ניסור קיר בטון

נזקי מים בעקבות ניסור וקידוח בטון

במהלך עבודות בנייה עלול להתרחש נזק. וכל מי שמתעסק בתחום מודע לכך. ואכן, כאשר יש צורך לבצע ניסור בטון עלולים להיות נזקי מים.

כאשר מתחילים פרויקט של בניה, כשמבצעים עבודת שיפוץ או ניסור בטון אי אפשר לדעת לאן הדברים יגיעו. כי כאשר מתחילים לנסר את הבטון עלולים לגעת בצינורות מים ולגרום להם לפיצוץ. התוצאה היא כמובן זרם של מים שמתפרץ אל תוך המבנה.

כאשר כמות מים גדולה מתפשטת במקום הנזק עשוי להיות גדול מאוד. מים הם חיים לעולם כל עוד המצב בשליטה, אבל ברגע שהעסק יוצא מכלל שליטה, ואין יכולת לעצור את המים ולכוון אותם למקום הנכון הנזקים עשויים להיות חמורים.

על ניסור, קידוח ונזקי מים

אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתספק לכם שירות של ניסור וקידוח בטון שימו לב למקצועיות הרבה של חברת power, מדובר על חברה מקצועית ומתקדמת מאוד שיש ביכולתה לספק לכם את העבודה הנדרשת במלוא המקצועיות.

החברה זמינה לענות על הצורך שלכם ולבצע עבורכם את המשימה על הצד הטוב ביותר. ראשית בגלל המכשור העכשווי שהחברה מחזיקה ברשותה, ושנית הודות לניסיון הרבה שהחברה צברה במהלך שנות הפעילות שלה. התוצאה היא שירות מעולה שמאפשר ללקוח ליהנות מעבודה מהירה ויעילה תוך סיכונים מינימליים לנזקים שונים כמו נזקי מים וכדומה.

החברה שלנו מציעה שירות מקצועי ברחבי הארץ ומגיעה לכל אזור בהתאם דרישת הלקוחות כדי לבצע את המשימה הנדרשת. כאשר אנחנו מגיעים לשטח אנו עושים כל מאמץ כדי לספק ללקוחות את המענה המתאים והנכון ביותר להם, כך שהעבודה תתבצע במהירות האפשרית ומהר מאו תסתיים הפעולה על הצד הטוב ביותר.

על נזקים של מים

כאשר מבנה סופג מים הנזקים עלולים להיות חמורים מאוד. אמנם בתחילה מדובר רק על רטיבות שמתפשטת ועל מים נקיים שלא מלווים בריחות לא נעימים. אבל בהמשך המצב מתחיל להתפתח והנזקים מחמירים, ראשית מים עומדים מקבלים ריח רע, מתפתחים כתמי עובש, טחב וקורוזיה.

כמו כן יש לדעת כי המים מפוררים את הטיח ופוגעים גם ביציבות של המבנה. גם היסודות עלולים להינזק מהרטיבות וכל המבנה נעשה לרעוע בגין המים הללו. במקרה כזה יהיה צורך לשאוב את המים ולייבש את המבנה בצורה יסודית כדי לנטרל את הנזקים ולהחזיר את המבנה למצב תקין ויציב.

חשוב לדעת כי ככל שנעצור את המפגע מוקדם יותר כך הנזקים יימנעו. כי ככל שהמים נמצאים יותר זמן בשטח כך הם גורמים לנזקים לשכבות של הקיר ויוצרות טחב וריחות לא נעימים. במידה וטפלנו בעניין במהירות האפשרית מנענו את התפתחות הנזקים ועצרנו את התופעה באיבה.

פעולות אלו של טיפול בנזקי מים נעשות על ידי חברה מקצועית בתחום נזקי המים, החברה מצוידת במכשור מתאים והיא מבצעת את משימת הייבוש במקצועיות רבה.

פנו אל חברת power לקבלת שירות מקצועי ומסור!

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.