ניסור בטון

מחסן או חממה? עשה זאת בעצמך עם פנל מבודד

בשנים האחרונות הטרנד העולמי של "עשה זאת בעצמך" נעשה פופולרי יותר ויותר גם בארצנו הקטנה, אנחנו רואים שהרבה מאוד בתי עסק מציעים ללקוחותיהם מארזים לבנייה עצמית של פרויקטים גדולים ושאפתנים. אבל אנחנו רוצים להציע לכם את הפרויקט השווה ביותר – בנייה עצמית של מחסן בכוחות עצמכם. (למען האמת זה לא חייב להיות מחסן וזה יכול באותה המידה להיות גם חממה, חדר עבודה או אפילו Man Cave).

מה אפשר לעשות עם פנל מבודד

בשלב הראשון אנחנו צריכים להחליט מה אנחנו רוצים לבנות ולמדוד האם יש לנו מקום בעבור החלל שאנחנו רוצים לייצר. לאחר שמדדנו וציירנו סקיצות שיסייעו לנו להבין את הפרויקט שעליו אנחנו מתחילים לעבוד אפשר לעבור לשלב של הכנת רשימת הציוד. בשלב הזה למשל חשבו את גודל החלל שתרצו לאטום עם פנל מבודד והוסיפו עוד כחמש אחוז כדי להיות מוכנים בפני הבלתי צפוי.

אם אתם מתכננים שינוי של חלל הבית או המבנה ולא מתכננים לבנות את המחסן שלכם בחצר אז חשוב מאוד לבדוק גם האם יש צורך בניסור בטון או בעבודות קידוח שונות. את העבודות הללו אנו לא ממליצים לכם לבצע בעצמכם שכן עבודה וניסור של בטון היא תהליך מורכב שדורש מכונות ייחודיות ומיומנות כדי שלא לפגוע בתשתית ובעצמכם.

זכרו גם כי אחד היתרונות של בניית מחסן מפנל מבודד (אם יש לכם חצר) היא האפשרות להקימו ללא צורך בחפירות ובבניה של יסודות, למעשה הקמה של מחסן העשוי מפנל מבודד לא דורשת את הכנת הקרקע. אבל כן דורשת שתיהיה לכם קרקע.

עשה ואל תעשה עם לוחות פנל מבודד

לוחות של פנל מבודד נחשבים לחומר גלם שקל לעבוד עימו, אפשר להזמין אותם כבר חתוכים למידות הרצויות ובכך להקל את העבודה עוד יותר. אבל כדי לסייע לכם לבצע את העבודה בצורה טובה ומהירה יותר החלטנו לגבש כמה כללי עשה ואל תעשה לעבודה עם לוחות פנל מבודד.

  • חדירת אוויר ולחות
    חשוב לאטום את החיבורים בין הלוחות כדי למנוע חדירת אוויר שעשוי לפגוע בלוחות. האטימה של החיבורים חשובה גם כדי למנוע כניסת לחות ויצירה של עובש בלוחות.
  • סדר
    כשאתם מקבלים את הלוחות וודאו שיש לכם מקום לסדר אותם בצורה נוחה. סדרו אותם כך שכל הלוחות של צד אחד יהיו יחד והלוחות של צד אחר יהיו בנפרד וכן הלאה. כתבו על כל חבילת לוחות את הייעוד שלה ודאגו שתוכלו לקרוא את התגית הזו גם כשהלוחות מסודרים בצד.
  • אל תשאירו את הלוחות חשופים לגשם ושמש לפני שתקימו את המבנה
  • קראו את הוראות ההרכבה לפני כן או תכננו אותם כראוי אם אתם אכן בונים הכול מאפס
  • אל תחברו את הלוחות ישירות לבטון – יש מתאם מיוחד לכך
  • אל תתקינו נורות להבה בתוך הקירות

כמובן שיש עוד המון טיפים שיכולנו להמשיך ולתת לכם אבל אנחנו צריכים גם לשמור משהו לפעם הבאה לא?

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.