פאנלים סולאריים

התקנת פאנלים סולאריים על הגג

מתכננים שיפוץ בבית? יתכן שזה הזמן הנכון לשלב התקנה של פאנלים סולאריים. לא משנה אם מתכננים  למשל ניסור קיר בטון לטובת התקנת חלון סטנדרטי, הסרת מדרגות בטון ישנות לצורך התקנת מדרגות חדישות עם מעקות זכוכית או שיפוץ הגג, נסביר למה זה הזמן הנכון, להצטרף לטרנד של התקנת פאנלים סולאריים.  

הגג שלכם יוכל להדפיס לכם כסף 

זה הטרנד המוביל בארץ ובעולם – אנרגיה ירוקה. אבל גם אם ביום יום אתם לא ממש מתעניינים בהתחממות כדור הארץ, התקנת מערכות סולאריות על הגג הן הדבר הנכון, במקום הנכון. מלבד העובדה שמדובר בתרומה ישירה לייצור אנרגיה נקייה, לא מזהמת, זו גם הדרך להפוך את הגג למקור הכנסה ממשי ולטווח ארוך. זו עובדה, ברגע שמתקינים את הפאנלים, אפשר למכור את החשמל שמיוצר ולקבל כסף לחשבון הבנק.

זה לא משנה אם מדובר בגג פרטי, בגג של מפעל או בגג של בניין משותף, את החשמל הנקי אפשר למכור לחברת החשמל.

אפשרות אחרת היא כמובן להשתמש בחשמל לצריכה עצמית. כל אחד יכול להצטרף לאותם בעלי בתים ובעלי עסקים, שלא צריכים יותר לשלם על חשמל לתאורה, להפעלת מכונות ייצור, להפעלת כל מכשירי החשמל. 

המחיר ירד, הטכנולוגיה השתפרה 

האפשרות להתקין מערכת סולארית על הגג איננה חדשה, אבל יש כמה חידושים שבהחלט חייבים להזכיר. החידוש המרכזי טמון בשיפור הטכנולוגיה, שמאפשר לכל שטח נתון של פאנלים להפיק יותר חשמל. אותן מערכות שמיוצרות כיום יעילות פי כמה וכמה לעומת מערכות שיוצרו רק לפני חמש או עשר שנים.

כלומר, אפילו גגות יחסית קטנים, כבר יכולים לאפשר ייצור חשמל בקנה מידה בלתי מבוטל. ואפשר לראות את הדברים גם בצורה אחרת. עלות ההשקעה לצורך התקנת פנלים להפקת חשמל פשוט נמוכה יותר.

לצורך ייצור כל קילו וואט שעה של חשמל, למשך עשר או עשרים שנה ברציפות, נדרשת השקעה קטנה יותר. זוהי הסיבה לכך שבהרבה יותר מבנים כבר השלימו את הקמת המערכת או שוקדים על ההקמה בימים אלה. 

איך מתקדמים מכאן 

על מנת להתקדם, תוכלו להיעזר בדברים הבאים:

  1. חפשו חברה שעוסקת בייצור, תכנון והתקנה של גגות סולאריים באיכות גבוהה. אגב, ישראל כיום נחשבת למעצמה עולמית בתחום. 
  2. העדיפו חברה שתוכל להראות לכם השלמה של פרויקטים דומים, בגגות הדומים לגג שלכם. 
  3. תאמו פגישה עם נציג החברה, על מנת שיגיע לבדוק מקרוב את הגג, לבצע מדידות או בירורים נוספים, כדי שיהיה לכם את המידע המלא. 
  4. בקשו לקבל הצעת מחיר ולוחות זמנים. 
  5. וודאו שכל הפעולות נעשות על פי התקן ובאישור של הגופים המוסמכים ובקריטריונים של רשות החשמל. 
  6. את הקמת המערכת ניתן לבצע בעזרת הון עצמי או להשתמש בהלוואה ייעודית (פתרונות אשראי לייצור חשמל סולארי). 

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.