ניסור חתיכות בטון

קצת על היהלום ואיך מבצעים את הניסור והקידוח

שיטת היהלום היא אחד השיטות הפופולאריות והטובות ביותר לניסור וקידוח בטון בצורה הטובה והמדויקת ביותר ביחס לשיטות אחרות בשוק. באמצעות  מכשיר דיסק היהלום ניתן לנסר ולחתוך חתיכות מתכת אשר מתלבשות על גביי המקדח וכן לבצע קידוח אל תוך קיר הבטון בצורה יעילה ללא כל סדקים מסביב. כך שאם מכונת היהלום ניסור בטון הופך לפעולה פשוטה וקלה ללא כל לכלוך או אבק ופסולת לאחר העבודה.

אילו חומרים ניתן לנסר ולקדוח עם היהלום?

באמצעות היהלום ניתן לבצע פעולות רבות של ניסור וקידוח כאחד כגון:  ניסור מבני בטון, ממ"דים ומקלטים, פתיחת פתחים לדלתות בקירות בטון, פתיחת פתחים לחלונות בקיר בטון, ניסור קורות ועמודים, כלונסאות, ניסור מעקות ומשטחי בטון אלכסוניים, פירוק חדרי מדרגות והפרדה בין בתים קיימים בניסור בטון, קידוח בקירות בטון עם ציפוי אבן וניסור ופירק רצפות בתוך מבנים קיימים כגון: חנויות וקניונים ועוד.

למה דווקא שיטת היהלום ולא שיטה אחרת?

הודות לשיטת היהלום ניתן לקבל תוצאות מדויקות להפליא. שיטת היהלום גורמת לפעולות שונות כגון: ניסור בטון, קידוח בטון להיראות פשוטות עד מאוד. הודות לעבודה במכשיר היהלום אנו מקבלים עבודה מדויקת ללא כל סדקים מסביב לקיר הבטון, קידוח נכון ומדויק אשר אינו גורם לנזקים שונים ולעלויות תיקון נוספו וכן עבודה נקייה, מהירה ויסודית תוך זמן קצר הנעשית באמצעות בעלי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בתחום ניסור וקידוח בטון.

האם שיטת היהלום מתאימה לכל אחד?

 שיטת היהלום מתאימה לכל מי שמעוניין לשפץ את ביתו בין אם זה להגדיל את חדרי הבית או אפילו להוסיף חלונות או דלתות שיטת היהלום כדאית לו עד מאוד. באמצעות היהלום אתם יכולים לחסוך בזמן, שקט, עבודה נקייה באיכות גבוהה ללא סדקים מסביב, פתח נקי ללא תיקונים, חוסר פסולת וחוסר לכלכוך או אבק. יתרונות אלה מקלים עד מאוד שמדובר על פעולה מורכבת שאחריה יש לנקות.

אילו כלים נוספים עוזרים לקדוח ולנסר בשיטת היהלום?

בשיטת היהלום תמצאו כלים עזר נוספים שיקלו עליכם בתהליך קידוח וניסור הבטון. כלים אלה כוללים: מקדח כוס יהלום, אשר מתברג על ראש המקדחה וניתן לעבוד איתו בעומקים שונים שאנו רוצים לקדוח או לנסר בקיר הבטון. הודות לכלי זה ניתן לבצע עבודות ניסור שכוללות פתחי אוורור, תעלות ועוד. כבל היהלום, הוא כבל אשר מכיל כדורי יהלום זעירים אשר נעים לאורכו של כבל הפלדה המתוח, איתם ניתן לנסר בטון עבדה מעל 50 ס"מ ולפרוס אותו לחתיכות בגודל שאתם מעוניינים בו. מכונת קידוח, מכונה אשר עוזרת לנסר משטחים באמצעות דיסק חיתוך אשר בו יהלומים קטנים. ניתן להשתמש בה במדרכות אספלט, רצפות ועוד.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
מאמרים בנושא קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה

כדי לבצע קידוחי בטון עם מסגרות פלדה כבדות נדרשים כלים מתאימים וציוד מיוחד, ולכן יש להשתמש בציוד המיועד לביצוע עבודה זו. חשוב לוודא שהמסגרת הפלדה כבדה מותקנת בצורה יציבה ומושלמת על מנת לוודא את בטיחות העובדים והסביבה.

קרא עוד »
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
מאמרים בנושא בטון
עבודות קידוח בטון לבית פרטי

אנחנו מתמחים במתן שירותי קידוח בטון מהשורה הראשונה עבור כל צרכי הבנייה שלך. לצוות המומחים שלנו ידע וניסיון רב בקידוח דרך בטון, המבטיח שהפרויקט שלכם

קרא עוד »
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.