מקדח ודיסק יהלום

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מקדח יהלום

קידוח בבטון הוא דבר נדרש בעת שיפוץ ובנייה. עבודות קידוח הן עבודות מורכבות הדורשות מיומנות בהפעלת מכשירי הקידוח וניסיון רב. עיקר עבודת קידוח הבטון נעשית בשימוש במקדחת יהלום שהיא מקדחת ענק שקודחת חורים בבטון בעוצמה רבה ובגודל של 2 עד 12 צול. אז אם אתם עומדים לפני שיפוץ בבית, שיפוץ מבנה או בנייה, הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על קידוח בבטון. 

מקדחת יהלום

מקדחת יהלום היא המקדחה הייעודית לעבודות קידוח בבטון והיא מאפשרת עבודה מהירה, חיתוך חלק במידות מדויקות ומניעת תזוזה בבטון. המקדחה מוצמדת למקום שמיועד לקידוח ומקובעת אליו באמצעות ואקום חזק או באמצעות הברגת רגלי המברגה לרצפה. קיבוע מברגת יהלום לרצפה הוא הכרחי וקל לביצוע במברגה מקיטה V18. ראש מברגת יהלום מותאם לגודל הקידוח הנדרש והעבודה עם המברגה היא קלה, נוחה ונקייה יחסית. מפעיל מקדחת יהלום חייב להיות מיומן ומורשה לעבודה בה. 

יתרונות הקידוח במקדחת יהלום

מקדחת יהלום מאפשרת עבודה באיכות גבוהה. הקידוח בה הוא מדויק וחסכוני באופן שמפחית נזק מבני ועלויות תיקון בכל מקרה של נזק. קידוח במקדחת יהלום הוא הדרך הטובה ביותר לביצוע עבודת קידוח מהירה וחלקה. עבודת המקדחה היא שקטה יחסית ועוצמת הרעש שהיא מפיקה אינה מזיקה. גם כמות האבק שנוצר בעת עבודת הקידוח היא מזערית וזאת בשל הדיוק שהמקדחה מאפשרת והרטטים הנמוכים שהיא מפיקה. 

בטיחות בעבודה

קידוח בבטון בכלל והפעלת מקדחת יהלום בפרט דורשים הקפדה ושמירה על כללי בטיחות מחמירים. כאמור, מפעיל מקדחת יהלום חייב להיות מיומן ומורשה לעבודה בה. הוא חייב להרכיב משקפי מגן לשמירה על עיניו ולעטות מסכת חמצן על פניו להגנה מפני חלקיקי האבק שהם תוצר של עבודות הקידוח. כמו כן עליו להשתמש במגני אוזניים להגנה מפני הרעש ולנעול נעליים בטיחותיות. 

מגוון עבודות קידוח

קידוח בטון נדרש במגוון עבודות כגון קידוח חורים למכשירי חשמל כמו מזגן ומכונת כביסה, קידוח חורים כהכנה להתקנת לקמין, קידוח בסגנון תפר (קידוח כמות רבה של חורים הסמוכים אלה לאלה) וקידוח אופקי שלרוב מבוצע לצורך הסרה חלקית או מלאה של קירות. קידוח אופקי חייב לשמור על התשתיות הקיימות בקיר – חשמל, גז ומים ומחייב בדיקה מקיפה בטרם ביצוע העבודה. 

ציוד חדשני, ידע מקצועי וסטנדרט גבוה

עבודות קידוח בבטון הן עבודות מורכבות שמחייבות בדיקות מעמיקות של השטח בטרם ניגשים אליהן. הפעלת מקדחת יהלום דורשת ידע מקיף, מיומנות ומקצועיות. מקדחת יהלום היא המקדחה המובילה כיום לביצוע עבודות הקידוח בבטון וחשוב לשמור עליה תקינה ומתוחזקת היטב. סטנדרטים גבוהים של עבודה הם הכרח לעבודה חלקה ונקייה ולקבלת תוצאות מיטביות. כל עבודת קידוח לכל צורך שהוא מחייבת שמירה על התשתיות הקיימות במבנה וצריכה להיעשות כך שהן לא ייפגעו. עבודת קידוח בטון ברמה גבוהה היא הסטנדרט הנדרש כיום בכל עבודות השיפוץ והבנייה ואין להתפשר עליו.  

לשירותי קידוח בבטון לחצו כאן »

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.