בטיחות בניסור בטון

רישום קבלן שיפוצים

ענף השיפוצים הוא ענף אשר סובל מליקויים שונים הכוללים כ"א לא מיומן, שימוש בחומרים לא מתאימים ולא תקניים בעבודה שלא עפ"י התקנים והנחיות הגופים אשר אחראים על ענף הבנייה בארץ ועוד. על מנת להילחם בתופעה זאת משרד הבינוי והשיכון דורש מהקבלנים לעבור בחינות הסמכה רשמיות אשר בסופן נרשמים הקבלנים בפנקס הקבלנים. באמצעות רישום קבלן שיפוצים  אפשר להיות רגועים שהעבודה מתבצע בהתאם לתקנות משרד הבינוי והשיכון. רישום קבלן שיפוצים הוא דבר הכרחי במיוחד שמדובר על הבניין שבו אנו עומדים לגור ושחייב להיות בנוי בצורה הטובה והאיכותית ביותר באמצעות קבלן שיפוצים מקצועי ומנוסה הרשום בפנקס הקבלנים ולא קבלן שרלטן.

מיהו קבלן שיפוצים רשום?

עפ"י תקנות משרד הבינוי והשיכון קבלן שיפוצים הוא קבלן עם ניסיון של חמש שנים לפחות ובוגר ביה"ס להנדסאים. קבלן שיפוצים הוא קבלן אשר עבר הכשרה ומבחן להירשם בפנקס הקבלנים. רישום קבלן שיפוצים נעשה רק לאחר עמידה בקריטריונים ומעבר המבחן של משרד הבינוי והשיכון. במידה והקבלן לא עבר את המבחן של משרד הבינוי השיכון לא נרשם בפנקס הקבלנים. ניתן לבדוק את רישום קבלן שיפוצים בפנקס הקבלנים באתר האינטרנט ולראות אם אכן הקבלן שיפוצים שלכם אכן רשום שם. פנקס הקבלנים מכיל 2,000 קבלני שיפוצים אשר רשומים ברשם הקבלנים, מתחוכם 18,000 קבלני שיפוצים עובדים בתחום השיפוצים.

למה עדיף לכם לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

אם חשוב לכם לעבוד עם איש מקצוע מומחה ובעל ניסיון אשר רשום עפ"י החוק בפנקס הקבלנים, אתם חייבים לבדוק את רישום קבלן שיפוצים שאתם רוצים להשכיר את שירותיו ולעבוד איתו. קבלן שיפוצים אשר לא רשום בפנקס הקבלנים הוא לא קבלן שנוכל לסמוך עליו בסוגי הבנייה השונים אשר מצריכים זאת. לכן אל תוותרו על רישום קבלן שיפוצים בפנקס הקבלנים עפ"י תקנות החוק.

מתי נעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

אם אתם מעוניינים לבצע עבודות בנייה או עבודות ניסור בטון מסוגים שונים שונים הכוללים תוספת בנייה על הגג או הוספת חדר, הוספת מרפסת או בנייה מהתחלה של וילה או בית פרטי, אתם חייבים לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום. קבלן שיפוצים אשר אינו רשום הוא אינו קבלן שניתן לסמוך עליו בעייני עבודות הבנייה השונות. מעבר לכך, במידה וקבלן שיפוצים אשר מבצע עבודה מסוג שדורש רישום בפנקס הקבלנים הוא קבלן אשר עובר על חוק. כמו כן, במקרים נוספים שבהם אנו זקוקים למימון או סיוע מהמדינה ישנה חובה לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום. חשוב ביותר שבטרם העבודה עם הקבלן תבדקו טוב טוב אם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים.

יתרונות העבודה עם קבלן שיפוצים רשום

היתרונות של רישום קבלן שיפוצים הם רבים לעומת קבלן שלא רשום. ראשית, עם קבלן שיפוצים רשום ניתן לפנות בכל בעיה שאתם נתקלים בה. שנית, ניתן להגיש תלונה נגדן קבלן שיפוצים רשום באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון. שלישית, הטיפול בתלונות על קבלנים רשומים יכול להיעשות באמצעות השעיה או הסרה מהרשימה. רביעית, לרשם אין סמכויות חוקיות אחרות. חמישית, הטיפול בתלונות אינו הליך של בוררות עם הכרעה סופית כמו שאנו מכירים, במידה ויש מחלוקות כספיות רשם הקבלנים אינו יכול לפתור את הבעיות ואינו מטפל בתלונות המטופלות במקביל בבית המשפט.

למחירון ניסור בטון לחצו כאן[

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
פנלים מבודדים
מאמרים בנושא שיפוצים ובנייה
מהם פנלים מבודדים? ומה היתרונות שלהם?

סוגיית הבידוד במבנה היא אחת הסוגיות המאתגרות בעבור קבלנים בענף הבנייה, כאשר הבידוד התרמי נועד ליצור מבנים מאווררים ונעימים לשהייה, ללא תלות במזג האוויר החיצוני.

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.