עבודות ניסור בטון

עבודות ניסור בטון שונות עם POWER

הנה כמה דוגמאות של עבודות ניסור בטון ומחיריהם

סוג העבודה מחיר העבודה זמן העבודה
  עבודת ניסור קיר בטון מידות 2.5 מ' על 2.5 מ' החל מ2,400 ₪  עד 4,500 ₪   החל מ 2.5  שעות עד 5 שעות עבודה
  עבודת ניסור פתח בממ"ד   החל מ 3,400 ₪ עד 7,000 ₪   החל מ 4שעות עד 8.5 שעות עבודה
  פתיחת דלת בקיר   החל  ₪ 1,800 עד 2,700 ₪   החל משעתיים עד 5 שעות עבודה
  עבודת ניסור בטון לצורך פתיחת חלון בקיר   החל מ 1,400 ₪ עד 2,500 ₪   החל מ3  עד 4 שעות עבודה
  עבודת ניסור חומת בטון     החל מ2,500 ₪ עד 5,700 ₪   החל מ5 שעות עד 9 שעות עבודה
  ניסור מדרגות   החל 7,100 ₪  עד 12,200 ₪   החל מ8 שעות עד 15 שעות עבודה

ניסור קירות ומשטחי בטון מהווה אחד האתגרים המורכבים בתהליך השיפוץ.

מחד, עבודות אלה נעשות באמצעות מכשור כבד הדורש מיומנות רבה ומאידך, העבודה מתבצעת בדיוק מרבי תוך ניסיון לחתוך את אחד מהחומרים החזקים ביותר הקיימים בשוק.

לכן, חברות המתמחות בשלל עבודות ניסור בטון יעסיקו כל אדם מקצועי המתמחה ברזי החומר תוך התאמה מושלמת לסוג העבודה המבוקשת, לצד סוג הבטון ועוביו.

במאמר זה נעמוד בקצרה על האספקטים השונים אותם נבדוק בעודנו בוחרים את הספק המתאים ובנוסף נביא את המחירים המשוערים לכל עבודה.

תכונות הבטון

הבטון הוא חומר חזק בזכות שילוב חומרים שהאינטרקציה ביניהם יוצרת חומר עמיד בפני נזקי מזג אוויר, טמפרטורה ואף כימיקלים שונים.

מדי שנה יוצאות לשוק פורמולות איכותיות יותר הכוללות תכונות משופרות כמו גוונים וטקסטורות שונות (הבטון יכול להגיע בגימור מט או מבריק), ותערובות המתייבשות במהירות יחסית ומאפשרות לזרז את תהליכי הבנייה.

ככל שהבטון נבנה בצורה חזקה יותר כך קשה יותר גם לנסר אותו בעת הצורה – כמו לדוגמה כאשר רוצים לפתוח צוהר לחלון או לדלת או להסיר את קיר הבטון כליל.

כיצד, בכל זאת מבצעים את עבודות חיתוך בטון? נשתמש בכמה כלים המשלבים מספר טכנולוגיות באמצעות חומרים החזקים יותר מהבטון.

עבודות ניסור בטון: שימוש בכוחו של היהלום

"יהלומים הם לנצח", נאמר, אך מלבד עיטור האצבעות בטבעת יוקרתית החומר החזק הזה מסוגל לחדור את מרבית החומרים האחרים וליצור חיתוך מהוקצע ומדוייק. אמנם, היהלום בו נעשה שימוש אינו הגרסה המלוטשת והמפוארת אלא יהלום תעשייתי, אך החוזק של מכשיר זה אינו משתווה לשום מכשיר אחר בתחום.

לא בכדי כאשר משתמשים במסור יהלום יש צורך במיומנות גבוהה. מדובר במכשיר חזק מאד העומד בפני התנגדות הבטון. את המכשיר מתפעלים באופן ידני, על גבי מסילה או אף באמצעות שלט רחוק המאפשר לשלוט במיכון הכבד ביד אומן.

מקדח כוס יהלום

לעתים, יש להשתמש בניסור בטון במיכון היוצר צורה עגלגלה ולאו דווקא פסים ישרים (המשמשים, למשל, לחיתוך דלת). במקרה כזה נבחר בהתקן דמוי כוס החודר לבטון בעוצמה תוך כדי סיבוב ומסוגל ליצור פתחים עגולים בגדלים משתנים. הכוס המסתובבת בעוצמה מדמה מקדח – אך במקום להשתמש בהתקן צר לקידוח של חור קטן בלבד ניתן לקדוח בבטון ברדיוס גבוה יותר, וגם כמובן קידוחים אופקיים.

המסילה: לא רק לרכבת

כפי שציינו קודם לעתים איננו מעוניינים להשתמש בדיסק היהלום באופן ידני, אלא להיעזר בשלט ובמסילה. (אנו מספקים גם שירותי ניסור בטון ידני כשצריך)השימוש במסור לקידוח בטון על מסילה מתבצע כאשר עוגנים מיוחדים מקבעים מסילות ברזל לאורך קיר קיים או על בסיס יציב אחר בנקודה המבוקשת. כאשר הדיסק מתחיל להסתובב מפעיל המכונה אינו נמצא צמוד אליה – אלא יכול לעבוד גם במרחק מה מהמסור ולשמור על סביבת עבודה בטוחה. יתרון נוסף שיש למסילה זו טמון ביכולת לנסר גם מדרגות בטון בזווית כאשר המסילה מחוברת לקיר הסמוך למדרגות בשיפוע מתאים לניסור.

סוגי עבודות המתבצעות באמצעות ניסור בטון

קיים מגוון עצום של משימות שניתן לבצע באמצעות ניסור בטון, בין הנפוצות שבהן ניתן למצוא:

  • קידוח פתח ליצירת דלת חיצונית לקיר בטון או קידוח פתח לדלת בממ"ד.
  • קידוח חלון חדש שלא היה קיים קודם לכן.
  • הסרה של קיר חיצוני שלם או קיר נימי עשוי בטון.
  • יצירת פתחים להתקנת מזגנים הדורשים חלונית פתוחה.
  • יצירת לבני בטון מגוש קיים.
  • עיצוב ושדרוג מתחמי בטון – מותאם לעיצוב המודרני התעשייתי שחדר לאחרונה גם לעיצובים של בתים פרטיים.
  • ניסור גג בטון – גגות רבים משלבים בטון כחלק משמירה על עמידות גבוהה, לעתים יש לנסר את הגג על מנת לשלב פתחי אוורור או שדרוגים נוספים.
  • ניסור רצפת בטון

הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.