף?

קירות בטון חשופים היו מקובלים בשנות החמישים והשישים. כיום אנחנו עדים לכך כי הטרנד עושה את דרכו אלינו חזרה. לפני שנתחיל להבין איך בונים קיר

קרא עוד »
ריצוף על בטון
מאמרים בנושא בטון
איך מרצפים על בטון

בכל מה שקשור לתחום הריצוף, יש כללים ברורים. לא על כל סוג של משטח אפשר לבצע את הריצוף. לפני שמתחילים בעבודה חשוב לפזר חול או

קרא עוד »
בטון מוחלק
מאמרים בנושא בטון
מה צריך לדעת על בטון מוחלק

מה זה בטון מוחלק? בטון מוחלק נועד בעיקר לצורך יצירת רצפה חלקה העשויה בטון. על פי רוב מקובלת רצפה כזו במפעלים ואזור תעשייה. אך גם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.