קידוח יהלום בסגנון תפר

קידוחי יהלום שיטת ה"תפר" POWER ניסור וקידוח בבטון. חברתנו תבצע עבורכם את כל סוגי עבודות קידוח בכל תנאי אפשרי. חברתנו מובילה את תחום קידוחי בטון בישראל. לנו צוות מקצוען ביותר, וביטוח צד ג' עד 2 מיליון ש"ח. ככה שאצלנו תהיו בטוחים.

קידוח יהלום בסגנון תפר

כיצד זה עובד? קבלני הקידוח יהלום המובילים בישראל.

קידוח יהלום בסגנון תפר היא שיטה שעושים בה כמות גדולה של קידוחים/חורים אשר חופפים זה לזה, מה שמייצר פתחים בכל צורה ובכל גודל שנרצה בחומרים כגון בטון, אבנים, לבנות, ועוד. קידוח "תפרים" הוא תחליף יעיל, שקט וכמעט ללא אבק להריסות או שבירות מבנים.

כמה עולה קידוחי בטון בתפר?

מחירי הבטון בקידוחי תפר מתומחרים לפי כמות. אבל כמובן שהמחיר מוזל יותר מקידוח בודד, מפני שכאן יש כמות והכל באותו מקום. כדי לדעת יותר על המחירים לחצו על הקישור – מחירון קידוח בטון.

קידוח יהלום בסגנון תפר

למה לבחור דווקא את POWER?

טכנולוגיה העדכנית ביותר והמתקדמת ביותר אנו משתמשים בציוד העדכני והמתקדם ביותר של הקידוח יהלום.

הסטנדרטים הגבוהים ביותר המוניטין שלנו מבטיח שנשלים את כל העבודות ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי שמירה על גישה מקצועית ומחויבת בסביבת עבודה בטיחותית בכל עת.

יש לנו רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים אנחנו גאים לעבוד עם חברות הבניה המובילות בישראל.

השירותים שלנו הם חסכוניים צרו עמנו קשר היום ותקבלו הצעת מחיר וייעוץ מקצועי חינם. אנו מציעים את כל סוגי הקידוחים במחירים תחרותיים ביותר.

כיצד הקידוח היהלום בשיטת "תפר" עובד:

קידוח יהלום הוא דרך מאוד יעילה של יצירת חורים בקירות בטון, רצפות ומבנים אחרים. עם זאת, לשיטה הזאת יש גם כמה מגבלות, כלומר גודל החורים מוגבלים על ידי הקוטר של המקדח היהלום (הכוס) (הקוטר הכי גדול הוא 1500מ"מ). קידוח "תפרים" נועד בשביל לפתור בעיה זו. השיטה מאוד יעילה כאשר אנו צריכים ליצור חורים שהעומקים והגדלים שלהם חורגים מהיכולות של המקדח הרגיל.

שיטה זו פופולרית כשרוצים ליצור דלתות, פתחים למעליות ולחלונות דרך בטון או חומרים רבים אחרים. כיוון שהשיטה מייצרת כמות רעידות מאוד נמוכה, וכמובן לא פוגעת בשלמות המבנית.

כשמה כן היא, זו שיטת קידוח יהלום שכרוכה בקידוח סדרה של חורים חופפים זה לזה שנראים כמו תפר. שיטה זו פותרת בעיות נפוצות של מגבלות של גודל. כוסות הקידוח יהלום מוגבלים ל1500 מ"מ קוטר מקסימום. "תפירה" מאפשרת לקדוח חורים בכל גודל וצורה שנצטרך.

שיטת הקידוח היא בעצם סדרה של חורים הנקדחים ברצף, מקושרים זה לזה כדי ליצור פתח גדול, הפתחים יכולים להיות בכל צורה או גודל, ובכך מוסר המגבלה של הקידוח יהלום, ברגע שהיקף הפתח נוצר, דחיפה קטנה ויש לנו פתח.

היתרונות של קידוח "תפרים" כוללים:

חסכוני
קידוח יהלום הוא הרבה יותר זול מאשר שיטות קידוח אחרות. השיטה מבטיחה יציבות מבנית וכמובן מבטלת את הצורך לתיקונים יקרים לאחר הקידוח בהשוואה לקידוחים אחרים שגורמים לסדקים וכדומה. קידוח יהלום גם חוסך בעלויות העבודה.

אידיאלי ליצירת פתחים בכל צורה ובכל גודל
קידוח "תפרים" מאפשר ליצור פתחים בכל צורה או גודל דרך אבנים, לבנים, חסימות מבטון, לוחות שיש ומשטחים קשים ורבים אחרים. . קידוח מסוג אחר הוא מוגבל, קידוח תפר הוא שיטה חכמה של יצירת חורים כאשר החורים הנצרכים הם גדולים יותר 1500מ"מ או שהם לא בצורה עגולה.

דיוק מרבי
שלא כמו שיטות קידוח אחרות המשמשות ליצירת פתחים בבטון, קידוח יהלום בשיטת התפר היא השיטה המדויקת ביותר.

מינימום רעידות
יתרון מרכזי של קידוח היהלום בשיטת תפרים הוא כי השיטה מייצרת רטט מינימלי. בניגוד לטכניקות קידוח קונבנציונליות, קידוח יהלום לא מסכן את יציבות של המבנה.

מינימום אבק
בשל השימוש במים כאמצעי קירור אז הוא מביא תועלת נוספת על ידי זה שבעזרת המים האבק לא מתפזר ברחבי החדר ומייצר ממש כמות מינימלית של אבק כאשר קידוח "תפר" יהלום מתבצע.

רעש מינימלי
הקידוח יהלום מייצר מעט מאוד רעש. לפיכך, השיטה היא אידיאלית עבור עבודות שבהם כמות הרעש הוא דאגה כלומר בבניינים מאוחסנים, אזורי מגורים, בתי חולים, בתי ספר ובנייני משרדים וכו'.

אידאלי למקומות מוגבלים בגישה שלהם
קידוחי "תפר" ניתן לבצע באמצעות מקדחים עם שלט רחוק בצורה אוטומטית, זה מה שהופך אותו לאפשרות הטובה ביותר עבור עבודה בתוך מקום מוגבל.

אידיאלי עבור עבודות קידוח מתחת למים
את הקידוח יהלום ניתן לבצע מתחת למים בניגוד לשיטות קידוח אחרות. שיטת הקידוח היא, לפיכך, ללא גבולות במונחים של עבודות.

POWER ניסור וקידוח בבטון

חברתינו תבצע עבורכם את כל סוגי עבודות החיתוך וההריסה בכל תנאי אפשרי

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי הקידוח בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום קידוחי בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור קידוח יהלום בסגנון תפר

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
קידוח בטון למזגן
על התהליך של קידוח בקיר בטון למזגן
טיפים לבחירת להב יהלום
טיפים לבחירת להב היהלום הנכון לקידוח יהלומים וחיתוך בטון
מקדח ודיסק יהלום
כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מקדח יהלום
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.