חיתוך בטון

היתרונות הגדולים בניסור יהלום

POWER ניסור בטון

הליכי השיפוץ מחייבים בחלק גדול מהמקרים שימוש בעבודות ניסור בטון, לצורך פתיחת מעברים בשטחה של הדירה, יצירת חלונות בקירות הבטון ועוד. על מנת לבצע זאת עומדות לפנינו שני שיטות או חציבה באמצעות קונגו פטיש, או ניסור בטון. ברוב המקרים נלך האופציה השנייה ניסור בטון. ניסור הבטון מחייב שימוש ניסור הקירות באמצעות מכשיר ניסור יהלום. מכשיר זה נותן לנו ניסור מדויק של הקירות ללא סדקים מסביב לקיר וללא אבק או לכלוך.

מהם יתרונות ניסור ביהלום?

ניסור בטון באמצעות ניסור יהלום מקנה יתרונות רבים על פני שימוש בשיטות אחרות לניסור הבטון. הודות ליתרונות ניסור בשיטת יהלום אנו נהנים מיתרונות רבים שלא נמצא בשיטות אחרות. יתרונות אלה כוללים:

חסכון בזמן- עם שיטת ניסור בטון באמצעות ניסור יהלום אנו חוסכים זמן רב ומקבלים ניסור מדויק להפליא, כך לדוגמא ניסור פתח בגודל דלת רגילה אורך כשעתיים.

שקט- עם ניסור בטון אנו מקבלים ניסור שקט ללא רעשים של עבודות חציבה של פטיש קונגו.

ניסור ללא סדקים- עם ניסור יהלום אנו מקבלים ניסור ללא סדקים מסביב לקיר.

פתח נקי ללא תיקונים-  עם ניסור יהלום אנו מקבלים פתח נקי שאינו מצריך תיקונים מסביב לטיח וחיפוי.

אין לכלוך ואבק- עם שיטת ניסור בטון אין לכלוך ואבק כמו בשיטת פטיש קונג.

עבודות ברמת איכות גבוהה- עם ניסור ביהלום אנו מקבלים עבודה ברמת איכות ורמת גמר גבוהה ביותר לעומת שיטות אחרות. ניסור הבטון נעשה בכל עובדי של בטון, בסוגי קטרים וגדלים שונים ללא כל בעיה.

מתי נשתמש בניסור יהלום?

השימוש בשיטת ניסור ביהלום נדרשת במצבים בהם יש להכין תשתיות פני שונות כמו: גז, צנרת גז, ניסור בטון, קידוח בטון, מיזוג, אינסטלציה של חשמל או מים ועוד. קידוח בשיטה זאת גם נעשה כאשר הקבלן רוצה לבצע עבודות שיפוץ במבנה קיים או עבודות תיקון . בשיטה זאת אנו חוסכים כסף רב, זמן וכן עבודה רבה של ידיים נוספות וכמובן נמנעים מלכלוך ואבק עקב העבודות.

כיצד עובדת שיטת ניסור ביהלום?

שיטת ניסור בטון באמצעות ניסור ביהלום עובדת כשר אנו זקוקים לעבודות שיפוץ או תיקון בבית, או הכנסת אינסטלציית מים או חשמל, התקנת מערכת מיזוג ועוד. בעזרת קידוח ביהלום משובל במנגנון המים, מנגנון המים משאיר את סביבת העבודה נקייה, הודות לספיחת הלכלוך אליו מעבודות הניסור או הקידוח אשר בוצעו. ניתן להשתמש בשיטת ניסור ביהלום גם למגוון רחב של פרוייקים הקשורים למיגון, ממ"ד ועבודה עם בטון מזוין, הודות לקידוח וניסור בשיטת היהלום נותנות תוצאות מדויקות באיכות גבוהה מאוד לעומת שיטות אחרות הודות למערכת המשוכללת והמתקדמים אשר כוללת יהלומים קטנים שמנסרים את הבטון בעת פעולה.

אהבתם? שתפו עם חברים:

WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
POWER ניסור בטון
התוכן באתר נכתב ע"י חברת POWER​

אנו עושים הכל כדי לתת לכם הגולשים חווית משתמש יוצאת מין הכלל ותוכן רלוונטי שייתן לכם את המידע שאתם מחפשים, אם מצאתם טעות או דבר שאינו נכון אנו נשמח לקבל תגובה בנושא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.