ניסור בטון ביהוד

רוצים לשפץ את הבית? חשבים על הורדת קיר בטון? יצירת פתח חדש? חיתוך מדרגות? לשם כך אתם זקוקים לשירות של ניסור בטון ביהוד. שירות שיבטיח לכם כי הניסור של הבטון ייעשה בצורה הכי מקצועית והכי מדויקת. מעבר לכל זה אתם חייבים לוודא שהעבודה תהיה בטוחה בלי לגרום חלילה נזק למבנה כולו וכמובן גם לעובדים ולכל האנשים בסביבה.

זה בדיוק מה שאנחנו מציעים. שירות איכותי ובלעדי של אנשי מקצוע מומחים בתחום הספציפי של ניסור בטון. וההפתעה הגדולה היא המחיר. כי אצלינו תוכלו לקבל את המחיר הטוב ביותר על השירות המקצועי ביותר.

מתי צריך שירות של ניסור בטון?

כפי שכבר ציינו לעיל, ישנם מצבים שונים אשר בהם יש צורך בניסור בטון. היות ורוב המבנים בישראל בנויים ועשויים מבטון, הרי שכל שינוי במבנה מחייב שימוש בכלים מקצועיים מהתחום הזה של נסור בטון. על כן כל חיתוך של קיר, כל הרחבה של חלון, הסרה של מסתור כביסה, הסרה של גרם מדרגות, כל אלו ועוד, מחייבים שימוש במסור מיוחד שיצליח לנסר את הבטון בצורה הכי מדויקת ובאופן הכי ממוקד בלי לערער את בטיחותו של המבנה ובלי לסכן חלילה את הסביבה.

השירות המקצועי מבטיח עבודה מדויקת וממוקדת בלי שיהיה צורך לבצע אחר כך תיקונים שונים וכך אפשר יהיה ך המשיך בתהליכי הבנייה בשלבים הבאים שלאחר הניסור של הבטון.

כמה עולה ניסור בטון?

עבודות הניסור בבטון מתומחרות בהתאם לאופי העובדה, היקף העבודה כמו גם רמת הסיכון של העבודה. כך שאי אפשר לומר כי מדובר במחיר למטר. כי בכל קיר בטון יש את המאפיינים הספציפיים, יש את העובי של הקיר ויש את הגישה אל הקיר.

בכל מקרה יש לשקלל את כל הנתונים יחד על מנת להגיע לתמחור ולעלות הסופית של העבודה.

תוכלו לקבל על ידי הצוות שלנו את הצעת המחיר בהתאם לעבודה הדרושה.

מחירים לדוגמא –

סוג העבודהמחיר למטר
פתיחת חלוןהחל מ 1,000 ש"ח (עבור חלון סטנדרטי בעובי קיר 20 ס"מ)
ניסור רצפת בטוןהחל מ 280 ש"ח
ניסור גג בטוןהחל מ 280 ש"ח
נסור קורות בטוןהחל מ 500 ש"ח
ניסור צינורות בטוןהחל מ 500 ש"ח
ניסור מדרגות בטון החל מ 450 ש"ח
ניסור בטון
POWER ניסור וקידוח בבטון

למה דווקא עם חברת POWER?

אם אתם אכן זקוקים לשירות כזה שכולל ניסור בטון, פנו אלינו. כי הצוות שלנו בחברת POWER מציעה את המענה המושלם בכל מה שקשור לעבודת עם בטון. אצלינו תוכלו לקבל את כל השירותים הכוללים את תכנון העבודה בצורה בטוחה ומקצועית, ניסור מדויק וממוקד מאוד, עבודה נקייה שכוללת גם את פינוי הפסולת עם סיום העבודה. מעבר לכל זה אתם יכולים להיות רגועים כי לחברה יש ביטוח צד ג' עד 2 מיליון. מה שמעניק לכם ראש שקט.

הסטנדרטים שלנו הינם גבוהים במיוחד כאשר הלקוח הוא זה שנמצא במרכז והמטרה שלנו היא לגרום לו לשביעות רצון מלאה מהעבודה. על כן, אם אתם מזמינים עבודת ניסור אצלינו אתם נהנים מעמידה מושלמת בלו"ז, מעבודה מדויקת מאוד ומהקפדה על כל כללי הבטיחות הנוקשים ביותר. שירות מותאם אישית היא ממש לא רק סיסמה. יעידו הלקוחות שנהנו משירות מושלם בדיוק לפי הצרכים שלהם.

איך מתבצעת העבודה?

הניסור עצמו נעשה בעזרת מסור שלהבו מצופה יהלום. לעיתים הניסור יהיה ידני אך בעבודות גדולות הוא ייעשה על ידי רובוט כדי להוביל לתוצאות המושלמות.

אולי יעניין אותך לקרוא:

*שאלות ותשובות ניסור וקידוח בטון

*ניסור חומת בטון

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי ניסור בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום הניסור בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי ניסור בטון

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית ניסור וקידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
ניסור דלת בטון
ניסור דלת בקיר בטון – להרחבה או פתיחת דלת
ניסור צינורות בטון
חיתוך וניסור צינורות בטון – עבודה מקצועית ויעילה
ניסור תקרת בטון
ניסור גג ותקרת בטון – כך עושים זאת נכון
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.