ניסור חלון בטון

פתח לחלון בקיר ממ"ד על ידי ניסור בטון

מעוניינים לשפץ את חדר הממ"ד בביתכם, ולהוסיף לו חלון שיאפשר שהייה נוחה ובטוחה?
כיום ניתן ואפשר לעשות זאת באמצעות ניסור בטון: פעולה ייחודית עם כלי עבודה ייחודיים, שמאפשרים ניסור הבטון בצורת חלון לממ"ד, תוך רמת גימור גבוהה ביותר. פרטים נוספים בהמשך.

ניסור בטון בהקשר של חדרי ממ"ד

במדינת ישראל ישנו חוק המחייב בניית חדר ממ"ד בכל בניין חדש, כבר למעלה משלושים שנה. למעשה, כל בניין חדש שנבנה החל משנות ה-90 המאוחרות, מצריך בניית חדר ממ"ד שעונה על הדרישות בחוק: בטון מזוין מלא ויצוק, כאשר עובי הקיר החיצוני הוא 35 סנטימטרים.

לבצע שינוי במבנה הממ"ד, כאשר הקיר החיצוני עוביו 35 סנטימטרים וכולו עשוי מבטון מזוין מלא ויצוק – אינו פעולה שניתן לעשות עם מקדחה פשוטה. למעשה, פעולות שכאלו דורשות כלים מיוחדים, ועבודה שכזו נקראת ניסור בטון. פעולת הניסור מתבצעת עם כלים מיוחדים, לעיתים עם ראש יהלום (החומר החזק ביותר בטבע) – על מנת לאפשר את ניסור הבטון. 

אם אתם בעלי חדר ממ"ד ואתם מעוניינים לבצע שינוי כזה או אחר – אתם זקוקים לסיוע מקצועי. הפעולות הנפוצות ביותר בתחום זה הן הוספת פתח לחלון בחדרי הממ"ד. פעולת ניסור הבטון דורשת תפעול של מכשירים חזקים למדי: מסור דיסק שמיועד לפעולות של ניסור בטון, כאשר הפלדה עשויה מפלדה מחוזקת ומצופה ביהלום לצורך חיזוק המסור.

ניסור חלון בחדר הממ"ד

פעולת ניסור בטון הינה פעולה כירורגית, שדורשת דיוק רב והפעלת כוח רב. למעשה, הפעולה הזו מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שעברו הסמכה לעבוד עם כלים כאלה – בעיקר לאור העובדה שצריך לדאוג גם לאלמנט הבטיחותי בעבודה. מפתיע לגלות, כי היכולת של אנשי מקצוע איכותיים וטובים, לבצע עבודה כה מדויקת וכה איכותית, על אף המכשירים הגדולים – היא כה טובה. לכן, אם החלטתם שאתם מעוניינים לבצע שינוי דקורטיבי מכל סיבה שהיא בחדר הממ"ד בביתכם – אנו ממליצים לכם לעשות זאת עם חברה איכותית ומקצועית, כזו שתוכל לספק לכם את התוצר הסופי שאתם מצפים לו.

המחיר המבוקש על עבודות ניסור בטון של חדרי ממ"ד הינו דינמי, והוא מתבסס על מגוון רחב של פרמטרים: גודל החדר, גודל השינוי המבוקש, מצב התשתיות במבנה וכו'. זו הסיבה, שאין מחיר אחיד לקביעת עבודת ניסור בטון שכזו, בדומה לעבודות אחרות בתחום הזה.
חפשו את חברת ניסור הבטון המקצועית ביותר – ותיהנו משירות איכותי וטוב!

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.