POWER פינוי פסולת

ניסור בטון בפרויקט הוספת מרפסות

פרויקט הוספת מרפסות

בכל פרויקט הוספת מרפסות חייבת להתבצע פעולה של ניסור בטון לצורך פתיחת מפתח דלת לחיבור החלל הפנימי של הבית עם המרפסת. במקרים מסוימים נדרשות פעולות ניסור נוספות לטובת העברת תשתיות מהבית אל המרפסת כגון חור למייבש כביסה. ניסור בטון בפרויקט הוספת מרפסות מחייב פיקוח של איש מקצוע מוסמך, או במילים אחרות מהנדס בניין שמאשר את הפעולה לאחר שווידא כי פעולה זו לא תפגע בחוזקו המבני של המבנה כולו.

מהן פעולות ניסור הבטון הנדרשות בפרויקט הוספת מרפסות?

הוספת מרפסות היא פעולת שיפוץ נפוצה מאוד, וגם אנשים שרכשו בית ללא מרפסת, שואפים מתישהו לפתוח להם לפחות מרפסת אחת כזאת כדי ליצור פינה של רגיעה וחוויה נעימה בבית. בפרויקט כזה יש להתמודד עם האתגר של הוספת המרפסת עצמה, בדרך כלל באמצעות הטכניקה של מרפסת תלויה, אך גם עם החיבור בין החלל הפנימי של הבית ובין המרפסת החדשה. במידה והמרפסת ממוקמת באזור של חלון, ניתן לבצע את החיבור באמצעות הארכת מפתח החלון כלפי מטה ומעלה על פי הצורך, והרחבתו לכיוון אחד או שני הכיוונים. במידה והמרפסת ממוקמת באזור ללא חלון, יש לבצע ניסור של מפתח שלם לדלת.

לכאורה, ניסור בטון להרחבת חלון למפתח דלת נשמע כמו משימה קלה ופשוטה יותר מאשר ניסור לפתיחת מפתח דלת מקיר שלם, אלא שבמרבית המקרים, הארכת החלון לגובה אינה מספיקה ויש גם להרחיב אותו, מה שהופך את המשימה למורכבת לפחות כמו ניסור מפתח דלת מקיר שלם.

מה צריך לעשות לפני שמתחילים לנסר?

כאמור, ניסור בטון בפרויקט הוספת מרפסות הוא מהלך שכיח ונפוץ, במיוחד בפרויקטים כמו תמ"א 38, אך לחלוטין לא רק. בכל פרויקט כזה, חשוב מאוד לוודא כי ישנה אפשרות הנדסית לנסר את הבטון, וכי הניסור לא צפוי לפגוע בחוזק המבני של המבנה כולו. במקרים רבים, קירות בטון משמשים כקירות תמך, ובקירות כאלה אסור לבצע כל ניסור. על כן, לפני שאתם מזמינים איש מקצוע בתחום ניסור הבטון, אתם רוצים לקבל אישור מהנדס לביצוע הניסור. אישור כזה יינתן לאחר בדיקת תכניות הבניה של המבנה ווידוא כי אין כל בעיה לבצע את הניסור.

לאחר מכן, יש לתכנן בדיוק את המיקום בו יש לבצע את הניסור, לשרטט את קווי המתאר של הניסור ולהתחיל לנסר. ניסור בטון בפרויקט הוספת מרפסות או בכל מקרה אחר, היא פעולה מקצועית הדורשת ידע מקצועי, כלים מקצועיים והרבה סבלנות. אל תתחילו לעשות את זה בעצמכם אם אין לכם הידע הנדרש, ובטח אם אין לכם את הציוד הנדרש. הזמינו איש מקצוע שיוכל לסיים את המשימה בתוך שעות ספורות ולעשות את זה מדויק ונכון.

ניסור בטון בפרויקט הוספת מרפסות מחייב קבלת אישור מהנדס וביצוע הניסור על ידי איש מקצוע בעל הידע המקצועי והכלים המקצועיים הנדרשים, אבל בסופו של דבר גם קיר בטון ניתן לניסור ושום דבר לא באמת יכול לעצור אתכם בדרככם אל המרפסת המיוחלת.

קראו גם על קידוח חור למזגן.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.