ערך הדירה

האם שיפוצים יכולים לעלות את ערך הדירה?

ערך הדירה

מי שיש לו דירה למגורים או דירה להשקעה, מעוניין לשמור על הערך שלה ואף להעלות את ערכה. הערך הכללי של הנדל"ן בישראל עולה באופן ניכר בשנים האחרונות אך עם זאת יש לשמור על מצבה הפיזי של הדירה, כיוון שללא הקפדה על כך הסיכויים שקונה פוטנציאלי ירכוש את הדירה בעתיד, הולך ופוחת. זו הסיבה שבעלי נכסים מבצעים מעת לעת שיפוץ של הדירה כדי להעלות את ערך הדירה. יש שיפוצים ובנייה שנובעים מצורך משפחתי כמו שינוי בחדרים והרחבת החללים הקיימים, או לחלופין מהצורך לבצע החלפה של התשתיות, לאור העובדה שהן פעילות שנים רבות ולכן הן נשחקו.

סיבה נוספת לביצוע שיפוצים, היא לצורך העלאת ערך הדירה עבור לקיחת משכנתא הפוכה. בתהליך זה מגיע לדירה שמאי והוא מעריך את ערך השוק שלה. יש הבדל משמעותי בין ערכה של דירה שלא בוצעו בה שיפוצים בכל השנים האחרונות ולכן היא נראית מיושנת ומוזנחת וזאת לעומת דירה שבוצע בה לא מכבר שיפוץ אשר שיפר באופן משמעותי את הנראות והעיצוב של הבית. בנוסף לכך אם בוצעה החלפה של התשתיות זוהי נקודת זכות משמעותית בנכס. ככל שערך הדירה יהיה גבוה יותר כך סכום ההלוואה שהבנק יאשר יהיה גבוה יותר.

תשתיות חדשות להעלאת ערך הדירה 

דיירים רבים גרים בדירות אשר נבנו לפני עשרות שנים בערים השונות וזאת לפני שחוקקו חוקי בנייה ונקבעו תקנים שונים. בדירות הללו הותקנה צנרת ברזל אשר עם השנים צברה הרבה מאד חלודה וקורוזיה. החומרים האלה ממוקמים מעל הצנרת וגם בתוכה ולכן לא אחת יוצאים מהצנרת מים חומים ובנוסף לכך זרם המים הוא איטי, כיוון שהקוטר של הצינור הולך ומצטמצם. 

במקרים הללו יש חשיבות רבה להוצאת הצנרת הישנה ולהתקנת צנרת PVC איכותית על פי תוואי הדרך של מערכת האינסטלציה. הדיירים יחושו בהבדל תהומי באיכות המים ובעובדה שתהיה זו זרימה קולחת של המים בצנרת. 

הרחבת חללים בבית 

מרכז החיים בבית כולל את הסלון, המטבח ופינת האוכל. זו הסיבה שלקוחות רבים מעוניינים לפתוח זאת לחלל אחד גדול. אם יש מחיצות או קירות ביניהם, הם פונים לקונסטרוקטור כדי שיאשר את שבירת הקיר או הקירות הרלוונטיים וזאת כדי לא לפגוע ביציבותו של המבנה. לאחר ביצוע העבודה הנדרשת על ידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום זה, החלל העצום יצור שינוי מהותי בנראותו של חלל זה והוא ירחיב וויזואלית את שטחו של הבית.

עיצובו של הבית 

כדי להעלות את ערך הדירה מומלץ להיעזר במעצב פנים. הוא יציע כמה רעיונות מעניינים איזה ריהוט כדאי להזמין, באיזו צורה ובאיזה גוון, אם להוסיף כורסאות, הדומים ופופים. כמו כן יגבש חשיבה על סוג הווילונות עם הטקסטורה היפה ביותר, שטיח לנוחות בני הבית, הצבת חפצי נוי על המדפים ועוד. בדרך זו השינוי בערך הדירה יהיה מאד משמעותי.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.