ניסור מדרגות

מנסרים את המדרגות בבית? כך תשמרו על בטיחות

מתכוונים לבצע עבודת ניסור של מדרגות בבית? חשוב שתשמרו על הבריאות שלכם. בכתבה הבאה אספנו מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע ניסור איכותי, בלי להתפשר על הבטיחות שלכם בזמן התהליך. בהצלחה!

השתמשו במשקפי מגן

תהליך הניסור עלול לגרום לכך ששבבים שונים יסכנו את עיניכם ולכן חשוב להצטייד במשקפי מגן איכותיות לפני תחילת העבודה. למעשה, זה פשוט קריטי שתבחרו משקפיים מקצועיות ולא תסירו אותן עד שתסיימו לנסר את המדרגות ואת המעקה שלהן. בצעו הפסקה קטנה במידה ויש לכם אדים בעדשות, כך שתזכו לראות באופן ברור ונקי – לאורך כל העבודה.

היעזרו בכפפות בטיחות

חשוב שתיעזרו בכפפות לאורך כל התהליך. מעבר לאספקט הבטיחותי אשר הן מעניקות (וכולנו יודעים כמה חתכים ניתן לקבל בתהליך הניסור), הכפפות יכולות גם להגביר את איכות האחיזה. גם בזמן הפינוי של המדרגות ושל המעקות יש להקפיד על שימוש בכפפות. מעקות אלומיניום למדרגות עלולים להיות מקור לפציעות אם לא מבצעים את התהליך באופן מסודר.

אל תוותרו על קסדה 

לא לחינם קסדת בטיחות, הפכה לחלק אינטגרלי מכל תהליך ניסור בטון. הקסדה מאפשרת לכם לקבל מעטפת של הגנה במקרה שגרם המדרגות יתמוטט ומספקת אפשרות להגן על האיבר החיוני (והחשוף) ביותר שלכם בזמן העבודה. לכן, מומלץ לבצע את הניסור עם קסדת בטיחות – גם אם העבודה תהיה פחות נוחה ותיקח מעט יותר זמן.

התלבשו נכון לעבודת הניסור

גם בארץ חמה כמו ישראל, מומלץ ללבוש בגדים ארוכים לצורך העבודה. כאלו אשר יגנו עליכם מפני זצים ושבבים חמים אשר עלולים לעוף בזמן הניסור ולשמור על העור שלכם לאורך כל הדרך. אגב, כיום יש בגדים אשר עושים שימוש חכם באריגים נוגדי אש והם בהחלט מאפשרים לכם למזער כל סכנה בזמן ניסור או הקידוח שאותו אתם מבצעים.

מרחו קרם הגנה לפני שאתם יוצאים אל השטח

ניסור של מדרגות הוא לא תהליך קצר במיוחד ועם השמש הישראלית- חשוב שתמגנו את עצמכם בהתאם. לכן, מרחו על העור אשר בא במגע עם קרני השמש מעט קרם הגנה ותוכלו לסיים את התהליך בראש שקט וללא כל כוויות. מדובר בתהליך שלוקח כמה דקות ובהחלט יכול לחסור מכאובים אדירים ביום למחרת, אז אל תתפשרו על הבריאות שלכם.

בחרו בנעליים איכותיות

בחרו בנעליים איכותיות בכדי שתהיה לכם אחיזת שטח נוחה וגם מכיוון שתהליך הניסור יאלץ אתכם לעמוד שעות ארוכות. הימנעו מעבודה עם סנדלים או עם נעלי אצבע בכדי להגן על כפות הרגליים שלכם. העניין חשוב לעוסקים בניסור של מדרגות בשטח קוצני אך בהחלט לא רק. בנוסף, השתמשו בגרביים אשר עשויים מחומרים איכותיים.

שורה תחתונה: בכדי שתוכלו לנסר באופן בטוח ואיכותי, חשוב שתשתמשו בעזרים אשר יאפשרו לכם להתרכז בעבודה וישמרו עליכם לאורך כל הדרך.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.