עבודות קידוח וניסור בגובה

עבודות קידוח וניסור בטון בגובה – איך זה מתבצע?

כל עבודה שצריכה להתבצע בגובה מחייבת היערכות והכנה, שימוש בכלים מתאימים ועבודה בטוחה שתיעשה עם הקפדה על כל הכללים.

כדי להצליח במשימות הללו, יש להצטייד בכלים או אביזרים שיעלו את העובדים לגובה הרצוי על מנת לבצע את העבודה. אז יש כאלה שעושים את זה עם מנוף, יש מי שבוחר בפיגומים ולאחרונה נפוץ מאוד השימוש בסנפלינג.

בכל מקרה, תמיד חובה לשים לב ולבחור בשיטה הכי מאימה בהתאם לסיטואציה וזאת על מנת להבטיח ביצוע מעולה בלי סיכונים סביבתיים.

מי יכול לבצע עבודות קידוח או ניסור בגובה?

כאשר עולה צורך בביצוע עבודת הכוללות גם קידוח או ניסור בגובה, חשוב להבין עד כמה מורכבת העבודה עשויה להיות. יש כאן צורך באיש מקצוע שיודע איך וכיצד לתפעל את מכשירי החיתוך והניסור זאת לצד האפשרות לשהות בגובה. יש אנשים רבים שהם מומחים גדולים בביצוע עבודות שונות כולל ניסור וחיתוך בטון שזוהי בהחלט עבודה מורכבת אך אם הם צריכים לעלות על סולם, אפילו לא ממש גבוה, הם נתקפים בפחד גבהים. על כן, חשוב לבדוק כי פונים אל איש מקצוע שיש לו את היכולת להתגבר על העבודות הנדרשות גם בתנאים המורכבים של שהייה בגובה.

הדבר נכון גם באותה מידה כאשר מדובר בביצוע עבודות הכוללות ניסור וגיזום עצים בגובה כאשר גם שם ישנו האתגר של ההגעה אל הנקודה הנדרשת כשזה כמובן לא תמיד בגובה אדם.

קידוח וניסור בבטון בגובה – איך זה נעשה?

בלי קשר לביצוע שאמור להתבצע בגובה. חשוב להבין כי ניסור בטון ו- קידוחי בטון הם שניהם משימות מורכבות המחייבות עבודה מקצועית עם כלים מיוחדים לצד מומחיות, ידע וניסיון בתחום. רק מי שיש לו את זה יוכל אכן לבצע את העבודה בצורה המקצועית והמדויקת ביותר.

עבודת ניסור בטון בגובה
עבודת ניסור בטון בגובה ביצוע חברת פאוור ניסור בטון

עבודות בגובה – כך עושים את זה נכון

אז אמרנו שיש שיטות שונות לביצוע עבודות בגובה. חשוב להבין כי אין שיטה אחת שמתאימה לכל הסיטואציות וכזו שנותנת מענה לכל העבודות מכל הסוגים.

כי בכל מקום יש את הכלים ואת הדרכים המתאימות לביצוע העבודות. כך שאם מדובר בעץ בודד, שם לרוב לא יהיה שווה לשכור שירותי מנוף וחשוב יהיה לנסות למצוא פתרונות חילופיים. זה יהיה אולי שימוש בסולם גבוה וכזה שמסוגל להיפתח ולהוביל עד לגובה הרצוי. אם מדובר במטע שלם של עצים, ברור שאפשר יהיה לשקול שימוש במנוף כי זה מה שיקל מאוד על הביצוע של כל העבודה. אפשר כאמור להיעזר בשירותי סנפלינג, אך זה לא תמיד יוכל הלאים כי בגיזום עצים יש כל הזמן צורך בתנועה ומעבר מעץ לעץ.

בכל מקרה, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים לתחום הספציפי הזה של עובדות בגובה וזאת על מנת להבטיח כי אכן תתבצע העבודה בצורה הכי מקצועית, הכי בטוחה ועם התוצאות הרצויות למרות אתגר הגובה.

המאמר בשיתוף gizum.co.il

אולי יעניין אותך להמשיך לקרוא:

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.