ניסור בטון בבית שמש

כל מה שאתם צריכים לדעת על ניסור בטון ביהלום

ניסור יהלום

המומחים של POWER ניסו וקידוח בטון כאן כדי להסביר לנו מה זה ניסור בטון ביהלום ולכסות את כל הסיבות של למה השיטה הזו עדיפה ויעילה יותר מהרבה שיטות בתעשייה כיום."

מהו ניסור בטון ביהלום?

חיתוך בטון ביהלום זה טכניקה המאפשרת לעובדים והמפעילים של המסור לשלוט ולתמרן במסור כפי שהם רוצים. זוהי שיטה יעילה העושה את החיתוך בטון לעבודה קלה."

סוגים שונים של מסורים

גם עבור עבודות בסיסיות בתוך ומסביב לבית, אנו משתמשים בראשי ברגים שונים כדי להתקין באופן בטוח מדפים, סולמות כבדים וארונות. בדיוק אותו דבר גם עבור ניסור בטון, אנו משתמשים במגוון מסורים שנבנו במיוחד עבור עבודות מסוימות וספציפיות."

מסורי רצפה

קרוי גם "מסור משטחים". תארו לעצמכם, לחתוך רצפה עם מסור – נראה בלתי אפשרי, אבל בפועל זה עשוי להיראות קל יותר. איך אתם יכולים לחתוך משטח שטוח עם מסור רצפה? ובכן, המסורי רצפה מיועדים באופן מושלם בשביל ליצור חתכים בכבישים ומדרכות ובעוד הרבה חומרים שטוחים, כגון מגרשי אספלט."

מסורי שרשרת וטבעות

ציוד מהסוג הזה הם מהקטגוריה של הניסור בטון ידני, הם נועדים לעבודות פשוטות וקלות יותר מאשר הניסור יהלום שמורכב על גבי מסילה. עבודות קטנות לדוגמה: ניסור בלבנים ובצינורות מבטון. מסורי שרשרת וטבעות מגיעים עם מגוון גדול של גדלים וצורות כדי להיות תואמים לסוג העבודה הספציפית שלכם. מסורי טבעות ושרשרת הם שונים לגמרי מבחינה פיזית, למסור הטבעות יש להב עגול והוא אידיאלי עבור עבודות ניסור במקומות מוגבלים ומגושמים, מה שמסורים אחרים יתקשו לעשות. בעוד שהלהב של מסור השרשרת הוא מלבני והוא עם שרשרת יהלומים שמסתובבת מסביב ללהב בשביל לעשות חתכים עמוקים יותר. הם אידאלים עבור בעלי בתים כשרוצים לנסר עצים וכדומה, אבל מסור שרשרת תעשייתי הם טובים גם בשביל ליצור פתחים לדלתות בבטון."

מסורי קיר

מוכרים גם כ"מסורי מסילה", מסורים אלו משמים כדי ליצור פתחים לחלונות, דלתות ועוד בקלי קלות. הם עוצמתיים, מדויקים ואמינים. הם מורכבים על גבי מסילה שמותקנת לקיר מראש ואז המסור נע בכיוון המסילה בצורה שהגדרנו בדיוק מטורף כדי ליצור חתכים עמוקים, נקיים ומדויקים."

ניסור באמצעות כבל

שיטה זו היא תעשייתי וחזקה מאוד שמשתמשת בכבל יהלום כדי לעשות את החיתוך בטון לחיים קלים. זוהי שיטה לא רגילה של ניסור והיא לא משתמשת עם להב בכלל, ניסור באמצעות כבל נעשה בזכות השחיקה והשפשוף של היהלומים עם הבטון וזה שמשמש בעיר כאשר עובי הקיר הוא גדול בצורה חריגה."

ניסור לוחות בטון

כאשר חיתוך בלוחות למשל, אז זה יכול להיות מאוד מורכב לייצר חתכים נקיים מבלי לסדוק את הבטון. בטון הוא שביר הוא מסובך גם עבור מקצוענים, אבל בשבילנו, העבודה נעשית בקלות יותר כי יש לנו את הציוד המתאים וזה יעזור לנו להפחית את הסיכון לסדקים.

לפני שהבטון נשפך, תעשיות הבנייה בדרך כלל מארגנות ומניחות "שבלונות" כדי שהבטון יתקשה הוא יצא בחתיכות הרצויות שקבעתם מראש.

POWER ניסור בטון מחזיקה בניסיון רב בתעשיית הבנייה, אנו נותנים שירותים של קידוחי יהלום וניסור יהלום בכל הסוגים והגדלים, אז אם אתם רוצים לשמוע עוד קצת עלינו או יעוץ לגבי הפרויקט שלכם. אנחנו מחכים לשיחה שלכם.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.