ריצוף על בטון

איך מרצפים על בטון

בכל מה שקשור לתחום הריצוף, יש כללים ברורים. לא על כל סוג של משטח אפשר לבצע את הריצוף. לפני שמתחילים בעבודה חשוב לפזר חול או סומסום, בטון או יריעות ביטומונית.

אנחנו כאן על מנת ללמד אתכם על הנושא של ריצוף המיושם על גבי בטון.

למעשה הבטון הוא המשטח הכי נוח לעבודה. הבטון נחשב כחומר מבודד, הבטון הוא יציב וגם ישר וכך אפשר לבצע את העובדה בקלות. אם נדבר על הנושא של העלויות, הרי שאלה זהות כמעט לעלויות הדבקה והעבודה נחשבת זולה ופשוטה יחסית לביצוע. ישנם מקרים שבהם רוצים לרצף שטח שמחוץ לבית ובהם ההמלצה תהיה ליצוק שביל גישה מבטון ועליו אפשר יהיה לבצע את הריצוף בצורה מהירה וקלה.

איך מרצפים על בטון? המומחים שלנו עונים

בכדי לבצע את הריצוף בצורה הכי מדויקת ונכונה, יש להצטייד במספר חומרים מובילים שישרתו אתכם לאורך כל העבודה. החומרים הם מים, מלט, חול ים, פטיש גומי, קורות עץ ופלס.

לפני הכול יש לפזר את החול ולהקפיד שהמפלס שלו יהיה ישר ובגובה אחיד. זה מה שישפיע על שילובן של הרצפות בהמשך. השימוש במלט אמור להיות מדוד ומדויק. שימוש בחומר רב מידי יגרע מהתוצאה הסופית. מנגד שימוש מועט מידי לא יוביל לתוצאות טובות ואיכותיות.

חשוב לא להניח מלט על צידי הרצפות לפני שלב היציקה. את המלט מנחים רק במוקמות אשר בהם מתכננים להניח את הרצפות. לאחר שמניחים את הרצפה, דופקים עליו בעדינות בכדי שלא לשבור את הרצפות. פעולת הדפיקה נועדה על מנת לשלב את הרצפה במקום המדויק ובאופן הכי ישר. פעולה זו נעשית בעזרת פטיש גומי. זה פטיש שמפעיל את הלחץ הרצוי על הבלטה אך לא גורם לו נזק או מותיר בו פגיעה חזותית כלשהי.

אז תכל'ס, איך מרצפים על בטון?

ההכנה לקראת הריצוף, כפי שכבר הרחבנו כולל פיזור מצע עליו ירצפו הכול.  הריצוף תמיד יתחיל ממרפסת שירות ומשם יתקדמו אל כל חלקי הבית.

חשוב לשים לב כי עבודת הריצוף נעשית תוך כדי שימוש עקבי עם פלס. כך נעשה המעקב אחר הריצוף שייעשה באופן מושלם וחלק.

כדאי מאוד לעשות שימוש בפוגות על מנת ליצור מרווחים שווים בין הרצפות. מדובר בחלק מפלסטיק הנראה כמו צלב המשמר את הרווחם הדרושים. בסיום יש למרוח רובה בין האריחים.

הדבקת קרמיקה על משטחי בטון – האם זה כדאי?

למעשה ישנה אפשרות לבצע הדבקה של ריצוף. פעולת ההדבקה חוסכת בעלויות כמו גם בזמן העבודה. אך אם מדובר בהדבקה של ריצוף על גבי בטון, שם זה לא יהיה כל כך מעשי וגם אם כן, זה לא יהיה אחראי. עבודות הדבקה מתאימות ליישום רק באריחים אותם מיישמים על גבי חול או סומסום. המצע שתניחו מתחת לריצוף יתפקד כשכבת הגנה וגם כבולם זעזועים. במקרים אשר בהם יש עומסים או רעידות, מצע החול או מצע הסומסום הם אלו שיספגו את הזעזוע ובאופן טבעי עוצמת הפגיעה תתחלק.

שירותים נוספים לרצפת בטון

חברת POWER מציעה שירות בכל מה שקשור לניסור בטון, כמו: ניסור קירות בטון, ניסור תקרת בטון, ניסור רצפת בטון, הריסת מבנים, קידוחי בטון ועוד. השירות הוא בעיקר בירושלים והסביבה אך גם באזור המרכז, ובכל חלקי ארץ ניתן לקבל את השירות.

החברה מעסיקה שלושה צוותים. ועובדת גם עם קבלני משנה.

החברה מציעה שירות אישי ומקצועי, מחירים סבירים עם דגש על שירות ואיכות.

כי כשמדובר בעבודות בטון, אין מקום לפשרות.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
מה ההבדל בין בטון למלט
מאמרים בנושא בטון
מה ההבדל בין בטון למלט?

לצורך בנייה נעשה שימוש בחומרים מגוונים. יש את הבטון ויש את המלט. יש את הטיט ויש את הטיח. מה ההבדל בין בטון למלט? ננסה להכיר

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.