ניסור יהלום בבטון

ניסור בבטון בשלד בניין

מהו שלד הבניין והאם בכלל מותר לנסר בטון השייך לשלד? האם ניסור כזה לא דורש אישור של מהנדס בניין? מי מבצע ניסור בטון ואם אכן האם ניתן לבצע אותו? על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בשורות הבאות בכמה שיותר פירוט.

האם מותר לנסר בשלד הבניין?

שלד הבניין הוא למעשה הליבה של המבנה כולו. בדיוק כפי שגוף האדם נשען כל כולו על שלד האדם, כך גם המבנה עצמו מבוסס כל כולו על השלד שלו. השלד הוא למעשה כל מכלול יציקות הבטון ו/או הלבנים החל מהיסודות בתוך הקרקע, דרך בסיס המבנה והרצפה, דרך קירות המעטפת ומחיצות הפנים וכלה בתקרת וגג המבנה. משכך, נשאלת השאלה האם בכלל מותר לבצע ניסור בבטון בשלד בניין והאם ניסור כזה לא עלול לערער את כל החוזק המבני של המבנה. ובכן, התשובה היא שבהחלט אפשר לנסר בטון בשלד של מבנה ובתנאי שפעולת הניסור אכן לא פוגעת בחוזקו המבני. את זה תוכלו לדעת אך ורק לאחר שתזמינו מהנדס בניין קונסטרוקטור שיבדוק את מיקום וטיב הניסור שאתם רוצים לבצע ויבחן את ההשפעה הצפויה של הניסור על חוזק המבנה. במידה ולא מדובר בעמודי תמך או קירות תמך ולחילופין, במידה ולא מדובר בקירות ועמודי תמך אבל היקף הניסור הוא לא כזה שיכול לפגוע בחוזק המבני של המעטפת או מחיצות הפנים, יאשר לכם הקונסטרוקטור את פעולות הניסור הנדרשות.

חברה לעבודות שלד  https://ay-projects.com/ י.א קבלן שלד

כיצד מבוצע ניסור בבטון בשלד בניין?

ניסור בטון היא פרקטיקה מקצועית הדורשת ציוד ייעודי וידע מקצועי להפעלה של אותו ציוד. הבטון הוא חומר חזק מאוד שלא ניתן לנסר אותו ביד חופשית ולצפות לתוצאות מדויקות, או אפילו קרובות לזה. על מנת לקבל תוצאות מדויקות של קווים מיושרים על פי תוואי קבוע מראש, יש לקבע את אמצעי הניסור על משטח מוצק וחזק כך שלאחר מכן נצטרך רק להפעיל את סיבוב המסור והתקדמותו על פני הבטון תהיה מדויקת ואחידה. בהתאם לכך, ניסור בבטון בשלד בניין ובכלל, מבוצע באמצעות אמצעים שאותם יש לעגן תחילה לקיר בסביבת אזור הניסור, ולאחר מכן הפעלה של המכשור בצורה מדויקת שעוקבת אחרי התוואי המדויק.

מי מבצע את הניסור?

ניסור בבטון בשלד בניין הוא שירות המוצע על ידי חברות המתמחות ספציפית בתחום של ניסור בטון. חברות אלה תוכלנה לנסר עבורכם כל משטח בטון ולכל מטרה – פתיחת מפתח חלון, פתיחת מפתח דלת ראשית, דלת פנים או דלת למרפסת, שבירת קיר באמצעות ניסור, פתיחת פתחים שונים למטרות שונות בקיר, קיצור ועיצוב משטחי בטון וכדומה. העבודה מבוצעת כאמור על ידי ציוד מקצועי ייעודי וחייבת להתבצע גם על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום ובעלי היכרות מעמיקה עם הציוד המקצועי ועם אופן הפעלתו על מנת להבטיח את התוצאות הנדרשות ברמה הנדרשת.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.