יצירת פתחים בקירות בטון

החומרים שניסור בטון יכול לנסר

אילו חומרים ניתן לבצע באמצעות ניסור בטון?

אם פעם נאלצו לבחור בדרך אחרים על מנת לנסר בטון כיום המצב שונה. באמצעות שיטת היהלום ניתן לנסר ולקדוח בקלות בקיר הבטון ולקבל תוצאות מדויקות להפליא, ללא סדקים מסביב לקיר ועבודה באיכות גימור גבוהה ביותר.

אילו חומרים ניתן לבצע באמצעות ניסור בטון?

באמצעות ניסור בטון תוכלו לבצע פעולות שונות כגון: ניסור מבני בטון, ממד"ים ומקלטים ,ניסור קורות, עמודים וכלונסאות,ניסור מסתור כביסה, ניסור מדרגות, ניסור מעקות ומשטחי בטון אלכסוניים, פירוק חדרי מדרגות מבטון והפרדה בין בתים קיימים בניסור, ניסור גג בטון, פירוק רצפות בתוך מבנה קיים כגון: חנויות וקניונים וכן קידוח בקירות עם ציפוי אבן. באמצעות מכשיר היהלום לניסור בטון תוכלו לנסר את החומרים הבאים: חומרי בנייה, בטון, אספלט, חרסינה וקרמיקה, שיש וגבס, אבנים וסלעים.. הודות לרב תכליתיות של שיטת ניסור בטון וקידוח בטון באמצעות מכשיר היהלום, אנו מקבלים רמת דיוק גבוה שיכולה לשמש אותנו עבור מגוון נרחב של פרויקטים ומקומות עבודה שונים אשר לא ניתן לנסר ולקדוח ללא מכשיר היהלום.

אילו חומרים ניסור בטון אינו יכול לנסר?

ישנם חומרים אשר לא ניתן לבצע בהם ניסור וקידוח באמצעות מכשיר היהלום. חומרים אלה כוללים: מתכת, עץ רך ופלסטיק רך. מדובר על חומרים רכים לשימוש אשר אינם מתאימים לשיטת היהלום על מנת לבצע פעולות כמו ניסור או קידוח, ולכן ישנן שיטות אחרות אשר יכולות לנסר חומרים אלו בקלות רבה.

למה אי אפשר לנסר חומרים אלו?

מכשיר היהלום נועד במיוחד לחומרים קשים כגון: בטון, אספלט, חרסינה, קרמיקה, שיש, גבה ועוד שאר לא ניתן לקדוח או לנסר אותם בשיטה אחרת. חומרים רכים כגון מתכת, עץ רך או פלסטיק רך הם חומרים פחות קשים לניסור או קידוח, לכן ישנו צורך במכשירים שיכולים לנסר חומרים רכים ולא קשים כמו מכשיר היהלום. ועל כן נועדו מכשירים אחרים בשוק שיוכלו לתת תפוקה יפה בשטח ולנסר ולקדוח בקלות רבה.

מהם יתרונות השימוש בשיטת ניסור בטון יהלום?

באמצעות שיטת ניסור בטון, קידוח בטון ניתן ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות רבים על פני שיטות אחרות שקיימת בשוק. יתרונות אלה כוללים: חיתך נקי ומדויק להפליא של חומר הבטון אשר יכול להיות פרוס כפרוסות בגדלים שונים, תפוקה נמוכה של חום, טיפול קל, מהירות קידוח מהיר יותר, איכות גימור גבוהה יותר, חוסר אבק הודות המים, וסבירות נמוכה להתזת חתיכות בטון במהלך הקידוח, רעש נמוך. הודות ליתרונות אלה תהיו בטוחים שתקבלו תוצאות טובות ואיכותיות לטווח הרחוק עבור כל גודל של קידוח או ניסור שביצעתם.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.