קידוח יהלום

קידוח בטון בבניין משותף

POWER קידוח בבטון

בניית בתי מגורים מתרחשת בכל רחבי הארץ ובכל יום נבנים בתים חדשים שאליהם נכנסים דיירים חדשים, דבר שמצריך ביקורת מבנים. על מנת לעמוד בקצב הבניה פותחו כלים וטכנולוגיה מתקדמת שמסוגלת לבצע את העובדה בקצב מהיר בהרבה מאשר היה נהוג לבצע אותה בימים עברו. ניסור בטון היא פעולה שנדרשת כאשר עלינו לנסר או לקדוח באופן מדויק מאוד וזאת מבלי לגרום לנזקים סביבתיים. את המשימה מבצעים על ידי שימוש במקדח יהלום שמסוגל לנסר בטון בכל עובי באופן מדויק ונקי.

כך ניתן לבצע שינוי בקירות הבית, לחבר חדרים או להוריד קיר שמפריע לכם. היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע ועל כן השימוש בו הוא הדרך היעילה ביותר על מנת לחתוך קירות מבטון. היתרונות של שימוש במקדח זה הם רבים וכדאי להכיר אותם לפני שפונים לאפשרויות אחרות.

אז למה מומלץ להשתמש במקדח יהלום

השימוש בכלי זה הוא היעיל ביותר וגם מאפשר לבצע את העבודה במהירות רבה, בניגוד לדרכים אחרות שמסבות רעש רב ועלולות להיות לא מדויקות:

  • מקדח יהלום גורם למינימום של לכלכוך. הסיבה לכך היא שהעבודה אתו כרוכה בשימוש במים וכך נמנע הצטברות של אבק.
  • העבודה עם מקדח מסוג זה היא מהירה וממוקדת וכך ניתן לסיים את הפרויקט בתוך זמן קצר מאוד.
  • אחד היתרונות החשובים הוא העובדה שניסור באמצעות מקדח יהלום לא פוגע בקירות ולא סודק את הקיר שנמצא מסביב.
  • אם מדובר על קידוח בטון בבניין משותף אז הסיכוי לנזקים הוא נמוך משמעותית וגם רמת החיכוך עם הדיירים תהיה זניחה שכן העבודה תסתיים במהירות רבה.

מתי יש צורך בקידוח בטון

כאשר יש לנו צורך בהכנה של תשתית לגז או חשמל נוכל לבצע זאת על ידי שימוש במקדח בטון. הכנה של כל הפתחים הנדרשים באופן נקודתי יחסוך מאתנו שבירה של הקירות או הרחבה שלהם. התקנה של מזגן על קיר בטון שנמצא בממ"ד יצריך שימוש במקדח מסוג זה.

אם אנו מעוניינים בחציבה של פתחים בקירות בזמן שיפוץ נוכל לפתוח חלון חדש או דלת במהירות מדהימה וללא פרוצדורות מסובכות. ניתן גם להרחיב חלון קיים או להרחיב דלת למטרות מסוימות. שינוי חלוקה של חדרים, הרחבת חללים פנימיים או שדרוג של כל מבנה קיים וגם בניה בחדר מדרגות של בניין על מנת לקדוח פתח למערכת סילוק עשן במקרה שריפה, כל אלו ועוד ניתן לבצע על ידי שימוש במקדח בטון.

רוצים לדעת עוד על אחזקת מבנים? https://topgroup.co.il/

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
מקדח ודיסק יהלום
מאמרים בנושא קידוח בטון
כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מקדח יהלום

קידוח בבטון הוא דבר נדרש בעת שיפוץ ובנייה. עבודות קידוח הן עבודות מורכבות הדורשות מיומנות בהפעלת מכשירי הקידוח וניסיון רב. עיקר עבודת קידוח הבטון נעשית

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.