ניסור רצפת בטון

ניסור רצפת בטון – רק בשיטת יהלום!

מהי השיטה הטובה ביותר לניסור רצפת בטון?

כאשר אנחנו מדברים על ניסור רצפת בטון אנו רואים לא מעט אנשים המתחילים לעקם פרצוף טיפה, אם נחזור אחורה בזמן אנו נגלה כי ניסור רצפת בטון הייתה עבודה לא אסתטית ומסודרת במיוחד אשר הייתה משאירה אחריה לא מעט אבק, רעלנים ולכלוך בסביבת העבודה. כמו כן תוצאות ניסור רצפת בטון ברוב המקרים היו אגרסיביים ולא מדויקים בעליל. יחד עם זאת בשנים האחרונות אנו רואים עליה משמעותית בעולם הטכנולוגיה ובעלי מקצוע רבים החלו להשתמש בטכניקות ייחודיות וחדישות לשם ניסור רצפת הבטון שלהם.

כיום הטכניקה הבולטת והמובילה ביותר לניסור רצפת בטון היא טכניקת היהלום. בשיטת היהלום אנו עובדים עם מסור חשמלי יחד עם להבים חדים שעליהם רסיסי יהלום (היהלום נחשב לחומר החזק ביותר בטבע). באמצעות טכניקה זו אנו יכולים לעבוד יחד עם גוף חד ומשונן הפועל במהירות רבה ולחתוך ביעילות לצד דיוק.

כמו כן גם בשיטה זו ישנה חשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעולם הניסור ויודע איך לעבוד בצורה נכונה עם טכניקת היהלום.

איך מתבצע תהליך ניסור ו/או חיתוך רצפת בטון?

ניסור רצפת בטון ביהלום כבר מזמן הפכה לבחירתם הטבעית של אלפי לקוחות ברחבי הארץ ונחשבת כבר למוצר צריכה בסיסי בעולמות הניסור. שיטה זו מצליחה לתפוס את לב הקהל תודות לתנועות הסיבוביות המהירות של מנוע החשמל יחד עם החוזק והעוצמה של היהלום והפלדה האופפת אותו. כל אלו חודרים דרך הבטון ומביאים לידי חתיכה איכותית ומדויקת ברמות גימור גבוהות אם אנו משווים את השיטות האחרות והמסורתיות בתחום.

מסור היהלום הינו המסור האיכותי ביותר לשם ביצוע המשימה ולא רק עושה חיל בעולמות הניסור אלא גם הופך את סביבת העבודה למסודרת וקלה יותר – עבודת הניסור עם יהלום גורמת לסביבת עבודה נקייה אסתטית שאיננה דורשת מאיתנו ניקוי אינטנסיבי וקשוח לאחר מלאכת העבודה כמו כן העבודה אינה כרוכה ברעש רב לסביבה.

ניסור רצפת בטון

האם ניתן לנסר רצפת בטון ללא אדים ורעלים?

לרוב כאשר אנחנו נדבר על עבודות ניסור בטון לצד קידוח בטון אנו נדבר על עבודות אשר משאירות אחריהן לא מעט מפגעים סביבתיים הן ברמת האסתטיקה והניקיון והן ברמת המרכיבים המתפזרים בסביבה, אדים, רעלנים ואבק. כאשר אנחנו עובדים עם טכניקת היהלום אנו יכולים להיות רגועים מאחר וטכניקה זו נחשבת לאחת הטכניקות היעילות והידידותיות ביותר לסביבה. ניסור הרצפה בטכניקה זו נעשה יחד עם מים זורמים בצורה רציפה על מסור היהלום, מים אלו מונעים בצורה ישירה את פיזור האבק ואף את האדים בחלל המבנה.

"האם ניתן לנסר כל סוג בטון?"

אנשים רבים תוהים האם ניתן לנסר כל סוג בטון, כיום אנו לא רואים רק "בטון" טהור אלא מגוון רחב של חומרים המשתלבים בצורה כזו או אחרת יחד עם הבטון במטרה לתת לו חוזק ועוצמה רבים ממה שכבר יש לו. לכן כמעט בכל מקום אליו נלך אנו נראה "בטו מחוזק". בטכניקות הישנות היה קשה לבצע ניסור של כל סוגי הבטון מאחר ובטון מחוזק מיועד לעמוד ברעידות אדמה ושאר נזקי מזג האוויר ואינו קל לניסור. יחד עם זאת באמצעות שיטת היהלום ובליווי של בעל מקצוע המתמחה בתחום ניתן לנסר כל סוג בטון בצורה מקצועית ויעילה.

ניסור רצפת בטון

אין מקום למשחקים: בטיחות כערך עליון

אנו מאמינים כי בעבודה הנעשית על גבי תשתיות ובשיתוף של בעלי מלאכה אין מן הנמנע כי בטיחות תהיה ערך עליון. במרוצת השנים נודענו לעשרות ואף מאות מקרים ברחבי הארץ בהם נפגעו עובדים ואף לקוחות כתוצאה משימוש בכלים לא איכותיים, עבודה לא מקצועית וללא לפי נהלי הבטיחות המקובלים. מסור היהלום מנותב באמצעות מסילה מקצועית ומאובטחת ותהליך החיתוך מתבצע בשלט רחוק ובפיקוח ובקרה מלאים לאורך כל התהליך. כך אתם יכולים להבטיח כי הבטיחות שלכם תמיד תהיה ערך עליון.

אמרתם ניסור רצפת בטון אמרתם Power ניסור בטון

חברת Power הינה אחת החברות המובילות בישראל בעולם הניסור והקידוח ומעניקה שירות מקצועי של חיתוך בטון מדויק ביהלום תוך כדי שימוש בטכניקות המובילות ביותר ודגש על בטיחות. החברה מעניקה לקהל לקוחותיה ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שקלים ועובדת ללא לאות במטרה לשמור על סטנדרטים של איכות, כללי בטיחות, יחסי אמון והערכה עם הלקוחות ועמידה בלוחות זמנים.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.