פאוור ניסור וקידוח בבטון - כלי עבודה של HILTI 2

ההבדלים בין ציוד של קידוח בטון לבין כלים לקידוח ביתי

הנה רשימה קצרה של סיכונים אפשריים אשר מזהירים את הקבלנים

יש כמה וכמה כלי עבודה שנועדו מעצם טבעם לביצוע פעולות של קידוח. הסיבה לכך שיש הרבה מאוד כלים לביצוע קידוחים היא כזאת – יש כלים מקצועיים יותר ויש כלים מקצועיים פחות. כמו כן, יש כלים וציוד שנועדו לביצוע קידוח בחומרים לא כל כך קשים, כגון עץ או פלסטיק, ויש כלים וציוד שנועדו לבצע קידוח או ניסור בתוך חומרים קשים, למשל בטון לסוגיו השונים. ראוי לתת את הדעת להבדלים שבין כלים כדוגמת מקדחה מקיטה שיכולה להיות טובה מאוד לצורך עבודות קידוח ביתיות לבין כלים אחרים וציוד שנועד במהותו לפעולות יותר קשות, למשל בבטון.

יותר עוצמה, יותר כוח

אין שום ספק כי מקדחה מקיטה הינה כלי עבודה טוב מאוד. אבל הייעוד המקורי שלה בדרך כלל לא יהיה טיפול בקידוח או ניסור כל משטחי הבטון. הבדל אחד שבין מקדחה רגילה לבין פטישון נעוץ בכך שכלי לביצוע קידוח בבטון יהיה בעל יותר עוצמה ויותר כוח. כלי לעבודת קידוח ביתית לא נועד על פי רוב לעבוד במשך זמן רב ללא מנוחה. איש מקצוע שעוסק בקידוח וניסור בבטון צריך כלי שעובד ועובד לאורך זמן.

כשהשרירים לא מספיקים

קידוח בבטון עשוי לשמש אותנו במגוון מקרים, למשל כאשר רוצים להתקין מזגן, כאשר צריכים ליצור חור לצורך מיבש כביסה, קמין נאה. לצד קידוח עשוי איש מקצוע להידרש לפעולות אפילו יותר מורכבות, למשל ניסור של מדרגות מבטון, מסתורי כביסה מבטון, חיתוך גגות בטון ועוד. כאשר מפעילים מקדחה מקיטה לצורך קידוח קיר לבנים פשוט או קרמיקה, לדוגמא, לא צריכים להפעיל מצב של דפיקה. סיבוב המקדחה ביחד עם מעט הפעלת כוח השרירים מספיק בהחלט. וכאן ניתן למצוא עוד הבדל בין כלי לקידוח ביתי לבין ציוד לקידוח בטון.

כלים כמו פטישון התברכו ביכולת לבצע פעולה של דפיקה. הדפיקה הולמת בקיר או במשטח הבטון לא על מנת לבצע שבירה מסיבית בהכרח אלא כלי לאפשר למקדח שבקצה להיכנס לתוך הבטון בצורה חלקה, טובה ודי קלה. אי אפשר לומר שכל אחד יוכל להפעיל כלים לחיתוך בטון ללא כל קושי, אבל הכלי ייעודי שהולם בבטון מחייב הרבה פחות הפעלה של כוח שרירים מכפי שניתן לחשוב.

מסיבי, רועש, אבל יעיל

ציוד לקידוח בטון, הרבה יותר מאשר ציוד לעבודות קידוח ביתי רגיל, זה ציוד למקצוענים. זה ציוד שנראה יותר מסיבי, ציוד שיהיה בדרך כלל יותר כבד וגם יותר רועש אבל ללא ספק, לביצוע העבודה זה גם ציוד יותר יעיל. יש לזכור כי אנשי המקצוע יודעים היטב כיצד להפעיל את הציוד המקצועי, שלפעמים יכלול עוד תוספות מיוחדות. למשל, מברגי בטון שמתחברים לפוטר של הפטישון עשויים לכלול גם תוספת של שבבי יהלומים. אנשי המקצוע יודעים לעבוד עם הכלים הללו בצורה נכונה וטובה ולהפיק מהם את המרב.

לסיום, נדגיש כי כאשר עושים שימוש בכלי לחיתוך, ניסור או קידוח בבטון יש לקחת בחשבון את רמת הדיוק הנדרשת. צריך גם להיות ערים להבדלים שבין עובי משטחי הבטון. קירות, משטחי בטון, רצפות בטון וכיוצא באלה יכולים להיות בעובי של 20 ס"מ ולפעמים גם כפול מכך ויותר. ובעוד שבעבודה ביתית ניתן בצורה די פשוטה להתגבר על תקלה או לתקן עבודה פחות איכותית, עבודה בבטון שלא בוצעה כהלכה כבר הרבה פחות קל לתקן. אז אם נעזרים באנשי מקצוע, חשוב לבחור חברה המתמחה בבטון כדי שהתוצאות תהינה טובות מאוד.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
מקדח ודיסק יהלום
מאמרים בנושא קידוח בטון
כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מקדח יהלום

קידוח בבטון הוא דבר נדרש בעת שיפוץ ובנייה. עבודות קידוח הן עבודות מורכבות הדורשות מיומנות בהפעלת מכשירי הקידוח וניסיון רב. עיקר עבודת קידוח הבטון נעשית

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.