ניסור בטון בצפון

חברתנו מבצעת את כל סוגי עבודות החיתוך והריסה בבטון באזור הצפון, ניסור קירות בטון, פתיחת דלת או חלון, חיתוך מבנים שלמים, ניסור תקרת בטון, ובנוסף כל סוגי הקידוחים בבטון. POWER גאה להוביל את תחום ניסור וקידוח הבטון במחוז הצפון. מדי יום אנו מבצעים פרויקטים גדולים כקטנים בבתים פרטיים, מוסדות ציבור ומבנים מסחריים בכל אזור הצפון ובכל הארץ.

חברתנו תבצע עבורכם את הניסור על הצד הטוב ביותר

אנו מבצעים את כל סוגי עבודות ההריסה בכל אזור הצפון, הגליל העליון, רמת הגולן וטבריה ועוד, אנו מתמחים בעיקר בניסור בטון וקידוחי בטון.

אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר על הצד הטוב ביותר, תוך כדי הקפדה על כל כללי הביטחון, אתם תקבלו מאיתנו שירות אדיב ומקצועי ובעיקר אנו שמים דגש על עמידה בזמנים וביעדים. אנו כאן כדי לתת לכם שירותי ניסור בטון:

שירותי ניסור בטון בצפון

מחירון ניסור בטון במחוז הצפון

אנו בחברת POWER ניסור בטון חושבים על הלקוח לפני הכל ואנחנו יודעים היטב כמה חשוב לכם לקבל את המחירון לפני שאתם ממשיכים ובכך נחסוך זמן מיותר לנו ולכם ולכן הכנו לכם את המחירון שלנו לניסור בטון, הכל מפורט לכם כאן כדי לקבל את כל המידע שאתם מחפשים.

שירותמחיר
מחיר ניסור דלת בקיר בטוןהחל מ- 1,500 ₪
מחיר פתיחת חלוןהחל מ- 1,200 ₪
מחיר ניסור עמוד בטוןהחל מ- 800 ₪
מחיר ניסור קורות בטון (ללא מנוף)החל מ- 2,000 ₪
מחיר ניסור קורות בטון עם מנוףהחל מ- 3,500 ₪
מחיר ניסור בטון לפי מטר רץהחל מ- 150 ₪ למטר
מחיר ניסור מדרגות בטון (לפי מטר)החל מ- 450 ₪ למטר
מחיר ניסור צינורות בטון (לפי מטר)החל מ- 400 ₪ למטר
מחיר ניסור רצפת בטון (לפי מטר)החל מ- 280 ₪ למטר
מחיר למטר ניסור בטון בקירות ממ״דהחל מ- 500 ₪ למטר

*המחירים אינם כוללים מע״מ ואינם המחיר הסופי. את המחיר הסופי ניתן לקבל אך ורק בהצעת מחיר מסודרת מטעם חברתנו.

תמונות של פרויקטים בצפון

מחפשים חברת ניסור בטון בצפון?​

צפון הארץ נמצא היום בהתחדשות מתמדת. מגוון רחב של פרויקטים של בנייה ושדרוג מתחילים וביניהם גם פרויקטים חדשים, פרויקטים של פינוי בינוי וכן תמ"א 38.

בכל פרויקט כזה אנו מלווים את הקבלנים בתחום ההתמחות העיקרי שלנו – ניסור וקידוח בטון. אנו יודעים כי לעתים יש אתגרים מיוחדים הנובעים מהדרך בה העיר בנויה ולפעמים ניסור בטון בצפון עשוי לכלול גם עבודה בשטח בזוויות שונות מהערים ה"שטוחות" יותר. נשמח להציג לפניכם שלל פרויקטים שביצענו בכל אזור הצפון ולהראות לכם הצלחות מהצפון ועד הדרום בתחומינו. 

ניסור בטון בצפון

רוצה לקבל הצעת מחיר?

חייגו עכשיו או צרו קשר בכל דרך אחרת מהאתר. ואנו ניתן לכם את ההצעה הכי משתלמת עבורכם.

הערים בהם אנו נותנים שירות באזור הצפון:

אז מה מייחד את Power בתחום ניסור הבטון?

שילוב של אמינות ואיכות

כאשר מתחילים לעבוד עם קבלנים חדשים בכל תחום, ובמיוחד כאשר מדובר בניסור בטון הדורש מיומנות רבה וזהירות בעבודה שמשלבת ציוד כבד מחד, ודיוק מרבי מאידך, יש חשש להתקשר עם קבלן לא מקצועי. מאחורי "Power  ניסור וקידוח בטון" עומדות שנים של ניסיון בעבודות מורכבות ופשוטות של ניסור בטון. אנו מקפידים כל העת להתעדכן בציוד חדשני על מנת לבצע את העבודות בצורה הטובה ביותר. לצד התפקיד החשוב שיש לעבודות ניסור בטון, קיימות גם מגוון עבודות בתחום הקשורות דווקא להריסה של מבנים.

ניסור גגות, קירות ומתחמים נוספים להריסה

כאשר אנו מבצעים פרויקט הריסה אמנם רמות הדיוק של ניסור הבטון חשובות פחות, אך כאן דווקא פרמטר אחר הופך למשמעותי – מהירות העבודה. באמצעות ציוד מקצועי אנו מסירים כל אחד ממשטחי הבטון, אם מדובר בתקרה או בקיר, ודואגים לבצע את העבודה בצורה בטוחה על מנת שאיש לא יפגע בתהליך הריסת הבניין. חלק מהעבודות מבוצעות תוך תכנון קפדני ואחרות בהחלטה בשטח לאחר שחלק מהבטון כבר חתוך ונשאר להרוס קיר או משטח אחרון.

עובדים גם עם רשויות עירוניות

לצד העבודה עם לקוחות פרטיים ומסחריים אנו מבצעים גם שלל עבודות חיתוך בטון עבור רשויות עירוניות. לעתים יש לנסר מקלטים ציבוריים על מנת להכינם לשימוש השוטף (במיוחד בתקופה שבה המתיחות בצפון גואה מעט), או לחתוך צינורות עבים עשויי בטון ולהתאימם לתשתיות המים והביוב העירוניות. אנו נמצאים שם עבורכם בכל פרויקט גדול כקטן ומשתמשים בציוד מקצועי על מנת לבצע את הניסור בדיוק רב, מבלי לגרום נזק לבטון המנוסר.

מפנים את הבטון המנוסר

לאחר עבודות הניסור עצמן מגיע אתגר חשוב לא פחות. כיצד מפנים את כל הבטון שנוסר? הקיר שעמד וכרגע מחולק לאינספור חלקי בטון? יש הבוחרים למחזר את הבטון כלבנים לפרויקטים נוספים, אך רבים אחרים דווקא יעדיפו לפנותו. טונות רבים של בטון מבוקע זקוקים לשינוע – אותו אנו מבצעים בתחילה באמצעות עגורן ולאחר מכן בכלי רכב שהותאמו לנשיאת משקל כה כבד. אנו יודעים כי העבודה לא הסתיימה כאן, ולעתים גם מוסיפים שירות נוסף (בתשלום) הכולל ניקוי יסודי של השטח על מנת להפכו למתחם לבנייה מחודשת.

איך מתכוננים לקראת עבודות ניסור הבטון?

לפני שמתחילים עבודות של ניסור בטון יש לקחת בחשבון כי חלק מהעבודות משפיעות גם על צדו השני של הקיר או הגג. אם מתחילים לחתוך את הבטון מהגג תהיה השפעה על החדר או החלל שמתחתיו – אם חותכים קיר, תהיה השפעה דומה על החלל מאחוריו. לכן, לפני שמתחילים לעבוד על כל פרויקט של ניסור בטון בוחנים היטב את השטח על מנת לוודא שלא פוגעים חלילה באיש, או בציוד, הנמצאים מאחורי משטח הבטון.

שמירה על תשתיות

נציין, לסיכום, כי לעתים יש לקחת בחשבון אספקט נוסף – שמירה על תשתיות הקיימות בקיר כמו חשמל, גז או מים העשויים להיפגע בתהליך קידוח הבטון. לפני שאנו מתחילים לעבוד אנו בוחנים היטב את תכניות הבניין וממפים מראש את הסכנות הצפויות.

להתחלת פרויקט ניסור בטון בצפון פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר או טלפונית ונשמח להגיע לפגישת יעוץ.

בכל אחד מהפרויקטים שלנו שלנו אנו עובדים בצורה זו ושומרים על מוניטין נפלא בתחום חיתוך הבטון במשך שנים רבות. כעת, נשמח לגלות גם את האתגרים המיוחדים של הפרויקט שלכם ולסייע לכם לצלוח אותם בהצלחה עם שילוב של מיומנות וציוד חדשני .

שאלות ותשובות בנושא ניסור בטון​ בצפון

כמה שאלות ותשובות שיעשו לכם את החיים קלים יותר!

פתיחת דלת או חלון  |  חיתוך קירות בטון  |  ניסור גג בטון  |  ניסור מדרגות בטון  |  ניסור רצפת בטון  |  קידוחי בטון בכל הגדלים ובכל הסוגים, וכל סוגי עבודות ההריסה.

אצלנו אפשר להתחיל לנסר החל מ- 170 ₪ למטר, חשוב שתדעו שהמחירים משתנים לפי תנאי העבודה וסוג הבטון אותו אנו חותכים אם אתם רוצים לדעת יותר היכנסו למחירון שלנו.

יש לנו תמיד צוות שפנוי לבצע את הפרויקט הבא בכל מקום ובכל זמן, POWER מחייבת לבצע כל פרויקט על הצד הטוב ביותר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי ניסור בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום הניסור בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי ניסור בטון

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית ניסור וקידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
ניסור דלת בטון
ניסור דלת בקיר בטון – להרחבה או פתיחת דלת
ניסור צינורות בטון
חיתוך וניסור צינורות בטון – עבודה מקצועית ויעילה
ניסור תקרת בטון
ניסור גג ותקרת בטון – כך עושים זאת נכון
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.