קידוחים אופקיים

מתכננים לבצע קידוחים אופקיים בקיר בטון? הגעתם למקום הנכון! חברת Power חיתוך וקידוח בטון מבצעת שלל פרויקטים של קידוח בטון בזוויות שונות וביניהם גם קידוח אופקי. אחת השאלות העולות על ידי לקוחות בתחום היא מדוע קידוח מלמעלה למטה שונה מקידוח לצדדים? התשובה טמונה באספקט פיזיקלי. כאשר אנו קודחים מלמעלה כלפי מטה כח הכבידה מסייע לפעולה ולכן קל יותר לחתוך בקו ישר. קידוח לצדדים, לעומת זאת מחייב אותנו להשאר בקו אחיד מצד לצד למרות שהמקדחה כבדה. כיצד אנו עושים זאת?

קידוחים אופקיים מתבצעים פעמים רבות על מנת להסיר חצי מהקיר (החצי העליון) ויצירת פתח בין שני חדרים. בעיצוב המודרני החללים בין המטבח לסלון פתוחים יותר והקיר שהפריד ביניהם מוחלף, לעיתים בחצי קיר עליו מותקן מדף או שולחן. במקרה זה תזדקקו לחיתוך אופקי המתבצע ביד אמונה ובדיוק מקסימלי. גם הסרה של קיר שלם עשויה לדרוש מספר חיתוכים אופקיים על מנת להסיר את הקיר רצועות רצועות.

סיבה נוספת בעטיה תזדקקו לקידוחי בטון אופקיים היא הסרת קרניזים בחלק החיצוני של הבית. תוספות בנייה אלה היו פופולריות מאד לפני מספר עשורים אך כיום בבנייה המודרנית נפגוש את הקרניזים בעיקר בתוככי הבית. לכן, רבים מעדיפים לנצל את שטחי החוץ ולהוסיף פתחי איוורור ותאורה ומסירים את הקרניזים החיצוניים. חלק מתוספות אלה בנויות בצורה אנכית ואחרים בצורה אופקית. העבודה מתבצעת באמצעות מסור מיוחד הנתלה על מסילה המוצמדת לבית, כאשר באמצעות תפעול  שלט המסור מסיר את חלקי הבטון המיותרים. חשוב לציין, כי בעבודות חוץ בהסרת בטון אנו שמים לב כי לא יהיו עוברים ושבים העשויים להיפגע מחלקי הבטון שנופלים.

אחד האתגרים בניסור בטון, הקיים גם כאשר עושים קידוחים אופקיים הוא שמירה על התשתיות הקיימות בתוך הקיר. תשתיות של חשמל, גז מים ותקשורת עשויות להיפגע כאשר חותכים את הבטון ולכן מתבצעת בדיקה יסודית לפני על מנת לזהות את המסלול בו עוברים החוטים והצינורות בבית. גם הריצוף דורש לעתים בדיקה שכזו מכיוון שחלק מהתשתיות יעברו דרך רצפות הבית, בדיקה זו נעשית בעיקר כשצריכים עבודת ניסור רצפת בטון.

קידוחים אלה הנחשבים לקשים יותר בתעשייה אינם מהווים אתגר עבורנו משום שכמעט בכל פרויקט ביצענו ניסור יהלום אופקי כלשהו. אנו מקפידים לבצע את הקידוחים לאחר שמדדנו היטב את הזווית בה הקידוח יתבצע ווידאנו שישמר קו ישר לאורך כל מסלול הקידוח. קידוחים אופקיים משמשים גם כאשר מכינים תשתיות קיימות באדמה ויש לעבור דרך בטון בצורה אופקית.

מזה שנים שאנו מלווים פרויקטים פרי יוזמתן של עיריות, מוסדות ציבור, לקוחות מוסדיים ופרטיים לצד קבלנים מכל הארץ. אנו שומרים על מוניטין מכובד בזכות הקפדה על לוחות זמנים מדוייקים, סטנדרטים גבוהים של עבודה והכשרה מקיפה של העובדים שלנו בתחומי התמחותם. לכל פרויקט אנו שולחים אך ורק צוות שהתמחה בעבודה אותה הוא מבצע, בין אם מדובר בחיתוך בטון ביהלום, חיתוך בטון, ניסור מדרגות, ניסור גג בטון, שימוש במסורי יהלום או בנייה של תשתיות לניסור בטון עתיד

בכל פרויקט קידוח אופקי או ניסור בטון בו אתם זקוקים ליד אמונה – POWER נמצאים שם עבורכם, לייעץ ולבחון את הדרך הטובה ביותר ליצור את החזון שלכם. אנו יודעים כי שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וציוד חדשני ביחד עם ניסיון הופכים אותנו לחברה המובילה בתחומינו בפרויקטים ברחבי הארץ.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
POWER ניסור בטון
על צוות 'POWER ניסור בטון'

חברת POWER מתמחה בכל שירותי הקידוח בטון ביהלום. מה הופך אותה לחברה המובילה בתחום קידוחי בטון בישראל? צוותים שעובדים בפריסה ארצית. ביטוח צד ג' עד 2 מיליון שח. עמידה בזמנים וביעדים ושמירה על כללי הבטיחות ועוד המון יתרונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור קידוחים אופקיים

חייגו עכשיו 077-804-8773 או לחצו על הכפתור, ומלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים בקטגוריית קידוח בטון
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
הקשר בין קידוח בטון למסגרות כבדה
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
עבודות קידוח בטון לבית פרטי
קידוח חור לקמין
קידוח חור לארובת קמין – ליהנות בבית בכל רגע
קידוח בטון למזגן
על התהליך של קידוח בקיר בטון למזגן
טיפים לבחירת להב יהלום
טיפים לבחירת להב היהלום הנכון לקידוח יהלומים וחיתוך בטון
מקדח ודיסק יהלום
כל מה שחשוב וכדאי לדעת על מקדח יהלום
הצעת מחיר לניסור בטון
לקבל הצעת מחיר ישירות לנייד

השאירו פרטים ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, בתוך זמן קצר.