הצעת מחיר של POWER

צ'ק-ליסט וטיפים כדי שיצא לכם את הניסור בטון על הצד הטוב ביותר

צ'קליסט וטיפים כדי שיצא לכם את הניסור בטון על הצד הטוב ביותר

עבודות ניסור בטון זה משימה לא קלה כמו שהיא אולי נשמעת לחלקכם, היא דורשת מיומנות רבה בשביל שיצא חיתוך מדויק וחלק בדיוק כמו שאתם רוצים. בזכות הניסיון הרב של העובדים שלנו והמיומנות שלהם, אתם תקבלו תוצאות מדהימות, תבדקו אותנו. בנוסף, אנחנו בPOWER תמיד נשארים מעודכנים בטכנולוגיה החדישה ביותר ורוכשים תמיד את הציוד החדשני ביותר שיוצא, כך שאנחנו תמיד בטוחים שיצא לנו את העבודה הכי יפה והכי מדויקת שאפשר.
טוב, אז הנה מספר טיפים ומסקנות שהגענו אליהם אחרי עשיה של שנים בתחום, הטיפים האלו יבטיחו לכם תוצאות מדהימות לניסור בטון שלכם.

תוודאו שאתם יודעים בדיוק איזה ציוד אתם צריכים לעבודת ניסור שלכם.

אולי זה יראה לכם לא כזה קריטי, אבל לבחור את המסור הכי אידיאלי לכל סוג עבודה אחרת זה סופר קריטי. יש המון סוגים וגדלים של מסורים ואפשר ללכת בחלק הזה לגמרי לאיבוד. בכל מקרה אם אתם עצמאים שרוצים לעשות עבודת ניסור בטון בבית שלכם לעצמיכם אז אתם תצטרכו לדעת איזה סוג מסור אתם צריכים לעבוד איתו, יש מספר סוגים של מסורים:

  • מסור יהלום:
    מסור למשטחים ולקירות וכדומה, הסיבות שמשתמשים עם מים במהלך הניסור הם: לשלוט על האבק שלא יתפזר בחדר, לקרר את הלהב של המסור כדי שלא יתחמם מעבר למה שהוא יכול, וכדי שתוכלו לראות מה אתם עושים…
  • מסור לרצפה:
    בטח יצא לכם לראות כמה פעמים בעבודות בכביש את המסור המדובר. זהו מסור שהשימוש בו נעשה כמו עגלה, ע"י דחיפה של המפעיל מאחורי המסור, היתרון הגדול של המסור הזה שהוא שיטת עבודה סופר מהירה עבור פרויקטים של ניסור רצפה או כבישים.
  • מסור ידני:מסור יהלום ידני זה כבר רמה אחרת, אפשר לחתוך איתו הכל! בעיקר משתמשים בו במקומות שקשה להרכיב עליהם את המסור יהלום הגדול.

תמיד! תמיד תוודאו שהלהבים יהיו משוייפים, חדים ומוכנים ניסור.

ניסור בטון עם להבים שהם לא חדים או לא משוייפים כמו שצריך מגביר את הסיכוי לזה שהלהב יכול להזיק ולהוריד משמעותית את תוחלת החיים של הלהב. (במילים אחרות, ילך לכם הלהב). בנוסף, כתוצאה מלהב לא חד, כמות האבק תיהיה כמעט כפולה מניסור שהלהב בו הוא כן חד. כדי לוודאות תמיד שהלהב יאריך חיים. אתם צריכים לוודאות תמיד שללהב אין טיפה פגם ואם יש אז להחליף ולסדר.

התמודדות עם חומרים נסתרים בתוך הבטון.

יכול להיות שבמהלך הניסור אתם תתקלו בצינורות, עמודי ברזל, חיווט חשמלי שמתחבא מאחורי הבטון. אם אתם לא מודע למה שהולך מאחורי הקירות שלך אז כדאי שתבוא מוכן עם מסור שיכול לחתוך דרך הכל.

שלטו על האבק, אל תתנו לו לשלוט עליכם.

אם הפרויקט ניסור שלכם הולך להיות בתוך הבית או כל מקום סגור אחר אז לא כדאי לכם לתת לאבק לעשות מה שבא לו. תשתמשו בניסור עם מים, ע"י זה שהמים יותזו על האזור המנוסר הם ישתלטו על האבק ויהפכו אותו לבוץ וככה תיצור לעצמיך סביבת עבודה נטולת אבק ומה שישאר לך לעשות זה ספונג'ה.

עוד שתי דברים אחרונים

  • לעולם אל תדחפו חזק את הלהב. פשוט אל. תנו למכונה לעשות את זה לבד.
  • לעולם אל תתחילו ניסור בלי שיש לכם סימון מדויק.

אז אם אתם החלטתם שזה לא בשבילכם ואתם רוצים להשאיר את זה למקצוענים באמת אז אל תהססו ליצור איתנו קשר, אפילו אם זה סתם בשביל ייעוץ.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.