איך תולים תמונה על קיר בטון?

איך תולים תמונה על קיר בטון?

5 טיפים כיצד תולים תמונה על הקיר

אם גם אתם שואלים את השאלה: איך תולים תמונה על קיר בטון? המאמר הזה הוא בשבילכם. תליית תמונה על קיר, זוהי פעולה שנשמעת כפשוטה וקלה שלא דורשת ידע מקצועי.

כל זה יכול להיות נכון אך רק עבור אנשים שיש להם קצת ניסיון, הם יודעים במה צריך להשתמש לכל סוג של קיר והם מצוידים בכלים ובחומרים המתאימים.

אנחנו כאן על מנת לתת לכם טיפים, איך לתלות תמונה על הקיר.

טיפ מספר 1 – בודקים את משקל התמונה

כמה שוקלת התמונה. יש תמונות קלות משקל ויש תמונות כבדות עם מסגרות דחוסות שעשויות להגיע למשקל גבוה יחסית. שלא לדבר על מדפי ספרים שעשויים להגיע למשקלים של עשרות ק"ג.

אז לפני שאתם ממהרים ליטול פטיש ומסמר, בדקו את אשר לפניכם. לא פעם קורה ותמונה כבדה ויקרה קורסת ומתנפצת רק בגלל שהיא לא מחוברת לקיר בצורה הנכונה. חבל שזה יקרה.

טיפ מספר 2 – בודקים את הקיר

לכל סוג של קיר יש את הכלים ואת הברגים המתאימים לו. חשוב להתאים את המסמרים, הברגים והדיבלים בהתאם לקיר. אינו דומה קיר העשוי גבס לקיר הבנוי מבלוקים. שני הראשונים שונים מאוד מקיר בטון ולכל אחד מהם יש את הברגים המתאימים להם.

טיפ מספר 3 – דיבלים או ג'מבו

בחנויות הטמבור תוכלו בדרך כלל לקבל מידע בדבר האפשרויות הקיימות, בהתחשב בסוג הקיר כמו גם באופי התמונה שאתם רוצים לתלות.

יש דיבלים רגילים ויש גם ג'מבו. בכל אחת מהאפשרויות יש את אלו המתאימים באופן ספציפי לסוג הקיר. ישנם דיבלים מיוחדים לגבס, מיוחדים לבטון ומיוחדים לקירות בלוק. אותו הדבר עם הדיבלים. לכל סוג של קיר יש את הדיבלים המתאימים לו.

תמיד כדאי לדעת ולהכיר את קירות הבית, להבין ממה הם עשויים, כך שאפשר יהיה להתאים בעת הצורך את הברגים המתאימים. כך התמונות שייתלו על הקירות יהיו יציבים לאורך זמן.

טיפ מספר 4 – שימו לב לנקודות החשמל

בבואכם לתכנן את מיקום התמונות שאתם רוצים לתלות, אתם צריכים בראש ובראשונה לבחון את הקיר ולהתחשב בנקודות החשמל הקיימות. לעולם אין לקדוח מעל נקודות חשמל או מתחת לנקודות חשמל. חשוב לבדוק גם מהצד השני של הקיר אם ישנן נקודות חשמל.

גם אם נראה לכם שהתמונה במיקום הספציפי תשלים לגמרי את הסלון שלכם וזה בדיוק מה שחסר לכם שם, אם יש נקודת חשמל קרובה מידי, אל תתחילו איתה. זה עלול להסתיים לא טוב.

טיפ מספר 5 – שומרים על הקיר שיישאר שלם

כולנו מכירים את הסיטואציה בה אנחנו תוקעים מסמר בקיר ותוך כדי הקיר מסביב נסדק ונוצרים פיצוצים.

יש דרך למנוע את הפיצוץ. אם תדביקו מסקינגטייפ שקוף לפני שאתם מתחילים לדפוק את המסמר או לקדוח את החור לצורך החדרת הבורג, תצליחו ליצור חור מינימלי מדויק למטרה שלכם. לאחר מכן תוכלו לתלוש את המסקינגטייפ וליהנות מחור מדויק בקיר שיישאר מושלם.

לסיכום התשובה לשאלה – איך תולים תמונה על קיר בטון?

מקווים מאוד שהמאמר הזה עזר לך לתלות את התמונה על הקיר בצורה מושלמת. אם אתם רוצים לדעת איך לקדוח בקיר לחצו על הקישור – איך לקדוח בבטון

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.