כמה מרוויח קבלן שיפוצים

כמה מרוויח קבלן שיפוצים

כמה מרוויח קבלן שיפוצים?

אם כששאלו אתכם בגיל קטן מה הייתם רוצים להיות כשתהיו גדולים? ועניתם קבלם שיפוצים. טוב נו בחרתם נכון. כי מסתבר שקבל שיפוצים מרוויח יותר מקבלן בניין. על פי נתח הרווחים של השיפוצניק מול קבלן בניין ניתן לראות שהשיפוצניק בעלי שולי רווח גדולים יותר כ50 אחוז רווח.

זאת משום שהשיפוצניק עובד לבד או בשיתוף פועל המקבל משכורת מינימום וללא הוצאות גדולות. לכן אצל קבלן שיפוצים נהוג להתווכח על המחיר יותר מאשר עם קבלן בניין.

תמחור נכון של קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים אינה עבודה קלה ופעמים שהקבלן יכול לתת הצעת מחיר שבעתיד תעלה לו ביוקר. לא תמיד הקבלן שם לב לדברים היכולים לעכב את זמן העבודה או החומרים שלהם הוא נצרך בעת העבודה. כך יוצא שפעמים הקבלן נצרך לכך ידיים יותר רחב ולשעות פעילות שחורגות ממה שהקציב, דבר הנוגס לו ברווח ולפעמים אף גורם להפסדים של הקבלן שחייב לעמוד בעבודתו.

לרוב קבלני השיפוץ עובדים ומרוויחים טוב. שכן הדרישה היא גבוהה מאד. כמעט כל בית בישראל נדרש לשיפוץ. אם אלה הרוצים להוסיף חדר, לשבור קירות או להחליף את חדר האמבטיה בביתם הישן. קבלן בנייה יידרש רק כאשר ישנה קרקע המחכה לבניינים הגדולים שיעלימו את הנוף.

קבלן השיפוצים יעסוק בעבודות הקטנות לכאורה שלרוב הן דיי גדולות. הרווחים? לא ניתן לומר זאת בכסף כי הכל תלוי בגודל העבודה הנצרכת, אבל מבחינת אחוזים כפי שהזכרנו בתחילת המאמר, מדובר על 50 אחוז. זהו רווח נאה בהחלט בהתחשב בעבודות המוצעות כיום בשוק העבודה העצמאית.

מה יגרום לקבלן שיפוצים לקבל עבודות?

"טוב שם שמשמן טוב" לא לחינם נכתב המשפט הזה. שמו הטוב של הקבלן הוא המוטיב העיקרי לקבלת עבודות. מערכת היחסים ביו הלקוח לקבלן יכולה להיות בעליות וירידות ולא מצופה מקבלן להצדיק תמיד את הלקוח. אך בהינתן מצב שבו הלקוח שלכם צריך להמליץ עליכם. ראוי לו תמיד נגע להגיע לעמק השווה.

שיפוץ הדירה הוא פרויקט מורכב שנצרך לו ידע וניסיון רב, פעמים מוצא עצמו הקבלן מול סיבוכים בבנייה שלא נודע עליהם קודם ומצריכים ממנו הוצאה כספית נוספת שלא סוכמה.

אין מן הנמנע שהקבלן ייגש אל הלקוח בדרישת תשלום נוספת.

אך הלקוח הישראלי תמיד ירגיש מנוצל ויסרב להעלאה בדמי השיפוץ וירגיש שהקבלן מנסה "להוציא ממנו כסף" לכן עוד בטרם העבודה חשוב לשבת עם הלקוח ולהסביר לו איך מתנהלת העבודה והאפשרות שתצטרך עבודה נוספת המצריכה תקציב נוסף. ניהול מערכת יחסים על הלקוח בברור תקל על העבודה ותוסיף לכם המלצות ששוות כסף. לא מעט בעלי בתים מוסיפים כסף לקבלן כטיפ אם קבלו עבודה ראויה וטובה.

עלות החומרים של הקבלן

חשוב לזכור! אם לא תתפשרו על טיב החומרים אתם מונעים מעצמכם עבודה נוספת של תיקונים בהמשך. קבלן שיפוצים מחויב באחריות מינימלית לעבודתו. לכן קבלנים רבים המנסים לחסוך בחומר מוצאים את עצמם חוזרים לבית הלקוח על מנת לבצע תיקונים. זה גוזל מסדר יומם והלקוח לא מוסיף על כך תוספת תשלום. להפך הלקוח רוטן וככל הנראה גם לא ימליץ עליכם להבא. השתמשו בחומרים טובים שיעניקו ללקוח שקט מרבי, ולכם? עוד לקוח מרוצה שימליץ עלכם. ככה קונים פרסום בחינם ועבודת הקבלן רווחית יותר.

אתם לא עובדים לבד- עבודת הקבלם מחייבת אותו בעבודה צמודה עם מהנדס או קונסטרוקטור שיאשר את ביצוע העבודה. עבודה ללא אישור מהנדס היא עבירה פלילית היכולה לגרור אחריה אסונות כבדים לרכוש ולנפש חלילה. אם יש דבר שבו אסור לקבלן שיפוצים לחסוך. זה בטיחות!!

לסיכום: כמה מרוויח קבלן שיפוצים?

זה תלוי בהרבה אופנים ובעבודת הקבלן. ישנם קבלני שיפוצים שעובדים כפרילנסרים אצל קבלני בנייה גדולים. לפעמים זה עדיף משום שהלוגיסטיקה והאחריות היא לא עלכם. ובנוסף כל תקלה שנקראת בדרככם היא על אחריות קבלן הבנייה ולא עלכם.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.