בית במהלך השיפוצים

באיזה שלב בשיפוץ נזדקק לשירותי ניסור בטון?

בעבודות שיפוצים מורכבות נזדקק לשירותי ניסור בטון כבר מההתחלה, למטרות ניסור מדויקות. לדוגמא: פתיחת חלון, קידוח לתעלות המזגן, ניסור קיר או רצפה, הריסה, או למטרות אחרות. עבודות הניסור מתבצעות על ידי אנשי מקצוע איכותיים ובאמצעות מכונת יהלום לניסור הבטון. חברתינו, power ניסור בטון, מתמחים בעבודות ניסור בטון, קידוח בבטון, ושירותים נוספים.

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון הינה מלאכת עבודה מבוקרת וקפדנית שנועדה בעיקר להריסת מבנים וחללים מבטון. בשירות זה, על ידי הכלים המתאימים, החלקים והמבנה מפורק לגורמים בהתאם לדרישות הלקוח. השירות מבוצע על ידי קבלנים, פועליהם, ואנשי מקצוע חיצוניים. העבודה מבוצעת בעיקרה על ידי כלים חזקים וייעודיים: מסור יהלום, מקדחי יהלום, ומכשירי ומכונות יהלום מקצועיות וגדולות. שירות זה, נדרש עבור פתיחת דלתות, תשתיות חשמל מים ואינטרנט, קידוח לפתחי מיזוג אוויר, ועוד הרבה.

עבודות ניסור וקידוח בבטון מוערכות לפי סוג הפרויקט, גודלו, החומרים, הפועלים, ומספר הזמן שנדרש להשלימו. המחירים משתנים בהתאם לסוג השירות הנדרש. במרבית מהמקרים בישראל, קידוח וניסור בטון מתחילים החל מ־250₪ ויכולים להסתיים בטווח מחירים משוער של 3,000₪. לדוגמא: ניסור בטון ליצירת דלת חדשה עולה בממוצע כ־1,800₪. המחירים תלויים בהרבה תנאים.

» למחירון ניסור בטון לחצו כאן «
» למחירון קידוחי בטון לחצו כאן «

מתי נזדקק לשירותי ניסור בטון?

שירותי ניסור בטון חיצוניים מתאימים לצרכנים, קבלנים בתחום, ואנשי מקצוע שזקוקים לשירות. השירות נדרש בעיקר עבור תחום השיפוצים, לקוחות אשר מבצעים הזמנת עבודת שיפוצים גדולה. אז מתי נזדקק לשירותי ניסור וקידוח בבטון? הנה מספר תרחישים אשר נפוצים בישראל:

  1. פתיחת דלת – פתיחת דלת מצריכה ניסור חלק גדול מהבטון. במקרים אלה, שירותי ניסור בבטון יהפכו לערך עליון עבור כל צרכן, קבלן, או נותן שירותים חיצוניים, ללא ספק.
  2. פתחים למיזוג האוויר – פתחים למיזוג האוויר חייבים להתבצע על ידי קידוח הבטון ויצירת חור מעוגל, גדול או קטן לפי דרישה. ניתן לעשות זאת רק על ידי מקדח יהלום מקצועי. הפתחים יכולים להיות פתחים של תעלות מזגן, פתחים של מיזוג אוויר אחר, ועוד.
  3. פתיחת חלון – פתיחת חלון בממד או בחדר העשוי מבטון הינה הפעולה הבסיסית ביותר. במקרים אלה, תזדקקו לדיסק יהלום, דיסק גדול שיהיה מסוגל לפתוח חלק בטון מכובד.
  4. התקנת ונטות או מוצרי חשמל – יש לכם מוצרי חשמל ביתיים? קו אינטרנט? או ונטות? תזדקקו לשירותי קידוח למטרות הובלת כבלים, הצבת ונטות, או מוצרי חשמל אחרים.
  5. תשתיות חשמל ומים – תשתיות חשמל ומים נדרשות בכל חלל, חלל פרטי או משותף. במקרים של מדד אטום, תזדקקו למכונות ייעודיות במטרה להוביל את התשתיות השונות.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.